Pentru un moment, se lăsă o liniște asurzitoare.Tot ce puteai auzi era suflul agitat al Mădălinei ce încă nu stăpânea situația pe deplin.Rămăsese încremenită pe șaua motorului, privind în jurul său.
Spectatorii au început imediat a-l felicita pe noul câștigător, îmbrâncindu-se care să ajungă mai repede.Ceilalți motocicliști s-au dus să dea mâna cu respectivul, care nici în momentul de față nu își dădu casca jos.Ochii Mădălinei se măriră, pulsul îi crescu rapid, panica o cuprinsese aproape în totalitate.Pierdu.
Își privea prietena ce o aștepta dincolo de linie, uitându-se total nedumerită, neînțelegând cum de a putut să piardă.Parcă spusese că e sigură că va câștiga.
Tremurul își făcu simțită prezența, o cuprinsese ca într-o îmbrățișare din care nu puteai scăpa, ca și cum era captivă nesiguranței ce pusese stăpânire peste trupul ei firav.Câteva lacrimi apărură în colțul ochilor.Scutură de două ori din cap și își reveni.
A fost bătută de un necunoscut.Gândul acesta îi explora fiecare părticica a creierului, a corpului, făcând-o să tresara involuntar.Porni din loc, merse mai departe pentru a-și parca motocicleta, să bea puțină apă și pentru a vorbi cu Lia.
Privirile necunoscuților erau ațintite spre bruneta ce privea drept, nelăsând să se observe rușinea ce îi fulgera corpul.Se auzeau vorbe cum că ea l-ar fi lăsat să câștige, că nu ar fi posibil să piardă.Sau altele cum că "Felina" și-a ieșit din mână.Toate aceste vorbe din cauza unei curse.Vorbele nu puteau trece pe lângă urechile Mădălinei fără să îi provoace o stare de scârbă din partea acelor oameni, însă își păstra calmul cât se putea.Nu dorea să dea dovadă de frustrare, teamă sau invidie.Nici de cum.
O cauta cu privirea prin mulțimea agitată pe singura persoană care îi putea alunga fiecare gând negativ și care îi putea umple sufletul de mândrie.Lia.
După câteva minute o zărește lângă un grup de motocicliști, printre care se afla și Sam.Îi făcu semn cu mâna să vină repede.
-Hei..ce s-a întâmplat acolo?
-Nu știu.Crede-mă, nu știu.
-Am crezut că aveai totul pregătit.
-Așa și este.Sau era.Doar ai văzut că am încercat să i-o fac cu acele scheme.Le-a știut.A știut să se apere.Ba chiar le-a întors împotriva mea, era să intru in gardul din colț ce mă desparțea de prăpastie.
-Da da,am văzut.Dar cum?!Nu înțeleg.
-Nici eu.Schemele le-am inventat eu împreună cu tine acum doi ani.Doar știi că ne-am bătut capul amândouă.
-Da, știu.Păi.. În situația asta, nu sunt decât două variante.Ori schemele nu au fost inventate de noi, ori el este mult prea bun.Și nu mă refer doar la scheme.Ci și la delicatețea și eleganța cu care te ocolea sau mai bine zis, ocolea orice obstacol.
-Nu știu ce să zic.Sunt șocată oricum.Însă nu e un capăt de lume, iar revanșa îmi aparține.Mă duc să îmi felicit adversarul.
-Ai grijă Mădă.
Bruneta își scoase mănușile, casca și i le lăsă prietenei ei, ce o privea oarecum dezamagită că a pierdut, dar în același timp și mândră că are o astfel de prietenă.
Picioarele lungi și subțiri ale brunetei întorceau chiar și privirile celor ce o jigneau după respectiva cursă, iar mersul elegant își lăsa amprenta asupra tuturor fetelor de acolo, ce erau înecate de invidie și nesiguranță în preajma ei.
Îl văzu pe Sam și gașca apropiindu-se, așa că se pregăti pentru asprul interogatoriu ce urma.
CITEȘTI
Dangerous Couple
RomanceViața era un joc pentru ea, până când el a transformat totul într-o competiție.