*În primul rând,vreau să vă mulțumesc celor ce s-au apucat de cartea mea "Passion". O voi continua și pe aceea,deoarece am pus și pun mult suflet,dar în special fiindcă am pregătit un final destul de promițător.
În al doilea rând,îmi cer scuze pentru micile greșeli de ortografie și toate cele,cartea va fi editată cât de bine se poate*" Dorința de a câștiga este mai puternică decât teama de a pierde"
Își tot repeta aceste cuvinte, accelerând tot mai mult.Mai arunca câte o privire în oglinzile motocicletei ce straluceau sub lumina soarelui, privindu-și adversarii de pe banda din urma sa ce incercau cu greu sa ajunga printre primele locuri. "Adversari pe măsură" își spuse "dar astăzi va fi tot ziua mea".Foarte ușor îi încurca pe cei din spate.Era nevoie doar de o schimbare bruscă a poziției pe banda fierbinte pentru a-l bulversa pe cel din spate si a-l face să-și piardă controlul.Încă doi concurenți și se termină. ''Ultimele 90 de secunde", se auzi vocea organizatorului prin boxe.
Nu ezită și acceleră cât de mult putu.Folosi metoda 'wrist down' pentru a accelera sigur, își îndoi brațele pentru a putea vira comod, iar în ultimele 5 secunde trecu linia de sosire, pe primul loc, din nou.
''Știam eu."
La final, însă, nu lipsi o întoarcere spectaculoasă spre atenția spectatorilor.Aplauzele, fluierăturile și florile nu au lipsit nici o secundă după terminarea cursei.
După ce își rezemă motocicleta pe cric, își privi publicul pentru câteva secunde bune, își scoase mănușile pentru a-și lăsa pielea să respire în sfârșit, apoi casca.Imediat au ieșit din cască firele lungi și castanii de păr, ce mai prezentau câte un strop de transpirație ici colo, un năsuc mic și în vânt, apoi ochii.Acei ochi căprui care îți puteau opri bătăile inimii, te puteau îngheța doar într-o secundă și te puteau face să îți pierzi vorbele.
"Și din nou, ca de fiecare dată, câștigătoarea noastră este Mădălina Devon, știuta drept ' Felina ' . Aplauze vă rog."
"Mă simt atât de bine.Mă bucur de prezența fiecăruia dintre voi.Le mulțumesc tuturor că au venit să ne urmărească cursa și le mai mulțumesc și pentru motivarea adusă de-a lungul timpului."
Iubirea mea față de motociclete, viteză, adrenalină m-a făcut nu doar să vreau să simt vibrația motorului în mâinile mele, ci să fiu cea mai bună dintre toți. Nu am pierdut decât o singură dată, iar atunci a fost din lipsă de experiență.La 22 de ani, mi-am primit 'nickname-ul' bine meritat. 'Felina'.
-Ce spuneți băieți?V-am stânjenit destul sau vă vreți revanșa?iar zâmbetul șmecheraș apăru imediat.
-De fiecare dată există o revanșă frumoaso.îndrăzni unul dintre băieți
-Și de fiecare dată pierdeți voi.
Le-am aruncat o ultimă privire și am plecat de acolo.Nu fac nimic pentru trofee, premii și alte chestii.O fac pentru mine și respectul de sine.
Asta îmi e viața și o iubesc.Ajunsă acasă, am dat drumul apei pentru a-mi face un duș.Fiecare strop de apă îmi mângâia ferm pielea bronzată iar mirosurile din încăpere îmi invadau ușor plămânii, dându-mi o stare de somnolență.Am ieșit din baie și m-am băgat în pat.
Dimineață plecă la firmă.Discută ce discută cu angajații, îsi făcu treaba și plecă.Majoritatea și-ar dori o șefă ca Mădălina, însă toată lumea ar
vrea să fie ca ea.Până și în ochii unui necunoscut, Mădălina este o persoană puternică, imposibil de manipulat sau de jucat pe degete.Mersul ei de divă o dă de gol mai mult decât este nevoie, privirea directă și nemiloasa ce ajunge direct în ochii celor din jurul ei îi fac să tresară involuntar.Este nevoie să scoată un singur cuvânt iar ceilalți tac în fața ei.
Razele soarelui îi mângâiau ușor părul, făcându-l să luceasca în mai multe noanțe de brunet și castaniu.Fiecare șuviță își avea propria culoare.
Pasul ei apăsat lăsă în urma acesteia cate o urmă ale tocurilor ascuțite, ce îți puteau sfâșia inima într-o fracțiune de secundă.
Dâre de parfum lăsa în spate, ce îi facea pe restul să își întoarcă capetele.Ajunsă la terasa ei preferată, își savura frappe-ul și privea atent tot ce mișca în jurul său.
-Alo?Lia?Cărui fapt îi datorez plăcerea acestui apel? își lua prietena puțin peste picior.
-Hai taci.Ascultă aici.A apărut un motociclist nou în oraș.
-Cum?Cine e?
-Nu știe nimeni.E ca o fantomă.Nu știe nimeni cum îl cheamă, de unde e sau ce vrea.A apărut de nicăieri.
-Hmm...foarte bine.Îl provoc la o cursă.Aranjează cumva încât să afle de asta și să apară.
-Fac tot posibilul.
Motociclist apărut ca din senin zici,huh?Lasă că vedem dacă și merită să rămână aici.
Ziua trecu destul de repejor.Mădălina completă niște dosare ale firmei, semnă niste hârtii, după care se duse să le ducă la birou.
In fața biroului așteptau în șir indian o grămadă de oameni pentru ajutorul ei, însă mare îi fu mirarea văzând-o pe Lia acolo.Îi făcu un semn discret cu ochiul să intre.
-Ce s-a întamplat?Nu prea treci tu pe aici
-Am aranjat cursa.Am făcut în așa fel încât vestea să ajungă la urechile lui.Acum dacă e să și apară,vom vedea.
-Perfect.
++++++
Dacă ați observat greșeli, let me know.Mulțumesc :)
CITEȘTI
Dangerous Couple
RomanceViața era un joc pentru ea, până când el a transformat totul într-o competiție.