Hyungwon view
Uslyšel jsem dupot, otevření dveří a hned na to jsem viděl jeho nádherný úsměv. Tedy ne moc dlouho, hned mě obejmul.
"Měl si mi napsat, že jsi na cestě ke mě. Šel by jsem ti naproti."
"Už jsem velký kluk. Zvládnu to sám, navíc pak by to nebylo překvapení."
Pousměju se a on se ode mne odtáhne.
"Ty jsi jedno velký překvapení."
Pousměje se a hned na to ucitim jeho rty na těch svých. Jakmile se odtáhne věnuji mu nejhezčí úsměv co mám v zásobě.
"Ahoj."
"Ahoj."
Hned jak to dořeknu jsem v jeho objetí odtáhnut do útrob jeho bytu. Začnu se smát, ale sám ho obejmu a my pokračujeme až do obýváku kde se semnou svalí na gauč.
"Chyběl si mi."
"Neviděli jsme se jeden den...ale taky si mi chyběl."
Dám mu malou pusu na nos a trošku se na něm uvelebím.
"Pusť mě na chvilku z tvého medvědího objetí."
"Nechci, utekl bys."
"Od tebe? Nikdy!"
"Tak proč chceš pustit?"
Zatváří se smutně a já se prostě musím usmát nad jeho roztomilostí.
"Poprchává a moje bunda a boty jsou mokrý."
Zakňourá ale pustí mě. Já se zvednu a jdu zpět na chodbu.
"Dobře. Běž se svléknout a já ti zatím připravím vanu a žádný domlouvaní. Ještě mi onemocníš."
"Ano mami!"
Zahulákám na něj z chodby a nad jeho odpovědí zčervenám.
"Když už tak daddy."
Slyším jeho smích a nakonec se s úsměvem a červenými tvářemi odeberu do koupelny. Opřu se o futra a sleduju ho. Je předkloněný a kontroluje teplotu vody.
"Musí se tu za tenhle pěkný výhled platit?"
Zkonstatuju výhled na jeho pozadí a on nadskočí, protože o mě nevěděl, ale pak se zasměje a otočí se ke mě.
"Tenhle výhled je za prvé jen pro tebe a za druhé...úplně zadarmo."
Dojde ke mě a dá mi pusinku na nos.
"Já bych za něj klidně zaplatil."
Zavrním a obmotám mu ruce okolo krku žádajíc o pusu. On mi obmotá ruce okolo pasu a mému požadavku vyhoví.
"Donesu ti tričko."
Dá mi ještě pusu a odejde. Já se svléknu a vlezu si do vany. Zavrním jak moc je to příjemné. Po chvilce vejde do koupelny Hoseok a usměje se na mě.
"Ty jsi nějaký rychlí. Není to moc teplý?"
"Ne, je to úžasný."
Usměju se na něj. Položí jeho tričko, v kterém tu spím na poličku a klekne si vedle vany. Trošku se začervenám, protože tu není zas tolik pěny. Prohrábne mi vlasy a bradu si opře o ruku, kterou má na okraji vany. Chvilku na něj koukám, na jeho úsměv s kterým mě pozoruje.
"Nechceš jít ke mě?"
Pípnu skoro neslyšně. On mě podle jeho překvapeného výrazu zjevně slyšel.
"Nebude ti to vadit?"
"Kdyby mi to vadilo nezeptám se."
Usměju se na něj a on mi úsměv opětuje.
"Dobře."
Stoupne si a začne se sám svlékat. Zkousnu si spodní ret při pohledu na jeho tělo. Když se dostane k boxerkám podívám se jinam. Posunu se dopředu na znamení aby si vlezl za mě. Hned na to hladina vody stoupne a mě chytnou okolo pasu dvě silné paže, které si mě přitáhnou do objetí. Opřu se zády o jeho hruď a hlavu si položím na jeho rameno. Zavrním nad tím jak je to příjemné.
"Teď je to přímo dokonalé."
Řeknu a zavřu oči. Políbí mě do vlasů.
"Víc než to."
Dodá ještě a pak už je ticho. Jen tak ležíme v teplé vodě a já bych byl schopný takto zůstat na vždy. Bohužel voda začínala být studená a to už tak dokonalý nebylo.
"Víš mám televizi i v ložnici. Uděláme si kakao, zalezeme si pod peřinu a pustíme si přátelé. Co ty na to?"
"Co já na to? Že mě nepřestáváš překvapovat. Jak moc úžasný dokážeš být?"
Zeptám se se šťastným úsměvem a posunu se od něj. Moje tváře znovu naberou červený odstín a tentokrát to není teplotou vody, poněvadž ta už je vlážná, nýbrž faktem, že musím vylizt první. Odkašlu si a přetočím se čelem k němu.
"Neboj se, už jsem si zakryl oči."
Zvednu k němu pohled a usměju se. Rychle vylezu a zjistím, že tu není ručník.
"Zapoměli jsme na ručník. Ve skříni v ložnici?"
Zeptám se a jakmile mi to potvrdí popadnu tričko, v kterém jsem přišel. Navléknu ho na sebe a jdu do ložnice hledat ručníky. Nemůžu je nikde najít a poslední možnost je vrchní část skříně. Chytnu dolní konec trička a snažím se ho držet dole,zatím co se natahuju nahoru. Bože teď mě někdo vidět...tak vidí celý můj zadek. Ucítím jeho ruce na svých bocích a z leknutí vypísknu. Pak si hned uvědomím co právě viděl.
"Budeš naštvaný, když řeknu že jsem lhal?"
"L-lhal?"
"Ručníky jsou v koupelně ve skříni."
Hned na to mi dojde, že má jeden kolem pasu. Otočím se k němu čelem a zatvářím se naštvaně.
"I kdyby si byl naštvanej, ten pohled mi za to stál."
Znovu zčervenám a sklopím pohled, nevědomky tričko stahujíc níž. Chytne mou bradu a hlavu mi zvedne. Políbí mě a já bych mu i obmotal ruce okolo krku, ale moje ruce už mají jinou práci. Odtáhne se a povzdychne si.
"Trošku jsem doufal, že na to tričko zapomeneš."
Bouchnu ho do nahé hrudi a nafouknu tvářičky. On se zasměje a dá mi ještě pusu.
"Upaluj se usušit."
Mrkne na mě a otevře pojízdné dveře skříně za mnou. Rozejdu se do koupelny, ale ve dveřích se otočím a čekám. Nechá jeho ručník spadnout na zem a já se zachichotám. Rychle se rozeběhnu do koupelny.
"Ty jeden mrňavej!"
Slyším ho z ložnice a raději se rychle usuším. Obléknu se do jeho trička a z batohu si vytáhnu čisté boxerky, které si obléknu jako další. Z koupelny jdu rovnou do kuchyně, kde začnu připravovat kakao.
"Teplý?"
Zavolám a čekám na odpověď.
"Vzhledem k tomu, že s tebou chodím, tak asi budu teplý. To máš pravdu."
Vyprsknu smíchy a musím si kleknout. On zamnou přijde a podívá se na mě. Podívám se na něj a mám na krajíčku.
"Ty jsi takový trdlo!"
Řeknu mu a trošku se uklidním. Postavím se a začnu se znovu věnovat přípravě kakaa.
"Ale dám si studený."
Zasměje se a já taky. Udělám nám kakao a jeden hrníček mu podám. V ložnici už je zaplá televize v které je stoplí seriál. Zalezu si do postele a on hned po mě. Uvelebíme se tak, aby jsme u toho mohli pít kakao a on pustí seriál. Po chvilce kdy je ticho, tedy až na náš smích, se Hoseok na něco zeptá.
"Chtěl jsem se tě na něco zeptat."
"Povídej."
"Proč to vlastně nechceš klukům říct?"
"Protože mi je naprosto jasný, že oni už dávno vědí o tom, že máme rád jeden druhého a jen si to nejsme schopní říct, protože se oba bojíme."
"Což by byla pravda, nebýt náhody na seznamce."
"To ano, ale mrzí mě, že mi to neřekli. Kdyby ano, mohli jsme spolu být už dávno. Kihyun mi říkal že si na tom určitě stejně jako já, ale ani to mě nedonutilo to říct. Kdyby řekl rovnou Hele Hoseok tě má celou tu dobu taky rád, tak běž a vyznej se. A ne že si hraje na blbýho."
"No musím říct, že máš pravdu. Jooheon mi to mohl taky říct. Moc dobře ví, jak těžký pro mě bylo sledovat Hyunwooa s Minhyukem. Věděl jak moc bych si přál být s tebou na jejich místě...ale hlavní je, že jsem se dočkal, takže to asi tolik neřeším. Teď jsi můj a já mám chuť to říct celému světu."
Políbí me na krk a mě se udělá husí kůže.
"Máš pravdu, hlavní je že jsme spolu..."
Řeknu spokojeně.
"Ale stejně to chci ještě tajit. Já to těm hajzlíkům oplatím!"
"Tady je někdo zákeřný."
Zasměje se a já uculím jako neviňátko.
"Jenom trošičku."
ČTEŠ
HyungWonho Instagram / Texting
FanficZnáte ten pocit když se zamilujete do někoho na Instagramu? Ne? Tak si prectěte tento příběh, který vypráví přesně o tomto 😉