Chapter 56

360 25 0
                                    

Wonho view

Možná jsem to měl nechat na jindy, když by tu nebyli kluci, ale já jsem prostě neodolal. Hrozně moc jsem chtěl aby o tom už věděli a nemohl jsem se dočkat na jejich výrazy. Nejvíc jsem se ale těšil na reakci toho mého vysokého hezouna. Byl jsem dokonce překvapený jakou radost z toho měl. Čekal jsem krásný úsměv a pár polibků, ale ne že ne mě skočí a dokonce brečel radostí!! Měl jsem chuť ho na místě zulíbat. No myslím že tenhle plán uskutečním hned jak kluci odejdou. Nad tou představou se zaculím jak malé dítě a víc stisknu Hyungwona, který sedí na mě.

Hyungwon view

Zasměju se když vidím Hoseoka, který se culí nad jeho představami. Podívám se na gauč, kde sedí kluci.
"Nejste naštvaný, že ne?"
Zeptám se opatrně.
"Upřímně nevím jak se mám cítit...Ten měsíc co vy jste spolu jsme vymýšleli jak vás dát dohromady a vy jste to mezitím zvládli bez nás."
Zasměje se Kihyun.
"Ale samozřejmě mám neskutečnou radost."
Dodá hned a jeho úsměvem mi to potvrdí.
"A já tomu nemůžu uvěřit. Chodíš s tím klukem o kterém jsem rok poslouchal jak je nádherný, úžasný a že by si ho nejraději objímal dokud nezestárnete. Přijde mi to jako včera, když si pískal jak puberťačka kvůli tomu, že ti okomentoval fotku."
Povzdechne si Minhyuk a složí si ruce na prsou. Nedokázal jsem se po jeho proslovu podívat na Wonha. Musel jsem být červený až na prdeli! On však zesílil jeho stisk kolem mého pasu a čelo si opřel o moje rameno.
"Ale tak strašně vám to spolu sluší!! Možná i víc než nám dvoum."
Přitulí se hned ke svému příteli.
"S tím nesouhlasím."
Za protestuje Hyunwoo a obejme ho.
Jooheon s Changkyunem, kteří nenašli žádný alkohol nakonec skončili u pomerančového džusu.
"Soucitítím s Minhyukem...Musel jsem to poslouchat každý den až jsem měl chuť Hyungwonovi napsat aby šel na odvikačku. Dával tam moc často fotky a já pak skoro oživoval toho idiota, který přestal dýchat. Jednou ho malém srazilo auto, když se uprostřed přechodu koukal na jeho fotku! Když si na to vzpomenu mám chuť mu zase jednou vlepit."
"Cože?!"
Řeknu překvapeně a hned se otočím na Hoseoka s káravým výrazem. To mi dlouho nevydrží. Je schovaný za mými zády s červenými tvářemi. Podívá se na mě a usměje se.
"Takže je pravda že Hoseok objevil Hyungwona dřív?"
"Jo, cca o půl roku."
Zazubí se na ně se stále červeným obličejem.
"Chudák Jooheon a Hyunwoo..."
Řekne Kihyun a zakroutí hlavou.
"Já mám taky jednu otázku."
Řekne poprvé Changkyun a podívá se na všechny v místnosti.
"Jak jste se dali dokupy? Nemyslím si, že by byl Hyungwon schopný se vyznat."
"Vlastně to byl on."
Řekne s úsměvem Hoseok a já se pyšně usměju.
"Jako fakt?!"
"Nevěřím vlastním uším."
"No je to trošku jinak. Před dvěma měsíci si mě přidal nějakej kluk a začal si mi vyplakávat srdíčko, že je beznadějně zamilovanej do jednoho kluka na Instagramu."
Zasměju se a podívám se na kluky. Kihyun otevře pusu jako by chtěl něco říct, ale pak mu to dojde a jen se usměje.
"No a ten den kdy jsem ho podle vás poslal do friendzone-"
"Ale ty si mě do friendzone poslal!"
Přeruší me Hoseok.
"Nevěděl jsem co jí mám napsat."
Zakňourám.
"No tak pokračuj."
"No tak ten jsem šel k němu a on se mě furt ptal na toho kluka co se mi tak líbí na insta. Vtipný je že jsem mu popisoval celou dobu jeho."
Zasměju se a pokračuju."No a Hoseok si odskočil, v tom mi napsal ten kluk. Že udělal určitý pokroky, ale že ho ten kluk poslal do friendzone...V tu chvíli mi to došlo, jeho jméno bylo Hoseok, ale raději jsem poprosil o fotku toho kdo se mu líbí. A musím říct, že má dobrej vkus."
Hoseok zamnou vyprskne smíchy.
"Tak jsem Hoseokovi poslal jeho fotku a napsal mu že to on je ten, který se mi celou dobu líbí a i to že já jsem ten s kým si píše...No takhle nějak to bylo."
"Tomu říkám osud."
"Myslím že jsme se o ně vůbec nemuseli strachovat."
Povzdechne si Kihyun a zvedne se. Dojde k nám a oba nás obejme.
"Gratuluju oboum! Musíte být happy jak dva grapy! A upřímně nechápu jak si to zvládl Hyungwone. Čekal bych že při takový situaci za námi poběžíš a budeš pišťet jak puberťačka tři dny v kuse."
Zasměje se a já se znovu zčervenám.
"Pištěl jsem u sebe v bytě...4 dny."
Hoseok se zasměje.
"Já 3 a půl. Tu druhou půlku jsem prospal."

*Skip time - later that day*
Third person view

Kihyun sebral veškerou svou odvahu a řekl si, že se mu omluví ještě dnes. Changkyun byl jako jediný v kuchyni, byl hladoví a dělal si něco k jídlu. Kihyun se nenápadně vytratil z obýváku. Moc mu to nevyšlo, jakmile si toho všiml Jooheon naznačil to všem ostatním. Což znamenalo, dokud se ty dva nevrátí, nikdo se z obýváku nehne, aby je náhodou nevyrušil. Kihyun velmi potichu, snad i našlapoval po špičkách, došel do kuchyně. Stál ve dveřích a nemohl se donutit aby na sebe upozornil. Sledoval mladšího, který uzobával ze všeho co našel.
"Chan-Changkyun?"

HyungWonho Instagram / TextingKde žijí příběhy. Začni objevovat