Capitolul 3

83 8 15
                                    


Acest capitol il dedic lui shotlike în semn de mulțumire pentru cuvintele frumoase.Mulțumesc din suflet!

Fiecare rază de soare ce se strecura printre draperiile catifelate ce dădeau un aer aparte camerei lumina încăperea, valorificând fiecare obiect în parte.Ciripitul păsărelelor acompaniau strigătele copiilor ce se auzeau de pe stradă.

Fire de păr stăteau răvășite pe perna moale, unde își odihnea capul frumoasa domnișoară.
Lumina îi evidenția trăsăturile feminine, buzele pline dar uscate ce îi tremurau ușor, sprâncenele bine definite se încruntau inofensiv la ivirea luminii pe chipul ei angelic.

Își între-deschise ochii, privind obosită tavanul alb cufundat în reflexii colorate.

Se ridică buimacă din pat, își luă botoșeii și merse în baie.
Parul ciufulit îi cădea ferm pe față, făcând-o să nu mai vadă.

'Unde mi-o fi elasticul?'

Își prinse părul într-un coc dezordonat, se spălă pe față și coborî în bucătărie.Își prepară cafeaua ce o ajuta să se trezească și intră la duș.

Din nou, ca de fiecare dată, baia era scăldată într-o mulțime de mirosuri, care mai de care.

*Apelare Lia*

-Ce faci tu?

-Uite tocmai ce m-am trezit, care-i treaba?

-Te-am sunat să te întreb dacă ai chef de o ieșire.

-Sigur, ne vedem la 15 la Bill's.

-Pupici.

'Ce aș putea face până atunci?...Cred că o să văd un film"

Comandă o pizza, se aruncă pe canapea și dădu drumul filmului ' In time '.

" Genial film " își spuse satisfăcută, dar mai am timp de încă unul. Aleeeeg...hmm.. ' The Philosophers '

După terminarea filmelor, Mădălina începu a se pregăti.

Părul și-l lăsă prins într-o coadă de cal, mici firișoare rebele se mai strecurau afară, atingându-i fruntea catifelată.

Un maieu alb, o pereche de pantaloni de trening gri, converșii și e gata.Ceva foarte casual, nu machiaj sau altceva.

-Bună Liaa. O strânse într-o îmbrățișare pe brunetă.

-Ce faci fato, ești bine dispusă?

-Abia aștept cursa de diseara, abia aștept să câștig și să îi văd expresia feței.

-Dar vorbești de parcă ați fi cei mai mari dușmani. :))

-Doar mă știi..

-Și dacă tot se aud vorbe cum că și el e priceput pe motor, cum ai de gând să faci să fii sigură că vei câștiga?

-Îmi voi face trucurile din mânecă.Voi face 'Duble twist' 'Bellong' și întoarcerea care ar trebui să îl amețească.Nu am cum să pierd.

-Îți țin pumnii, soro.

-Să îmi porți noroc, ca de fiecare dată.

Au stat de vorbă ceva timp, nebăgând de seamă cât de repede trecu timpul.

-Lia, eu mă duc să mă pregătesc.Ne vedem diseară.

Au plecat amândouă, fiecare la treaba ei.
Mădălina se duse acasă, pentru a-și face una din băile fierbinți ce o ajută să se relaxeze.
Stătu vreo jumătate de ora, după care ieși.

Dangerous CoupleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum