"OK OK OK.Ce a fost asta? Ce mama dracului s-a întâmplat?"
Mădălina stătea total nemișcată în același loc.Încă încerca să proceseze ce tocmai se întâmplase cu câteva minute mai devreme...ceea ce era destul de greu căci tot ce își amintea era atingerea delicată a buzelor lor, a mirosului lui de mentă amestecată cu ceva dulce, ce sigur venea de la țigări.
De fiecare dată când încerca să reia șirul întâmplărilor, asta era tot ce își amintea.Simțea atingerea degetelor lui pe talia ei, ce îi mângâiau ferm pielea și lăsau în urma lor un fior ce îi făcea pielea de găină.
Într-un sfarșit începuse să facă pași mărunți în jos, către motor.Uitase de grădina ce o aștepta sus pentru a-i mirosi fiecare floare, uitase de foișorul unde și-a petrecut mare parte din copilărie.Tot ce voia să facă era să meargă acasă, să își ia pijamalele pe ea și să se arunce în păturica ei pufoasă și frumos mirositoare.
Ajunse la motocicletă, urcase pe ea și porni spre casă.
'Concentrează-te la drum deșteapto, lasă-l pe ăla.O fi simțit nevoia de afecțiune, atâta tot'
Își spunea disperată în gând, încercând să își îndrepte atenția spre trafic.Însă era aproape imposibil.
Cu chiu cu vai, ajunse acasă bine, să zicem.Fluturi în stomac își făceau simțită prezența de fiecare dată când gândul îi zbura spre momentele de astă seară.'Gataaa, dă-mi paceee, ouf '
Și-a aruncat costumul pe jos și intră în baie.Cât cada se umplea cu apa și spuma de culoare albăstruie, bruneta se privea în oglinda din colțul băii.Își privea cu atenție corpul și se studia îndeajuns de mult încât la cea mai mica întoarcere, observă pe talie o mică urmă a degetelor lui.Era atât de mult cuprinsă de adrenalină atunci, că nici măcar nu băgă de seamă cât de tare o strânsese de talie.Își atingea ușor zona cu degetele ei frumoase, parcă dorind să îi simtă din nou atingerea.
Își privea ochii căprui, de o culoare atât de pătrunzătoare că te putea îngheța, și tot ce reușea vedea era acei doi ochi care tot ce au făcut, au fost să o privească cu acel aer, acel aer de..de superioritate.Exact.
De parcă o putea face în orice moment.Dar nu era așa.~~~~~~~ 11:00 am ~~~~~~~
'Cine m-o suna la ora asta?'
-Alo? spuse aceasta adormită, neuitându-se pe ecranul telefonului
-Ce faci amețito?Nu mai ai și tu prietenă?
-Ahh Lia.Scuză-mă, am fost puțin ... Uhm ocupată.
-Aha aha.Ce faci diseară?
-Probabil ce fac și acum, voi dormi.
-Ayy ce amuzantă ești tu în dimineața asta.S-o crezi tu
-A da? Și atunci ce se presupune că fac diseară?
-Vii cu mine la o petrecere.
-Petrecere?Ce petrecere?
-Este o petrecere organizată în special în cinstea motocicliștilor, dar evident, vor fi si alți oameni, ca mine.Care sunt mai normali la cap și nu vor să moară din cauza unei jucării pe două roți.
-Hm..nu știu ce să zic.Nu prea am chef de așa ceva...
-Oh haideee, te rooog.
-Nu știu momentan Lia...
-Te rooog , vor fi toți motocicliștii acolo...haiiii te roooog, te roooog te rooog te ro...
-Ok gataa, vin doar taci din gură.
CITEȘTI
Dangerous Couple
RomanceViața era un joc pentru ea, până când el a transformat totul într-o competiție.