Díl 58 a 59 už bude tedy 18+ a je to na dvě části, protože...prostě neumím věci zkracovat 😁 Mimochodem rozepsala jsem další povídku na HyungWonho, nebude to Texting, ale bude to o...ten kdo sleduje Monsta X-ray 2, tomu bude stačit jméno Dodo 😎 Nebyl Hoseok roztomilí? ❤️ "I love Dodo." 😍
Kihyun view
Jmenovaný naskočil až se praštil do hlavy o ledničku, v které hledal něco dalšího co by snědl.
"Bože, to jste si dnes dali za úkol mi vážně přivodit infarkt?!"
Řekne s rukou na prsou.
"Promiň, nechtěl jsem tě vyděsit."
"Tak nechoď jak duch!"
Řekne Changkyun a hlavu strčí zpět do ledničky, z které vytáhne jogurt. Přesněji čokoládový puding. Sedne si na linku a pustí se do jídla, nevnímajíc svého nervózního hyunga. Věděl moc dobře proč tu teď spolu byli, ale chtěl ho v tom ještě chvíli nechat. Taky věděl, že to starší tak nemyslel, ale i tak ho to zamrzelo.
"Chtěl bych si s tebou promluvit."
Řekne skoro neslyšně a posadí se na židli, která byla u stolu kousek od linky.
"O čem?"
Kihyun si zkousl spodní ret. Mladší ho chtěl potrápit, mohl to tušit. Přeci ho moc dobře zná a právě proto se MUSÍ omluvit.
"Nemyslel jsem vážně to co jsem napsal. Mám ohromnou radost z toho, že se ti plní vše co sis přál. Měl jsem hroznou chuť napsat do komentářů "Já ho znám! Je to můj kamarád!"...Jsem na tebe opravdu pyšný, a proto se chci omluvit...za to co jsem napsal..."
Mladší si povzdechl a na chvíli přestal jist tu čokoládovou dobrotu.
"Vím že si to nemyslel vážně, ale i přesto mě to opravdu mrzelo. Nejdřív jsem si myslel, že mě z nějakýho důvodu nenávidíš, ale čím víc jsem o tom přemýšlel, tím víc mi docházelo, že to není možný. Takže po tobě chci jen jedno, řekni mi proč si to napsal? Měl si snad špatný den, a tak sis to na mě vybil, nebo je tu další mě neznámý důvod?"
Kihyun se na Changkyuna podíval a došlo mu, že mu musí říct pravdu. To jak se cítí, protože to byl ten důvod.
"Já to sám nevím. Hrozně mi vadí Chanyeol. Furt o něm mluvíš, teď sním trávíš víc času než semnou. Přitom já moc dobře vím, že musíš, kvůli tomu aby sis splnil sen, a i přesto, tu je ten nepříjemný pocit, že mi tě bere...Já nevím co se semnou děje. Prostě jen...se bojím že o tebe příjdu..."
"Hyung, já vím přesně jak popsat to, co teď cítíš. Ty žárlíš."
Starší prudce zvedne hlavu a nevěřícně se kouká na mladšího. Dobře i tohle ho napadlo, ale zahnal tu myšlenku někam hodně daleko. Teď tu sedí a on mu tvrdí, že je to pravda. Kamarádi na sebe můžou žárlit? Bylo další co ho napadlo.
"Žárlivost snad funguje mezi páry ne?"
Changkyun se zasměje a dá si do pusy další sousto.
"Ne, funguje i mezi kamarády."
Usměje se, ikdyž by si přál aby žárlivost jeho hyunga nebyla čistě přátelská. Kihyun se trošku zamračí, protože nad tím tak moc přemýšlí.
"To je jedno, nejdůležitější teď je, jestli mi to odpustíš?"
"Samozřejmě že ano."
Řekne s úsměvem a než si do pusy dá další sousto, ještě se na svého hyunga podívá.
"Ale...chci aby si věděl, že...se tak nemusíš cítit. Já nikam nepůjdu, jsi můj hyung, můj nejlepší kamarád. Bez vás všech bych nemohl žít. Jste moje rodina. Věř mi, že nikam neodejdu."
Starší se usměje a bezmyšlenkovitě se zvedne. Dojde k mladšímu a pevně ho obejme. U čehož mu nenápadně sní sousto z lžičky. On si toho určitě nevšimne. Probleskne mu v hlavě. S úsměvem se odtáhne a odejde zpět do obýváku.
"YAH!!! Hyung!!! Tohle ti ale neodpustím!"
Slyší když vejde do obýváku. Jen se zachichotá a sedne si zpět na své místo. I přesto že v hlavě mu teď běhá několik myšlenek, se zapojí do debaty.
ČTEŠ
HyungWonho Instagram / Texting
ФанфикZnáte ten pocit když se zamilujete do někoho na Instagramu? Ne? Tak si prectěte tento příběh, který vypráví přesně o tomto 😉