PMYO' da bir gün nasıl geçer? (Part2)

2.8K 123 4
                                    


Saat 07:00 olmuştur, gidersin odaya saat 07:45'e (etüt anonsu verilinceye) kadar yatayım diye, tam uyuyacaksın birisi odaya şarkı söyleyerek girer, neyse dersin vurur kafayı uyumaya çalışırsın tam uyuyacaksın biri gelir "kanka boyan var mı?/ traş köpüğün var mı?" sabır çekersin sabah sabah günaha gitmeyeyim dersin ama  içinde ne fırtınalar kopar :D  Baktın olacak gibi değil sende kalkarsın. Odanın sürekli müzik açan bir zaat-ı muhteremi vardır yine bir müzik açmıştır, onun eşliğinde 07:45'teki anonsu beklersin. Bu 45 dakikalık ara çok zevkli geçer ama manyağın biri odaya bağıra bağıra girer, birisi halen uykunun etkisinden  çıkamamıştır ama genel olarak herkesin aklında şu soru vardır: "9:00'daki etüt içeride mi yoksa dışarıda mı olacak?" Aslında içtimanın dışarıda olacağını bilirsin ama umut fakirin ekmeği misali beklersin. Saat olur 07:45 odada herkes heyecanla anonsu beklerken ses gelir. Din dan donnnnnn. Sabah fırtınalar kopan odada ölüm sessizliği olur, herkesin nefes alışverişini duyarsın :) "Tüm öğrencilerin dikkatine tüm öğrenciler içtima (tüm odalardan küfür yükselir semaya doğru :D) alanında toplansın." Çünkü bilirsin içtima olursa ya kontrol olur, ya spor. Bazen kombo yapıp ikisini bir yaparlar.  Saat 07:00'den 07:45'e kadar boşta olsan yine 08:00'de geç kalanlar olur. Artık geç kalmayı meslek edinmişlerdir bu arkadaşlar. Amir çıkar "10-9-8-7-6-..." normalde 2 basamak atlayamayan adam uzun atlamacı olur basamaklardan inerken 5'erli, 10'arlı inmeye başlarlar. Amir "0" der ve herkes arkasına bakıp 'yine geç kalanlar kimler, bizden biri varsa dalga geçeyim' der gibi bakar arkasına. Göklerden gelen bir karar vardır derler ya, amir düdüğü çıkarınca. Geç kalanlar hep bir ağızdan "Yine mi..."
"Tek düdük çök, tek düdük kalk. Her düdükte 'Allah' denilecek." Sen güneşin alnında bunların sporunu izlersin. "Allah, Allah,Allah..."
Artık amir biraz daha yaparlarsa yürüyemeyeceklerini anlayınca "Herkes sınıfına dahil olsun." der ve artık süre tüm okula gelmiştir...

-Devamı gelecek beklemede kalın...-

Polis Olmak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin