Capitolul 5

61 6 4
                                    


Deja a trecut o săptămână de la 'marea' cursă.O săptămână oarecum plictisitoare, nimic interesant nu s-a întâmplat.

Mădălina doar și-a văzut de treburile firmei, s-a ocupat de angajații ei, de comenzile primite, a mai ieșit cu prietenii și cu gașca prin oraș.Au luat o pauză de la curse.Mădălina își dorise o pauză de la toată zăpăceala asta în care toată lumea spune că nu își mai merită locul în rangul motocicliștilor, când de fapt toți știu că a fost doar o greșeală.Nu?

Astăzi însă avea să fie o zi bună.Avea să-și primească echipamentul comandat acum ceva zile, pe noul model.Era foarte entuziasmată.

'Doamna Devon, coletul a ajuns.Voi pune pe cineva să vi-l aducă' se auzi vocea unei domnișoare ce se ocupa de pachetele și comenzile primite.

Nu dură mult, căci în 5 minute, o cutie mare ajunse la ea în birou.

-Mulțumesc Will.

-Plăcerea mea.

Ochii i se măriră instant, zâmbetul îi apăru pe buzele ce acum căpătau o culoare rozalie, iar un mic chicotit îi ieși fără să vrea.Era exact ca un copil mic ce a văzut pentru prima dată marea, la un apus de soare, razele în diferitele noanțe de galben și portocaliu, amestecat cu mov și roz ce ating delicat valurile mării care are o culoare verde ca în basmele cu zâne.Comportamentul îi era același, sărea de colo-colo în jurul cutiei, fiind prea emoționată să o deschidă.Nu mai schimbase modelul de foarte mult timp și îi era teamă ca nu cumva să fi dădut greș.Însă curiozitatea a bătut teama și, într-un final, a deschis cutia.

Mirosul ce a scapat prin deschizătura cutiei a invadat încăperea, lăsând în urma lui un parfum de vară, ce te duce cu gândul la excursiile pe care le faceai impreună cu părinții și prietenii când erai mic și te opreai pentru o secundă și miroseai adierea de vânt ce era impregnată cu mirosurile celor mai frumoase și colorate flori, al brizei mării.

Și-a băgat mânuțele în cutie și a apucat încet ambalajul ce acoperea conținutul.A apucat cu ambele maini echipamentul și la scos din cutie.Emana fericire prin fiecare por, nu numai prin chițăiturile și zambetele pe care le arunca asupra noului model.

Era întradevăr fericită și mândră.Totul era perfect.Cel mai frumos echipament de pe piață.
Nu stă pe gânduri și imediat puse mâna pe telefon.

-Alo?Bună ziua.Aș dori 500 de bucăți din noul model pe care l-am achiziționat.Este superb, vă mulțumesc din suflet,ați făcut o treabă grozavă.

Echipamentul era de o delicatețe de nivel maxim.Fiecare detaliu era croit cu atenție, fiecare cusătură în parte era curbată atent, nici prea mult, nici prea puțin.Totul era exact așa cum își dorise.Un matetial atat de negru că îl puteai asemăna cu VentaBlack, piele, bumbac și alte diverse își aveau locul în frumosul costum ce nu îl puteai purta decât mândru.
La set erau incluse mănuși, tot negre evident, și cizme, numărul la alegerea clientului.

Cel mai frumos costum era pe piață. Acum trebuia să se gândească serios la un preț potrivit.Cât să nu fie prea scump căci astfel nu va avea clienți prea mulți, dar nici prea ieftin cât să dea impresia că e de proastă calitate.
1000$ nu.1500$nu.3000$ Nu, exagerat.
2000$ perfect și gata.

Așa avea să își aducă cât mai mulți clienți posibil.

'Diseară trebuie să fac o plimbare in costumul ăsta' își spuse fericita.

De acum încolo, totul trecu repede.Mai dădu câteva telefoane cât să lămurească niște chestii despre comenzi și atât.Când îi veni ora de plecare, nici nu stătu pe gânduri și o zbughi pe ușa, abia așteptând să își încerce costumul.

Dangerous CoupleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum