-Souffiane:
Ik kwam de woonkamer binnen en zag mijn vader met een man naast hem en op de andere bank mijn moeder met een vrouw naast haar. Ik herkende ze gelijk. Het waren oom Adil en tante Farah. Ik groette ze uitbundig en begon een gesprek met ze aan.
Souffiane: Oom Adil en tante Farah wat doen jullie hier?
Farah: We wonen naast je eh buurjongetje.
Souffiane: Huh nee wat? Zo leuk. Nu kunnen papa, oom Adil en ik, mama en u elke dag pesten HAHAHA.
Farah: Niet te vroeg juichen eh sukkel mijn dochter komt wel voor me op of niet Amal. Eindelijk een teamgenoot erbij.
Soufianne: Ohja jullie hadden een dochter, waar is ze? Wollah meh ik heb haar ooit gezien.
Farah: Tuurlijk wel! Toen jullie klein waren, maar toen werden jullie ouder en hadden jullie school en als we bij jullie langs kwamen of jouw ouders bij ons was het meestal doordeweeks en of we hadden vergaderingen in andere landen en konden we jullie niet meenemen. Maar nu kunnen jullie elkaar elke dag zien. Jullie gaan t vast leuk hebben met elkaar.
Souffiane: Oh zo. Maar tante Farah welke kant van ons wonen jullie? Links 62 of rechts 64?
Farah: Links schat waarom?
Soufianne: Oh nee gewoon.Yes yes yes. Hun dochter word mijn nieuwe seksbuddy alle meisjes willen mij dus zij ook. Ik heb haar bh gezien. Althans ik weet gewoon dat het haar bh is en zoals ik al eerder zei, die bh draagt zware dingen. Ik geef iedereen even door dat ik richting lounge ga en pak nog snel mijn autosleutels telefoon en bankpas en stap dan mijn lamborghini in.
-Aangekomen in de lounge:
Mohammed: Ewa souff!
Soiffiane: Ewa bradda, fakka?
Mohammed: Aii goed man bro. Hoe gaan de zaakjes?
Souffiane: Gaat goed man, mag niet klagen, loop goed op schema.Ik praat nog even verder met Mohammed over ditjes en datjes en loop dan verder naar Samir die hier al binnen zat.
Ik plofte naast hem neer en zag dat zijn ogen helemaal straalde en hij kwijlde bijna. Dat kan maar 1 ding betekenen: of hij heeft de zus van Amine gezien, of hij denkt aan de zus van Amine.
Souffiane: Yo verliefde kanker hond heb je die chimi vandaag weer gezien?
Hij ontwaakte uit zijn trans en keek me een beetje verdrietig aan.
Samir: No man, maar ik zag wel haar beste vriendin en had eventjes met dr gebabbeld. Wel een leuke meid. Denk dat het wat voor jou is. En ze zei me trouwens dat ik Amira uit moest vragen. Zo heet ze blijkbaar. En dat ga ik zeker doen.
Souffiane: Samir je weet dat ik niet naar de meisjes ga, maar dat de meisjes naar me toe komen. En ze mag zeker wat voor me zijn...
Soufiane&Samir: Voor een nacht.
Samir: Ja ja.
Souffiane: HAHAHA, ai broer je weet t.
Samir: wacht maar tot je d'r ziet. Dan piep je anders.
Souffiane: Oh ja joh broer? Hoe ziet ze dr uit?
Samir: Eerlijk? EEN FUCKING MAROKKAANSE KIM K.
Souffiane: Nee jo broer? Hoe heet ze?
Samir: Imane.
Souffiane: Hmm wel een mooie naam. Insha Allah is ze ook mooi in bed.
Samir: Kanker Souffiane. Jij denkt alleen maar aan seks. Kanker sukkel.
Souffiane: HAHAHAHA.Ik pofte nog een beetje met de jongens totdat er een slet op me af kwam. Ze begon op mijn schoot te zitten en me kusjes in mijn nek te geven. Ik stak een sigaret op en begon te roken terwijl ze nog steeds op mijn schoot zat. Toen ik mijn laatste hijs uitblies tilde ik haar op en gaf de jongens door dat ik eventjes naar een "kamer" ging. De jongens snapten het meteen en begonnen te roepen. Je hebt in deze lounge namelijk neukkamers, en een discotheek ook heb je douches in de wc. En een kleine keuken maar die is van de eigenaar alleen en als je goed met hem bent dus ook van jou. En ik ben goed met hem. Dus ewaja. Ik gooide haar op bed en zag dat ze zich al aan het uitkleden was. Ik kreeg een grijns en kleedde me zelf ook snel uit. Ik neukte op haar los en zei dr toen dat ik ging. Ze zoende me nog en kleedde zich toen aan. Ik deed t zelfde en ging terug naar de boys. Ik gaf hun allemaal een boks en zei ze gedag en stapte toen weer mijn lamborghini in. Op naar huis. Eenmaal thuis liep ik eerst naar boven en begon te douchen. Ik zeeptte mijn haren in en spoelde dat uit. Daarna zeeptte ik ook nog mijn lichaam in en spoelde die daarna ook nog. Ik deed de kraan dicht en wikkelde een handdoek om mijn middel. Ik liep mijn kamer in en smeerde me in met zwitsal baby huidolie. En deed daarna mijn boxershort en een witte basic shirt en mijn nike tech aan. Ik pakte mijn telefoon en holde de trap af naar beneden. Net toen ik de woonkamer binnen wou lopen ging de deurbel. Ik liep naar de voordeur en werd gelijk al chagrijnig.
Souffiane: WAT DE KANKER DOE JIJ HIER?
Annoniem:...
JE LEEST
We ride together, we die together!
RomantizmEen verhaal waarin drugs, drank, seks en uitgehuwelijkt zijn een kijkje nemen. Be prepared... #04 -Chicklit 30-01-2018