Draga de ea.O asemenea domnișoară aflată lângă acest domn pe ringul de dans, sub privirea tuturor celor din încăpere, pentru că evident toți cei aflați știau până în măduva oaselor că băiatul ce își fixa felina în ochi era singurul și unicul ce chiar reuși să o învingă, din moment ce ea făcu mai mult decât se putu în timpul cursei.Vorbele o părăsiră prea devreme pentru a conștientiza pe moment cât de directă și cât de random a fost ceea ce ea îi cerea lui.
Prin atâta gălăgie, printre atâtea râsete, glume, melodii, tot ce putea auzi era propria respirație sacadată, pe care încerca cu greu să o stăpânească.
Sclipirea ochilor ei era reflectată în ai lui, ceea ce îi făcură pe amândoi să uite că mai sunt alte cateva sute de persoane în jur, și îi făcu să se simtă ca și cum doar ei și universul făceau schimb de gânduri, sentimente, trăiri.Însă se putea observa foarte ușor în privirea acesteia că aștepta un răspuns, o reacție din partea lui, însă nimic.
Buzele îi tremurau ușor, făcând-o să își piardă efectiv toată rabdarea.Datorită frustrării, ridică întrebător din strânceană, gest care îl făcu pe tânăr să afișeze un mic zâmbet fermecător în colțul gurii..
"Ah, la naiba..."
După alte câteva minute în care cei doi au privit și cercetat fiecare colț al universului, fiecare în ochii celuilalt, tânărul își retrase mâinile rapid de pe talia ei, își îndreptă postura, privirea deveni din nou cea mai rece și dură pe care o văzuse în viața ei...
-Nu.
Un moment de gândire..."Nu"?!
Stai o clipă, el a..a vorbit cu mine?A zis ceva?El chiar a zis ceva.Tânărul își lăsă geamul fumuriu înapoi jos, se întoarse și plecă spre amicii săi, scoțând rapid o țigară din buzunarul pantalonilor.
Mădălina rămase din nou blocată din cauza acestui băiat care tot ce a făcut de când a aparut în acest oraș fu să îi încurce toate treburile, să o dea peste cap, să o facă să își lase orgoliul deoparte, ceea ce era inacceptabil pentru ea.
Însă nu putea trece cu vederea acea voce, acea voce nici groasă care să te facă să te gândești la cel mai groaznic om, dar nici prea nepotrivită, ca să nu folosim termenul feminină.
Vocea lui era întocmai potrivită feței, era destul de groasă încât să te facă să dorești să îl auzi mai mult.Era cea mai frumoasă, puternică, respectabilă și arogantă voce pe care o auzise până acum.
Ca să nu atragă atenția asupra ei, își vântură rapid mâna prin păr făcând să pară că și-l aranjează, și plecă imediat să își caute prietena.
-Unde ai fost Lia?
-M-am dus să mai beau ceva și apoi am ieșit până afară, de ce?s-a întâmplat ceva?
-Uhm, nu.Totul este foarte okay, spuse privind puțin întrebătoare către ringul de dans.
-Șiii, ce vrei să facem?Ai vreo preferință sau ne lăsăm purtate de val? Chițăi micuța brunetă foarte entuziasmată, de parcă ar fi fost prima dată când se afla într-un club.
-Mm nu știu, vedem pe parcurs.Hai acum să căutăm baia.
Cele două domnișoare s-au ridicat de la bar și au plecat să caute baia, care se afla tocmai undeva la etaj.
-Ce liniște e aici.Hai să ne oprim puțin, spuse Mădălina.
-Okay, hai să ne uitam de ceva unde să stăm, trebuie să fie.
CITEȘTI
Dangerous Couple
RomanceViața era un joc pentru ea, până când el a transformat totul într-o competiție.