-Souffiane:
Deze meid he wollah ze haalt mijn bloed van onder mijn nagels vandaan, wollah. Zehma heilige Maria toch HAHA ze word mijn seks Maria ah broertje. Ik kijk nog snel in de spiegel en zet mijn haar netjes en dan loop ik ook de woonkamer binnen. Ik zie dat Imane naast mijn vader zit en er nog een plekje vrij is tussen mijn moeder en mijn tante, dan maar tussen mijn moeders zitten he.
Opeens begon mijn vader te praten en wollah ik poepte bijna. " Souf en Iems, wij willen dat jullie met elkaar gaan trouwen." Dat was de zin die mij deze bank bijna liet gebruiken als wc. Ik keek Imane aan en zag dat ze gewoon stil zat en niemand aan keek en tegen niemand iets zei. Ik keek een voor een naar onze ouders en ze waren allemaal zo blij en gelukkig. Ik zeg eerlijk ik haat dat kind nu al en zou voor geen cent met dr trouwen, maar wil mijn ouders en tweede ouders niet teleur stellen. En hoe erg kan t zijn? Ik bedoel we gaan gewoon onze eigen kant op toch? " Imane en Soufiane gaan jullie maar naar buiten, jullie trouwen morgen gewoon alleen in gemeentetehuis" Riep mijn oom. Wollah kan deze dag nog erger? Ik sta op en loop alvast naar de tuin deur, ik zie dat Imane ook opstaat en een lachje forceert naar mijn ouders en oom en tante toe en dan naar mij toe loopt. Buiten kijkt ze me gelijk boos aan en begint tegen me te schreeuwen.
" WTF DENK JIJ WEL NIET?"
" JE BENT TE VOL VAN JE ZELF, NIET IEDEREEN WILT MET JE TROUWEN"
" IK WIL NIET ME JE TROUWEN"
" JE WIST DAT WE MOESTEN TROUWEN JIJ VIEZE KANKER FLIKKER."Ik pak dr boos bij dr arm en zoen dr, gek genoeg gaat ze dr in mee, mijn tong vraagt om toestemming en ook die krijg ik van dr, mijn handen gaan naar de kont en knijpen erin. Zij drukt zichzelf meer tegen me aan, waardoor mijn bobbel meer groeit, ik begin haar billen te kneden en zij speelt ondeugend met dr tong, na een tijdje heeft ze door dat ik er geïrriteerd van raak en gaat ze t nog meer en doen en ik hoor dr stiekem lachen, op het gegeven moment ben ik t zat en ik klap ik dr op dr bil. Ze trekt zich los uit de tongpartij, knipoogt naar me en zegt ik wil nog steeds niet met je trouwen. Ze wilt net weglopen maar ik trek dr arm en trek dr naar me terug, ze kijkt me heel bitchy aan en roept dan:
Imane: "Wat?"
Souffiane: "Luister ja, ik wil ook niet met jou trouwen, maar ik doe t voor mijn ouders en die van jouw ja. Ze waren zo blij en ik kan ze niet teleurstellen. Jouw ouders zijn net mijn back up ma en pa. We moeten er het beste van maken want ik weet dat ook jij je ouders niet teleur wilt stellen."
Imane: " Best, maar geen gevoelens, geen seks, geen drugs, wiet en drank waar ik bij ben en je neemt niet je seksobjectjes mee naar huis. "
Souffiane: " Scool, hoe weet je t over de drugs?"
Imane: " Wist ik niet, je leek me zo een iemand."
Ze knipoogt nog naar me en loopt dan weg naar binnen. Damn haar kont uhg. Ik rook snel een peuk en loop dan ook naar binnen. Als ik binnen aankom zie ik dat ze zich klaar maken om te vertrekken, ik groet mijn oom en tante en Imane geef ik een knuffel en knijp stiekem maar vers in dr kont. Ze kijkt me dodelijk aan maar gaat dan sneaky met dr hand over mijn lul en knijpt erin. Damn van alle vrouwen op aarde moet ik met dit monster trouwen. Ze lacht vriendelijk en schijnheilig naar me en dan vertrekt ze samen met haar ouders.
JE LEEST
We ride together, we die together!
RomanceEen verhaal waarin drugs, drank, seks en uitgehuwelijkt zijn een kijkje nemen. Be prepared... #04 -Chicklit 30-01-2018