Capitolul 8

47 6 4
                                    


Acei ochi, acea privire care te pătrundea până în carne, făcându-te să tremuri involuntar.Acea culoare de ochi verzi în care te puteai pierde fără știre, acea voce masculină care te mângâia suav pe la urechi.Și totuși, nu era el.

-Uhm, mulțumesc.

Întinse mâna și îi luă poșeta din mână, apoi privind tânărul băiat care se îndrepta spre motorul său.

Închise ușa în urma sa și privi în gol preț de câteva minute.

'Ăsta cine naiba mai e?și de unde știa unde locuiesc?'

Aruncă poșeta pe jos, urcă să se schimbe și adormi imediat cufundată în lumina razelor lunii ce îi atingeau ferm pielea.

9:00

Somnul acesteia fu dulce ca și camera ce era scăldată în parfumuri.
Nu era nimic mai enervant pe lumea aceasta decât sunetul alarmei care aștepta numai decât să te trezească.

'La naiba, nici 3 ore nu am dormit'

Se ridică leneș din pat, îndreptându-se către baie pentru a-și face toaleta.
Își lua halatul de mătase și coborî jos.
Aprinse televizorul pentru a nu se simți singură însă soarta decise să fie dură cu ea în această zi.

'Mult așteptată cursă, astăzi ora 18:00 Valea Serpenților.Oricine vrea să participe este rugat să completeze formularul de înscriere ce se găsește pe site-ul de mai jos '

'Hmm.. zău, ok bun. Oricum nu am ce face astăzi '

Completă formularul în timp ce își savura omleta și salata proaspătă și răcoritoare.

'E cazul să fac niște cumpărături '

Cu așa ceva își ocupă timpul dragă de ea, până când ceasul indică ora 17:00.

'Trebuie să mă pregătesc.'

Ca de fiecare dată aceasta încerca să fie cea mai cochetă din încăpere așa că trase pe ea repede o pereche de colanți din piele, un tricou alb și se incălță cu niște teneși negri.

Își curăță evident motocicleta, termină ce mai avea de făcut și totul era gata.

'Hai frumoaso, să câștigăm de data asta, zic.'

Drumul fu relativ scurt, iar aceasta intră într-un loc deschis, exact cum sunt poienițele de munte, însă câteva șosele special amenajate pentru întreceri.

Locuri unde puteai sta pe margine să privești, un bufet de unde să îți iei ceea ce își dorește sufletul tău.

Își făcu intrarea pe motor până în centru unde toate privirile erau ațintițe asupra ei, ceea ce îi plăcea.

Coborî și rugă pe cineva să îi preia motorul cât timp aceasta dorea să se lămurească in legătură cu câteva aspecte legate de cursă.

-Ok  bun, vrei să-mi spui că ceea ce se întâmplă aici nu este legal, absolut deloc?

-Absolut deloc.Concluzia, trebuie să fim precauți în legătură cu această cursă pentru că dacă suntem prinși, e vai de noi.

-Super.

Grămezile de oameni care stăteau și admirau fiecare motocicletă în parte chiar îi dădea de gândit că aici sunt doar amatori și oameni găsiți pe stradă, aduși pentru a face galerie.

Privea terenul, oamenii, steagurile și pe doamnele jumătate dezbrăcate care așteptau să dea startul.
Însă cu toate aceste mici și vaste detalii, ochii îi rămaseră ațintiți asupra unui model de motor.

Un minunat Kawasaki ZZR 1400 negru era parcat lângă bufet, lăsând-o fără aer.
Doar pentru o fracțiune de secundă își ridică ochii și se întâmplă inevitabilul.

'Era de așteptat că va fi aici, perfect.'

Motorul lui era parcat în apropierea bufetului, exact acolo unde se află și el, gustând din micile prăjituri ce erau frumos așezate pe farfurii colorate.

Prin geaca sa de piele ce acum era atent analizată de Mădălina, se putea observa fiecare părticică al fiecărui mușchi. Fiecare mișcare, oricât de mica ar fi fost, făcea ca mușchii să i se miște  ca vălurile unei mări abia scăpate de furia furtunii.

'rugăm pregătiți pentru cursă '

Aceasta plecă rapid spre motor, așteptând să îi vina rândul pentru a intra în linie.

'Ne pare rău să anunțăm cu câteva minute înainte însă cursanții vor fi nevoiți se întreacă în duo. Nu va mai fi clasica întrecere pentru care v-ați înscris motiv pentru care sunteți liberi retrageți dacă doriți. Cei care vor rămâne, duo-ul va avea loc în funcție de ordinea de pe foaia de înscriere.'

'Ah, minunat.'

Randul Mădălinei sosi rapid, moment în care ea își luă motorul și se duse la linia de start, așteptându-si partenerul care a umilit-o data trecuta în văzul tuturor, însă mare îi fu mirarea văzându-l pe margine fixand-o cu acei ochi ce îți pătrundeau până în măduva oaselor, și văzând lângă ea un alt personaj, ce își dezvăluia doar ochii verzi și strălucitori.

'Cine puii mei e ăsta?!'

'Cursa începe în 3, 2, 1 S T A R T'

În urma acestora nu puteai vedea decat fumul de sub roțile acestora, și nu puteai auzi decât sunetul motoarelor de mai aveau puțin și explodau.

Mădălina era cu mult în avantaj, pentru moment.

'Hai frumoaso, te rog, nu mă lăsa și de data aceasta, te rog. Nu e vorba de cursant ci de faptul că el este acolo și privește de pe margine. Trebuie să câștigăm, trebuie. Hai ajuta-mă'.

Se luptau bară la bară și roata la roata pentru locul întâi, însă nici partenerul ei nu era mai prejos decat ea, ci chiar dădea dovada de aptitudini la care nu se aștepta la o astfel de cursa.

Întrecerea era din ce în ce mai furioasă iar motoarele motocicletelor celor doi mai aveau puțin și cedau, însă niciunul nu permitea să se intample așa ceva.

Stropi de transpirație le mângâiau ferm fruntea și tensiunea le încordau mușchii în așa hal încât nici nu mai distingeau ce e vis și realitate.

'Si parca tot nu se lasă, chiar nu înțelege. Totuși e bună, și totuși aproape cea mai buna' gândea tânărul de pe margine ale cărui gânduri îl tulburau mai rău decât este marea involvurata după o furtună puternică de vară.

Mădălina era încă pe locul întâi, fluturandu-și pletele în bătaia vântului, cel din urmă privind tensionat drumul însă și pe doamna din fața.

'6 km pana la finish' se auzi zgomotos o voce puternică de bărbat prin difuzoare.

Speranța Madalinei creștea, la fel și zâmbetul fermecător ce nu se putea observa din cauza căștii.

'4 km'

Totul era pe placul ei și era sigură că această cursă îi aparține, până în momentul în care își văzu adversarul depasind-o cu o viteză mult prea mare pentru a avea vreo reacție în acel moment.

'Fuck, sper ca glumeeeesti.
Hai micuțo baga mare, nu mă dezamăgi te rog, trebuie să câștigăm.'

Crescu imediat viteza, atât cât putu iar puterea și vibrația motorului aproape o dezechilibrasera însă făcea tot posibilul sa se asigure ca această cursă era a ei.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 30, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dangerous CoupleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum