Velhasıl kelam saat olur 08:45 ve paydos verilir, tabi karnın tekrardan acıkmıştır. Gazinoda poaça sırasına girmeye çalışırsın ama '900 kişi, tek kapı' gözün kesmez oraya girmeye. Bir sigara içeyim kenardan aldırırım birine dersin :D Gazinoya girersin zannedersin beleş ekmek şeker kuyruğu. Tabiki tek akıllı sensin ya samimi kankalarına bakarsın "Oo kanka napıyon bana da 2 poaça alsana." Aslında almak istemiyordur ama yokta diyemiyordur garibim. Arkadan ses gelir: "Beylerrrr/Bayanlarrrr kaynak yapmayalım 1 saattir bekliyoruz burda." Sonra bakarsın o da tanıdık samimi arkadaşın. 2 yıl 24 saat berabersin nasıl tanımayacaksın,sonra "Oo kanka sen miydin :D" sonra yalanları sıralamaya başlarsın. "Ben sıradaydım kepi unutmuşum onu almaya gittim." falanda filanda derken poaçaları alırsın, yerken kulağın çınlar. Anlarsın o arkadaki arkadaş halen seni anıyor :D Ne hikmetse poaçalar 2 dakika da biter. 09.00'da ders zili çalar gidersin sınıfa. O kızlar aynı bir köşede dedikodu yapıyorlar yine. Erkeklerin yarısı uyumak için sıraya yatak hazırlarken bir kısmı da gizli gizli androidden okey oynar, geriye kalan da freee takılırlar. Mümessil ikide bir bağırır; "Beyler bayanlar daha kaç kere susun diyeceğim XX komiserin dersi, iki dakika susun kapı açık ses gidiyor. Nöbetçi? Nöbetçiii? Nöbetçi kim lan? -kapıya geçsene olum komiser gelecek!"
Nöbetçi " La amma şey yaptın tamam geçiyorum aha." der ve kapıda dinelmeye başlar. Nöbetçi sınıfa girer "Beyler bayanlar XX komiser geliyor sessiz olun." der ve zannedersin mannequin challenge yapıyormuşsun gibi herkes olduğu yerde durur ve susar. Yine bir ölüm sessizliği sonra nöbetçi okeyi verince herkes yine aynı devam. Nöbetçi "Kanka ders komiseri geliyor." der mümessile ve herkes ders moduna girer. Komiser içeri girince nöbetçi "Dikkkkkkkaaaaaaaaaattttttt!" diye bağırır. Herkes ayağa kalkar klasik giriş, gelişme, sonuç ve herkes oturur, yoklama alınır ve derse başlarsın.-Devamı gelecek beklemede kalın...-