Przypuśćmy że Yurio ma siostrę. Próżną siostrę. Ale zacznijmy od początku...
Yuri jako dziecko zostaje brutalnie odebrany od dziadka przez bogatą rodzinę, tylko z powodu jego niezwykłej urody. Chłopak zostaje tam sponiewierany i bity. Wracając do głównej historii,to rodzice Otabeka, dla korzyści z nazwiska, zaręczają młodego Altina z (od siedmiu boleści ) szlachcianką, kompletnie do niego nie podobną, próżną i łasą na kasę - przybraną siostrą Yuriego. Mimo iż zgrywa cud panienkę, Otabek nie zwraca na nią uwagi, w przeciwieństwie do jej brata, którym wyraża szczere zainteresowanie.
Siostra blondyna często też ma takie odpały, że próbuje dobierać się do Yuriego, chcąc zaspokoić swoje "potrzeby" .Jednak nigdy jej to nie wychodzi, a wtedy się wścieka i mówi swemu ojcu jakieś bzdury na jego temat, a wtedy on przychodzi i odbija mu ryj,albo kopie go po brzuchu,tak by oszczędzić jego urodę,bo to jedyne co z niego mają...
Na 2 tygodnie przed ślubem Otabeka z zołzowatą szlachcianką, rodzina panny młodej zostaje zaproszona do domu Altinów, do czasu uroczystości, tak aby młoda para mogła się poznać. I to dosłownie...
Pewnej nocy ,gdy siostra Yuriego ponownie zaczęła narzekać, jaki to Otabek jest do dupy,ale przynajmniej ma kasę,Yurio się bardzo zirytował, (ponieważ zdążył polubić chłopaka, mimo że de facto nawet jeszcze ze sobą nie rozmawiali),co doprowadziło do tego ,że w chwili uniesienia, Yurio wycedził że jest pusta, próżna itd. Ta się wściekła i skończyło się na tym że chłopak miał obity do krwi prawy policzek.
Aby nikt nic nie podejżewał (bo w tedy byłoby bardzo nie ciekawie) ,Yurio pod wieczór poszedł do kuchni w poszukiwaniu opatrunku. Jednak szukanie po ciemku głupiej apteczki okazało się trudniejszym zajęciem niż przypuszczał...Chwilę później zorientował się że do pomieszczenia ktoś wszedł. Był to Otabek. Gdy tylko spostrzegł w jakim stanie jest Yurio, postanowił mu pomóc. Co prawda bardzo nie chętnie,ale Yurio się zgodził. Brunet zapytawszy się co się stało,niestety nie uzyskał odpowiedzi. A przynajmniej nie takiej jakby chciał...
Przytrzymując się ramienia blondyna,chłopak lekko sykną, co bardzo zaniepokoiło Altina. Kazał młodemu rozpiąć koszulę,co znowu spotkało się z dezaprobatą Yuri'a. Mimo wszystko, zgodził się. Na ciele blondyna widniały liczne śiniaki i zadrapania, zarówno stare jak i nowe. Otabek,mimo że przerażony ich ilością,nie wachał się mu pomóc. Yurio tylko patrzył w podłogę (która nie wiedzieć czemu,nagle stała się nadzwyczaj interesująca) ,zakrywając twarz ,blond kosmykami. Pytanie tylko czy z powodu zawstydzenia, czy z powodu uczucia, jakim ostatnie mi czasy darzył Altina...
Piszcie,czy któryś z przedstawionych prze ze mnie propozycji na op.wam się spodobał i którym mam napisać w pełnej wersji.
~RandomowaYaoistka
CZYTASZ
Yuri!!! On Ice - One shots /talks / headcanons - Otayuri
Fiksi PenggemarOne shots / talks / headcanons + moje pomysły na au Paring: Otayuri Uwaga: Yaoi (boyxboy) #15 w OTAYURI (09.05.2018),#30 W OTAYURI,#20 w OTABEK,#17 w OTABEK