PMYO' da İntibak Eğitimi

1.5K 92 0
                                    


Pmyo kazanmışsındır artık dünyalar senindir. -artık ölsemde gam yemem modundasındır- Ama bir telaş kaplamıştır ki seni sorma gitsin. "Acaba kaç tane tişört götüreyim? Kantinde her şey var mıdır? Android var mıdır?" 15 günlük eğitimin tam olarak ne olduğunu bilmiyorsundur. "Anneee bu intibak eğitiminde var ya bordo bereli eğitimi veriyorlarmış hatta bir arkadaş dedi ki 100 metrelik kulelerden halatlarla iniyormuşuz." falan :D Evdekilerle vedalaşırsın annen büyük ihtimal sen giderken bir ağlar, artık mutluluktan mı yoksa onlardan ayrılacağın için midir bilmiyorum :) Okulun kapısına gelirsin "XX Polis Meslek Yüksek Okulu" bir duygulanırsın şöyle bir bakarsın "Şükürler olsun." deyip girersin içeri. Nizamiyeden giriş yaptığına dair bir imza attırırlar, sonra eline bir kağıt verir. Kağıtta apolet numaran, kalacağın odan, yatağın her şeyin bellidir. Bir garipsersin daha sen gelmeden her şeyinin belli olduğunu. Odana gidersin, senden önce gelenler valizlerini yerleştiriyorlardır tanışma faslı vs vs. Gün sabah olur 06:00' da verirler anonsu en geç 06:30'da toplanmış olun diye. Sen tabiki ilk geceden yerini yadırgadığın için hiç uyuyamamışsındır. İçin kıpır kıpırdır saçını yapıp inersin. Yemeğe gönderirler en geç 08:00'da içtimada toplanmak suretiyle. Artık intibak başlamıştır. Amirin biri çıkar sınıfları komiserlere teslim eder ve işkence başlar :D Küçük bir tanışma faslı sonra 15 gün boyunca sürekli tekrarını yapacağınız hareketleri göstermeye başlarlar.
"Hizaya gel!!! İleri bak!!! Oğlum indirsene elini, ileriye bak dedim ya. Sağa dön! Sola dön! Oğlum sen sağını solunu bilmiyor musun?"
"Yok abi bilmiyorum." Abi mi aha bittin. Komiser lan o abi denir mi?
Sonra rütbeleri ezberletirler.
"Kızım içtimada konuşma!"
"Tamam komiserim."
"Tamam mı? Bir daha tamam diye bir şey yok 'Anlaşıldı' diyeceksiniz anlaşıldı mı?"
Tüm devre "Anlaşıldı Komiserimmmmmmm!" Yürüyüşleri öğretirler. Ama senin önünden biri kesin hep yanlış adım atar ama daha tam samimi olmadığın için bir şey diyemezsin. " 'POLİS, HUZUR, GÜVEN VERİR!' Komando yürüyüş kararı sayılacak. Saaayyyy!"
"Komiserim bu arkadaş düz yürüyemiyor ki komando yürüyüşüyle yürüsün." diye espiri yapanlar çıkacaktır içinizde...

Polis Olmak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin