15.

466 20 0
                                    


**Mel**

Szłam szybkim krokiem w stronę dziewczynki. Znalazłam małą blondyneczkę, podeszłam do niej chcąc sprawdzić czy wszystko z nią w porządku.

-zgubiłaś się ?- zapytałam się dziewczynki choć dla mnie było to oczywiste.

Pokiwała głową cicho szlochając.

-A powiesz mi jak masz na imię?- zapytam się dziewczynki, nie chciałam jej wystraszyć.

-Sophie- odpowiedziała z uśmiechem

-Ja jestem Melanie- odpowiedziałam z równie szczerym uśmiechem co ona.- pokazać ci coś Sophie? Ale musisz mi obiecać że się mnie nie przestraszysz dobrze?

Pokiwała radośnie głową.

Z mojego piasku zaczęłam tworzyć wzorki, jak obiecała nie przestraszyła sie, wręcz wpatrywała się z zachwytem.

-Masz podobną nic do czarnego Pana wiesz?- uśmiech zszedł nam obu twarzy.

-wiem, ale ja nie robię krzywdy dzieciom- uśmiechnęłam się. Poczułam na sobie jej uścisk, również ja przytuliłam.

-Chodz odprowadze cię do domu, twoi rodzice się już martwią napewno.

Przywołałam do nas Silvera. Z ust dziewczynki wydobyło się ciche 'wow' na co ja delikatnie się zaśmiałam.

-To jest Silver-Powiedziałam biorąc ją na ręce, aby pogłaskała konia, posadziłam ja na jego grzbiecie a później sama usiadłam za nią.

-Powiedz gdzie chcesz lecieć a on cię tak zabierze- powiedziałam

-Do domu- powiedziała smutno, na co koń od razu ruszył w górę.

**Jack**

Przeszukaliśmy całe miasto ale bez skutku przecież nie mogła pójść daleko pomyślałem, postanowiliśmy wrócić do domu Jamiego. Usiedliśmy na schodach wejściowych,przed domem. Pocieszałem Jamiego mówiąc mu że Sophie się odnajdzie, wierzyłem w to całym sercem, byli dla mnie jak rodzina.
-Jack.. czy to- powiedział Jamie patrząc w górę.
-Nie to nie on- powiedziałem, dobrze wiedziałem kto to jest ale nie chciałem psuć mu niespodzianki.
/////////////////////////////////
Aluś dobrze wiem ze to czytasz miś 💗💗
Wracaj do mnie bo mi tęskno i smutno strasznie :(
Lof lof mocniutko miś 💟💞💟💖💞💖💕💘💕💝💘💕💘💖💞💟💞💞💟💖💕💝💘💕💘💞💖💞💟💞💖💕💕💘

🔜🔜🔜

🔜🔜🔜

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
The daughter of moon.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz