4. Radostné setkání

2.1K 164 15
                                    

,,Ó můj bože! Ó můj bože! Ó! Můj! Bože!" Zakrývala si údivem Mellanie ústa a překvapeně se otáčela po všech agentech, kteří se na střeše objevili. Protočila jsem nad jejím rozjařeným pohledem oči a protlačila se mezi Sama a Natashu.

,,A to jste ještě neviděli, jak básnila o Tonym." Zamumlala jsem a Black Widow propadla v tichý smích. Jo, jsem hnusná a co? Taky bych z toho všeho byla unesená, ale když do vás někdo ryje za letu do Avengers Toweru pořád prstem a ptá se vás, jestli všechny přítomný znáte... Taky by vás to přestalo bavit.

,,Tak to se nikdy nesmí dozvědět." Nahnul se ke mně Falcon a já s úšklebkem přikývla. 

,,Jsi si jistá, že je nejlepší nápad jí tu mít?" otočila se na mě s obavami Tasha.

,,Nelíbilo by se mi, jí tam ve Washingtonu nechávat, Weiss o ní ví." Podělila jsem se o své obavy. 

Sam se nadechoval, že k tomu něco dodá. Přerušil ho hluk trysek a když jsme zvedli hlavu, zpozorovali jsme blížící se červeno-zlatou šmouhu.

,,Ou, hurá, náš playboy je tady!" Zakřičela jsem, co nejvíc nahlas, aby i někde v prvních patrech mrakodrapu slyšeli ten sarkasmus.  

Stark ladně dopadl pár metrů před nás a vynořil se ze svého obleku v elegantním oblečení. Jak jinak, miliardář...

Mellie za mnou div neukápla slina, jak na Tonyho zírala s otevřenou pusou a vykulenýma očima. Podle toho arogantního úšklebku, který se mu rýsoval na tváři, si byl plně vědom přítomnosti své fanynky. 

,,Zdar bando!" Kývl na nás a při uhlazování svého oblečku, který mohl stát v klidu víc, než moje měsíční výplata, si to mašíroval ke mně. ,,Smíšku." Pozdravil mě.

Zakoulela jsem očima na znamení, že mě jeho chování unavuje. ,,Tak konečně si se uráčil objevit, Plecháči."

,,Je tohle možný?!" Vykřikl hraně rozhořčeně a podíval se po ostatních. ,,Ona mě nevidí půl roku a první co mi řekne, jsou výčitky?!" 

Hodil očko po blondýnce za námi, která na naše uvítání hleděla s pootevřenou pusou. ,,Copak, Denniska se nezmínila o své úžasné známosti?" 

,,Jako vážně? Teď mi hodláš říkat přezdívkou, která zní jak teniska?!" Zamrmlala jsem a bouchla ho do ramene.

,,Tony Stark." Vykročil k Mellie s nataženou rukou. ,,Génis -."

,,Egoista, blbec a nafoukanec." Doplnila jsem za něj a vysloužila jsem si tím dva pohoršené pohledy. Jeden od Steva, který to s tím slušným mluvením se mnou ještě nevzdal a druhý od rudnoucí Mellanie. ,,Co je? Vy se mnou nesouhlasíte?!" Bránila jsem se ihned.

,,Ach Victorie," povzdechl si Stark a já s obavami čekala, co z něj zase vyleze ,,co s tebou ta závist děla?" 

,,Závist?" Odfrkla jsem si. ,,Prosím tě a komu mám závidět? Mellanie, že si může detailně pohlédnout tvůj hnusnej ksicht?!" 

Plecháč mojí jedovatou poznámku rozhodl ignorovat. I když se vsadím, že to udělal jen proto, protože mi na to neměl co odpovědět a otočil se ke ztrapněné Mellie. Jups, možná se kvůli mě cítí trochu nejistě... Asi se teď za mě stydí.

,,Mellanie Krikwoodová." Pípla a plaše mu stisk opětovala. 

,,Aha, takže ta Mellie," pootočil hlavou, aby na mě mrkl ,,slyšel jsem, že si tady Dennisku -."

,,Sakra tohle je fakt špatná přezdívka!"

,,- naučila falšovat ve škole omluvenky." 

,,Ty seš parchant!" Zasyčela jsem jeho směrem a raději chytla blondýnku za rukáv a odtáhla jí pryč, než by mu stihla vykecat všechny moje trapné chvíle ze střední. Ignorující povytažené Kapitánovo obočí, vychechtaného Falcona a smějící se Black Widow.

Avengers; New Life [2]Kde žijí příběhy. Začni objevovat