Chapter 59

440 23 11
                                    

Just kidding!

Polibky už více nebyli jemné a láskyplné. Byli dravé a vášnivé a já nevěděl, které z nich se mi líbili víc. Každopádně teď jsem si je užíval. Hoseok mě zády narazil na dveře jeho pokoje, které se obtěžoval zavřít asi právě kvůli tomu. Vydechl jsem do jeho úst, když zoubky zatahal za můj spodní ret a hned na to jsem zavzdychal, protože dlaněmi začal mačkat můj zadek.
"Máš dokonalý zadeček."
Zachraptí mi do ucha tak dokonale sexy hlasem. Využiji příležitost a přisaju se na jeho krk, kde vytvořím několik značek a otisků od zubů.
"Koťátko vystrkuje drápky?"
Dojde k posteli kam se semnou svalí a okamžitě si na de mě stoupne na čtyři. Začne mě líbat na krk a postupuje níž, dokud nenarazí na jednu mou bradavku, kterou vsaje a začne si s ní různě hrát. Snažil jsem se celou dobu nevydat ani hlásku, ale právě jsem zjistil, že bradavky jsou můj další citlivý bod...už jsem to neudržel a začal vzdychat. Vměstnil se mezi mé nohy a kolenem se otřel o můj rozkrok. Čímž mi způsoboval slast a můj kamarád se začal probouzet. Dlaněma jsem sjel na jeho záda, které jsem začal hladit a občas jsem zaryl nehty do jeho kůže. Jakmile se přestal starat o moje bradavky nespokojeně jsem zavrčel, ale on se jen zasmál a políbil mě na podbříšek. Podíval jsem se na něj a setkal se s jeho pohledem. Hladil mě na vnitřní straně stehen, kam také pokládal další z jeho motýlích polibků. Schválně se vyhýbal mé chloubě, která teď už byla kompletně probuzená k životu. Draždil mě a já měl chuť ho převalit pod sebe a znásilnit ho, ale přece jenom se mi na jednu stranu opravdu líbilo, že se o mě stará.
"Ho-Hoseokie...prosím..."
Prstem přejede od mého žaludu až ke kořenu a já vydechnu.
"Popros pořádně."
"Pro-prosím pomoz mi s tím."
Prosebně se na něj podívám a zkousnu si ret. Usměje se na mě a zmáčkné mé stehno v dlani. Jakmile se začne pusou přibližovat k mé chloubě zakloním hlavu zpět do polštáře, protože se na něj nedokážu dívat. Ucítím jeho rty na své špičce. Vsaje jí a jazykem obkrouží, čímž mě donutí slastně zasténat. Začne si mou chloubu dávat hlouběji do pusy a to co nepojme obepne dlaní. Tempo jeho hlavy je pomalé a mučivé. Zapletu prsty do jeho vlasů a zatahám za ně.
"Ho-Hoseokie...Ah...pro-prosím rychleji! Mh..."
Uchychtne se což způsobí vibrace okolo mého penisu a já znovu zavzdychám. Zrychlí tempo jeho hlavy a více mi roztáhne nohy. Absolutně jsem nepostřehl, že se jeho druhá ruka přesunula z mého stehna k mému vchodu. Uvědomil jsem si to až když ve mě byl jeden článek jeho prstu. Nebylo to příjemné ani bolestné, spis nezvyklé. Nesoustředil jsem se na to, protože jeho pusa mě dováděla k šílenství. V jednu chvíli mi hlavou proběhla myšlenka, že tohle nedělá poprvé. Na druhou stranu, je to kluk. Ví co mi udělá dobře. Moje myšlenky se okamžitě rozutečou, když je ve mě celým svým prstem, kterým různě pohybuje do stran. Je to hrozně zvláštní pocit, který se změní na slastný, když se otře o mou prostatu.
"Ah...tam!!"
Zasténám a přirazím proti jeho prstu. Když už cítím že je můj vrchol opravdu blízko, Hoseok je ve mě třemi prsty, což mě dost překvapuje, protože jsem očekával neskutečnou bolest. Zatahám za jeho vlasy a výkřiknu jeho jméno, když konečně přijde ta slast na kterou jsem čekal. Položím hlavu do polštáře a když vstřebám právě prožitý orgasmus omluvně se na něj podívám.
"Pro-promiň, měl jsem tě varovat."
Jen se na mě usměje a vleze si na čtyři nade mě.
"To je v pořádku Hyungwonie."
Políbí mě a já okamžitě obmotám ruce okolo jeho krku oplácejíc polibky.
"Bylo...to...úžasné."
Zavrním mezi polibky a on se do něj usměje.
"To jsem rád."
Dodá když se od sebe odtáhneme. Ucítím na podbříšku jeho chloubu, a tak se podívám dolů. Uhm, a tohle se do mě má jako vejít? Vždyť to ani není možný!
"Nemusíme zbytek dělat hned dnes."
Políbí mě na nos a já si uvědomím, že můj výraz při pohledu na jeho kamaráda byl asi až moc čitelný.
"Ne...já to chci."
Usměju se na něj a znovu ho dravě políbím. Zaryju mu nehty do zad a několikrát s nimi přejedu po jeho kůži, čímž jsem musel určitě vytvořit škrábance na jeho dokonalé kůži. Hoseok se svým rozkrokem otře o ten můj a slastně zavzdychá. Jednou rukou sjedu k jeho rozkroku a do ruky uchopím jeho bolestně tepající chloubu. Párkrát po ní přejedu, ale po chvíli mi mou ruku dá stranou. Odtáhne se z polibku a z nočního stolku vytáhne tubičku s gelem.
"V krámě jsem strávil dobrou půl hodinu vybíráním toho nejlepšího. Snad máš rád jahodovou vůni."
Zasměje se a trošku si na nese do dlaně.
"Myslím že po dnešku ji budu milovat."
Také se zasměju a sleduju ho jak si párkrát přejede rukou své chloubě, přičemž si zkousne ret. Hned na to úcítím studenou tekutinu i na svém vchodě.  Jeho obličej je rázem před tím mým.
"Jsi si jistý Hyungwonie?"
"Ani nevíš jak moc."
Usměju se a on mě políbí. Tentokrát něžně a láskyplně. Zatlačí svou špičkou na můj vstup a já vzdychnu do jeho úst. Jakmile je ve mě půlkou začnu cítit bolest, ale i slast a touhu. Chci ho, opravdu moc.
"Hose-" odmlčím se a ani nevím jak mě to napadlo, ale zkousnu si ret a prosebně se na něj podívám.
"Daddy."
Vytřeští na mě oči a přestane se hýbat. Potom oči zavře.
"Pak si nestěžuj. Nemáš mě provokovat."
Zasune se do mě až po kořen a já vykřiknu. Nevím jestli díky bolesti, nebo slasti, ale čert to vem. Zrovna teď ho potřebuju.
"Da-daddy!"
Začne do mě přirážet a po pár přírazech se trefí do mého úzlíčku nervů. Zarazím hlavu do polštáře a hlasitě zastenám.
"Ano!"
Hoseok mě hned začne líbat a kousat do krku. Vytvoří mi tam několik značek a když je spokojený přemístí se k mým rtům. Zatahá za můj spodní ret a já zavzdychám.
"Daddy rychleji!"
Jeho záda musí být plná rudých škrábanců, ale to mi je jedno. Jeho vzdechy a sténání mě dostávají ještě do většího potěšení. Každou chvíli je je tempo jeho přírazů snad rychlejší a rychlejší a já nevím co mám dělat abych ventiloval tu slast, kterou mi tím způsobuje. Zničeho nic zpomalí a to opravdu hodně. Zadívá de mi do oči a usměje se na mě.
"Líbí se ti to baby boy?"
"A-ano-Ah...daddy."
I přesto že jeho přírazy jsou mučivě pomalé jsou příčinou mého vzdychání. Nemůžu si pomoci, ale tahle chvíle mi přijde kouzelná. Hoseok oždibuje moje rty, jednou rukou hladí mé bříško a u toho do mě přiráží. Sice pomalu, ale i tak se pokaždé trefí do mé prostaty. Zapletu prsty do jeho vlasů a začnu ho také líbat. Pomalu, něžně a opravdu se snažím mu tím ukázat jak dobře mi právě teď je. Stejně jako před tím, zničeho nic začne zase přirážet v rychlém tempu. Netrvá to dlouho a já cítím, že za chvíli přijde můj druhý orgasmus. Jeho ruka obmotá mou erekci a začne s ni pohybovat v rytmu jeho přírazů. Vykřiknu jeho jméno a udělám se na své bříško a hruď. Hoseok vzdechne a začne ještě rychleji přirážet dokud nezasténá moje jméno a já ucítím teplou tekutinu ve svém těle. Svalí se na mě a jakmile se oba vzpamatujeme začneme se znovu líbat.
"Hezké výročí daddy."
Zakřením se do polibku a on se usměje.
"Tobě taky baby boy, ale takový překvapení mi příště nedělej. Měl jsem velký problém se udržet."
Znovu ho políbím a ruce obmotám okolo jeho krku. On se semnou přetočí, takže teď na něm ležím já.
"Skočím se znovu rychle vysprchovat."
Zasměju se a zvednu se z něj.
"Půjdu s tebou."
Potom co se vypsrchujeme si zalezeme do postele a přitulený k sobě usneme.

Kihyun nemusel druhý den vyzvídat. Hyungwon měl trošku problém s chůzi, a tak ho většinu času Hoseok nesl na zádech. Byl si na 150% jistý, co se dělo, když je nechali o samotě.

HyungWonho Instagram / TextingKde žijí příběhy. Začni objevovat