3.

294 10 0
                                    

- O ne, jis žiūri į mūsų staliuką, jei jis išgirdo, aš jus užmušiu. - nervindamasi kalbėjo Klerė.
-Jis žiūri ne į staliuką, o į Noorą. - tarė Scottas.
-Čia turbūt tiesiog, nes ji naujokė. - guodė save Klerė.
-Nemanau, kad del t... - jau norėjo kažka pasakyt Scottas, bet aš jį pertraukiau.
-Baik, nereikia. - tariau.
Žinau ką Scottas norėjo pasakyt, bet nemanau, kad Klerė norėtu tai girdėt. Aš jo žvilgsnio per daug nesureikšminau, jis manęs nedomina.
Pavalgėme mes ir visi išsiskirstė į pamokas. Man biologija su Liamu. Nusprendėm sedėti kartu.
-Tau kiek šiandien pamokų? - paklausė jis.
-Šešios, o tau?
-Irgi. Nori šiandien tave palydėsiu iki namų?
-Okey. - sutikau ir nusišypsojau jam.
Poto dar truputį šnekėjome, bet tai buvo apie biologijos projektą kurį darysime kartu.
----
Praėjo šešios pamokos. Su Liamu susitikau prie išėjimo.
-Einam? - paklausiau.
-Einam.
Ėjome kelias minutes tyloje.
-Tai, kada nori pradėt daryt projektą? - paklausė jis.
-Turim dvi savaites, tai galim ši savaitgali pradėt, o kita savaitgali užbaigti. Arba jei gerai seksis viską pabaigsim šį savaitgali. - nusišypsojusi tariau.
-Gerai, o pas ką darom pas tave ar pas mane?
-Na, pas mane dar ne viskas pilnai įrengta, tai gal pas tave? - pamelavau jam, nes nesu megėja kviestis žmones pas save į namus, tada jie pripranta, ir visą laiką nori būti pas mane.
-Okey, man tinka. - tarė jis. - Ką veiksi kai grįši?
-Eisiu daryt namų darbus, anglų pamokai reikia parašyti apie šekspyrą. Jei labai ilgai neužtruksiu, tai turbūt eisiu pasivaikščioti. O tu?
-Chemijos namų darbų turiu, o poto eisiu turbūt su draugais kažkur. Gal norėsi prisijungt?
-Am, duok savo numerį. Jei galėsiu prisijungt, aš tau parašysiu. - nusišypsojau.
Jis davė savo numerį, įsirašiau, paskambinau jam, kad ir jis mano numerį turėtų.

10 minučių dar eidami šnekėjom apie jo draugus ir ką jie dažniausiai veikia, jie dažniausiai eina į kiną arba pavalgyti kur nors, poto važiuoja pas kažkurį pasibūti.

Priėjome mano namus. Jis kaip atsisveikinti norėjo apsikabinti, man tai pasirodė draugiška. Įėjau į namus. Mamos namie nėra, ji rado darba čia. Yra advokatė, todėl dirba ilgai. Ant stalo radau šaldytą picą. Mama paliko, kad nereiktų ilgai valgyti gamintis. Išsikepiau ją, pavalgiau, apsitvarkiau ir nuėjau daryti namų darbus.

Po 1h 30min baigiau. Negalvojau, kad taip ilgai užtruksiu. Mama vis dar nebuvo grįžus. Norėjau kur nors išeiti, bet svarsčiau ar parašyti Liamui, ar eiti viena pasivaikščioti. Nusprendžiau eiti viena. Parašiau mamai raštelį dėl visą ko, kad jei ji grįžtų pirma, kad nepradėtų nerimauti kodėl manęs nėra.

Persirengiau į patogesnius drabužius ir išejau. Vaikščiojau miestelyje apie 30min, jau galvojau eiti namo, bet užsimaniau nusipirkti kažko užkasti, planavau grįžus žiūrėti serialą. Parduotuvė kaip miestelyje buvo didelė, daug pasirinkimų. Priėjau chipsų lentynas. Lay's, Estrella, Doritos, Pringles, Cheetos ir dar daug kitų. Pasirinkau Cheetos, jie man visada patiko.
-Šitie skanus. - kažkas už manęs kalbėjo.
Atsisukau ir tai buvo Williamas.

Mes kartu, amžinaiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora