Chapter 18

397 36 0
                                    

Wonho view

Dneska na focení mi fotograf ukazoval fotky Hyungwona a nebudu lhát. Pár jsem jich vyprosil. Aspoň něco. No vlastně je to ještě lepší. Hyunwoo chodí s Minhyukem, Jooheon se s Hyungwonem poznal a zdá se, že z nich jsou dobří přátelé. Tudíž je větší pravděpodobnost že ho poznám i já.Yeeey~ Vlastně jsem zoufalej. Štve mě že ho už poznal Hyunwoo i Jooheon! Normálně žárlím na své nejlepší kamarády. Zakňučím a začnu se válet po posteli, u toho kopu a házím rukama. Po chvíli se uklidním a zkusím taktiku aby si mě zase všiml.

JustWonho přidal/a fotku.

JustWonho: Hoseok se  nudí a co jiného by mohl udělat, než se vyfotit 😁

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

JustWonho: Hoseok se  nudí a co jiného by mohl udělat, než se vyfotit 😁

Wonhoisgod: Nechápu jak někdo může vypadat tak dobře, když se jen valí v posteli 😐

Zahodím telefon na postel a dojdu si udělat čaj. Sednu si k televizi v obýváku a asi po půl hodině se ozve zvonek. Dojdu otevřít dveře ve kterých k mému překvapení stojí udýchaný Jooheon.
"Ho-Hoseok ty žiješ!"
Jen zvednu jedno obočí a uvolním mu cestu.
"Pojď si sednout a vysvětli mi to."
Sedne si na gauč a jakmile se vydýchá hodí po mě vražedný pohled.
"Proč mě tak děsíš?!"
"Co?"
"Kde máš telefon?!"
Svráštím obočí a dojdu pro telefon do pokoje. Po cestě zpátky do obýváku se kouknu co se děje.

SleepingBeauty okomentoval/a váš příspěvek.

V obýváku otevřu instagram a zaseknu se v kroku.

SleepingBeauty: Rámen?☺️

"Pane bože..."
"Bál jsem se že si chytl infarkt, protože si mu nepodepsal!"
"Jestli teď nebude moct půjdu se zabít!"

Rychle mu odepíšu.

JustWonho: @SleepingBeauty Platí to stále?☺️
SleepingBeauty: Ano 🙂
JustWonho: @SleepingBeauty Tak to beru!☺️

Direct
JustWonho: Kdy a kde?☺️
SleepingBeauty: Prijď na tudle adresu xxxxx xx☺️
JustWonho: Dobře ☺️ a kam to jdu? 😄
SleepingBeauty: Ke mě domů 😄😄
JustWonho: Budu tam do 15ti minut ☺️ Zatím ahoj ☺️
SleepingBeauty: Ahoj 😊

"Jestli chceš, zůstaň tu. Já se jdu nějak zpacifikovat a bežím za ním!!"

Ani nečekáme na odpověď a bežím do pokoje.

HyungWonho Instagram / TextingKde žijí příběhy. Začni objevovat