8. Brokolice se vrací

2.2K 135 8
                                    

Znova to na mě všechno dolehlo. A tentokrát už mi Mellie nedokáže pomoct. Ptáte se proč? Je to zcela prosté - odjíždí. Oznámila to hned ráno po blízkém seznámení s Avengers. Musí zajet do LA, už teď tam bude kratší dobu, než měla být.

A jak jsem stála před Avengers Tower a mávala jí, dokud se její taxík neztratil v provozu, přišlo to. Ta nejistota z budoucnosti. Jak si mám zjistit, kde se Weiss dozvěděl o mém metabolismu? Fury zaletěl do Washingtonu předevčírem a pořád se ještě nevrátil. Což mě přivádí k další věci - budu se ho muset zeptat, jestli jsem náhodou nebyla v mládí připletena do nějakého SHIELDského problému. Jelikož jestli měl Tony s Wandou pravdu a já v sobě mám nějaké sérum, které se podobá tomu, které snažil vyvinout Weiss... tak jak se to do mě sakra dostalo?! Rodiče. Nejspíš by mi dali alespoň částečnou odpověď. Možná by mi řekli, že jsem byla vybraná, jako pokusný králík na experimenty... Co já vím?! Jasné je jediné: Fury o mém zrychleném metabolismu věděl dřív, než já a zbytek Avengers.

Chaos.

Takhle bych popsala současný stav mé mysli. Můžou za to rodiče? Byla jsem snad unesena Hydrou, kde na mě zkoušeli různé látky? Byl to nějaký pokus SHIELDu? - Otázky a jen otázky.

V mých složkách jsou o tom informace pouze od Bannera... Nic, jakoby před tím zjištěním v nemocnici nic nebylo. Jenže to je blbost. Já se se zrychleným metabolismem nenarodila, já k němu v mládí nějak přišla. Někdo mi ho musel jakoby píchl. Zní to děsivě, že ano? Já taky zděšená jsem.

,,Sakra, ona už odjela?" Ozvalo se za mými zády a já se překvapeně otočila na Tonyho.

,,Jo," kývla jsem ,,vadí?"

,,No... ne." Pokrčil rameny miliardář. ,,Jen jsem jí chtěl svézt, musím na letiště, takže by jí to nestálo nic za odvoz." Vysvětlil mi a chystal se vrátit do mrakodrapu a asi do garáží.

,,Proč na letiště?" Nechápala jsem. ,,Přijede ti snad Pepper?"

,,Pepper ne," zavrtěl hlavou ,,ale Banner."

Vytřeštila jsem na něj nechápavě oči: ,,A co tu bude pro bůh dělat Bruce? Myslela jsem, že si chtěl dát pauzu."

,,To sice ano, Vicky," mrkl na mě Stark ,,ale požádal jsem ho, aby se vrátil."

,,Proč?"

,,Pomůže nám s tvým problémkem, je to jediný vědec - kterého známe - který se o to už zajímal a snažil se na něco přijít."

Zaskočilo mě to. Byla jsem hrozně šťastná, že byli všichni ochotni přijet jen kvůli tomu, že mi nějaký šílenec přišel na tajemství, ale zároveň mě to nehorázně štvalo. Ten fakt, že je všechny Tony se Stevem obvolávají a kazí jim plány.

,,To si neměl, Tony -."

,,Ale měl," zarazil mě razantně ,,jde tu o tebe. O tvé bezpečí. Ten pošahanej magor si to nějak zjistil! Může tě to dostat do problémů, pokud to už stihl někomu vykecat! Ani nechci pomyslet na to, co by bylo, kdyby do té restaurace nespadl!" Začal znovu s vysvětlováním, jak je tahle věc podstatná, které se pro mě stalo už všedním. ,,Kdyby se to dozvěděl někdo z vlády, mohli by tě vyhodnotit jako nebezpečí! Však víš, že i Wanda měla po té nehodě s Ultronem docela problémy! A navíc, nikdo neví jak jsi k tomu v minulosti přišla -!"

,,Chápu tě, Tony." Přerušila jsem jeho rozhořčené kázání. ,,Jen... nechci být pro ostatní přítěž."

Plecháč si mě pozorně prohlédl a o krok ke mně přistoupil. ,,Ty pro nás nikdy nebudeš přítěž." Ujistil mě a pak udělal něco, co mě dostalo. Objal mě.

Avengers; New Life [2]Kde žijí příběhy. Začni objevovat