-Nieko jis tau nejaučia, susitaikyk. - tarė Liamas.
Suskambo skambutis. Visi išsiskirstėme į klases. Man anglų pamoka. Atidaviau savo darbą apie Šekspyrą, gavau 10. Savimi tikrai didžiuojuosi, noriu pradėti stengtis mokytis, mano metinis vidurkis turi būti geras, kad galėčiau žiūrėti gerus universitetus kai baigsiu mokyklą. Nors man dar liko 12klasė, aš noriu susiimti jau dabar. Senojoje mokykloje irgi mokiausi, bet atmestinai, dabar noriu pakeisti tai. Turiu šansą, esu naujoje mokykloje.Baigėsi pamoka. Nuėjau iki spintelės, padėjau anglų knygą ir pasiemiau biologiją. Užrakinau spintelę, jau norėjau eiti susitikt su draugais, bet staiga prieš mane atsirado Williamas.
-Labas, gal nori šiandien ateit pas mane? Padėčiau tau su namų darbais. - kalbėjo jis.
-Am, ne dėkuj, iš tavęs man pagalbos nereikia. - atsakiau šaltai.
-Kodėl ne? Aš visai normaliai mokinuosi. Tau kaip naujokei manau reiktų pagalbos. - toliau kalbėjo jis.
-Nors ir esu naujokė, su namų darbais susitvarkyt mokų. - atsakiau ir išėjau.
Jau buvau beeinant iki draugų, bet suskambo skambutis. Nuėjau į biologiją.
-Labas Noora. - pasisveikino Liamas kai atsisėdau šalia jo.
-Labas Liamai, manau jau šiandien matėmės. - nusijuokiau.
-A, taip, tiesa. - pasimetė jis. - Tai savaitgali vis dar ateisi pas mane?
-Na taip, žinoma, gi projektas. - nusišypsojau.
-Taip, projektas. - atsikosėjo jis.
Toliau nebešnekėjom, abu buvom susikaupe ties pamoka.Pamoka baigėsi. Su Liamu kartu išėjom. Ir eidami iki draugų mes sutiko Klere. Su Williamu. Bučiuojantis. Liamas atsikosėjo. Klerė pamačiusi mus pasimetė.
- Gal aš jau eisiu. - tarė Williamas ir beišeidamas nusišypsojo man.
-Nesupratau. Kas čia įvyko? - paklausė Liamas.
-Am, na, Williamas manęs laukė prie chemijos kabineto, ir, am, jis man prisipažino, kad jaučia jausmus man. Aš buvau šoke, nors jei atvirai, aš tai žinojau. Aš tylėjau, nežinojau ką atsakyt ir jis mane pabučiavo. Tada atėjot jūs. - pasakojo Klerė.
-Ar tau viskas gerai su galva? Gal pamiršai kas vyko praeitais metais? Jis vėl tiesiog nori su tavim permiegot. - piktai kalbėjo Liamas.
Aš tiesiog stovėjau ir tylėjau.
-Aš jam patinku, šį kartą rimtai. Aš žinau tai. Aš nekalta, kad tu to nematai. - vos nerėkdama kalbėjo Klerė.
Jie vis dar barėsi, bet tada aš gavau žinute nuo nepažįstamo numerio.
YOU ARE READING
Mes kartu, amžinai
FanfictionIstorijoje aprašoma, apie merginos vardu Noora naująjį gyvenimą. Ji su mama atsikraustė į Kaliforniją. Noorai teko pakeisti mokyklą, palikti draugus. Istorijoje pasakojama kaip ji ieškos naujų draugų ir kaip ja susidomės mokyklos blogiukas, Williama...