,,Weiss uprchl."
,,No, do háje...!"
-
Zhoupla jsem se na křesle a prsty zabubnovala do opěrky. Tak co, prostě zdrhl... No a? Ehm... nééé! Sakra jak se to mohlo stát?! To je SHIELD fakt tak málo zabezpečený, že mu prostě zdrhne z vězení jeden nebezpečnej... Oprava. Hodně nebezpečnej týpek?!
Nádech. Výdech.
Zavřela jsem oči, ve snaze všechno to pobrat. A ono to... Nešlo. Zkrátka nejde jen tak v pohodě vzít takovou informaci... Najde ho Hydra, on jí vydá všechny informace a bum! Řeknou si: ,Ejhle, jedna agentka SHIELDu má v krvi sérum supervojáka, jako tady Kapitán Amerika.' A budu v loji... V úplným.
Pomalu jsem od sebe odlepila víčka, doufajíc, že na mě bude zírat výsměšný pohled řídi Piráta a přizná se mi, že to byl všechno jen vtip. Jenže, hádejte co? Ten blbej pirát stál za svým pracovním křeslem, které, jen tak mimochodem, vypadalo pohodlněji, než to na kterém trůním teď já, se zamračeným výrazem, děsivě tmavými zorničkami a svraštělým obočím.
,,Mluvil jste s ním?" Promluvila jsem chraplavým hlasem z toho dlouhého mlčení.
Fury na mě utkvěl pohledem a opřel se rukama o opěradlo křesla. ,,Ano."
,,Řekl vám něco?"
Očima jsem putovala po jeho tváři, marně hledajíc nějaký záblesk emocí, který mi dá odpověď.
,,Ano." Přikývl klidně.
,,A co?" Frustrovaně jsem si prohrábla svojí kaštanovou hřívu... ehhh, to zní divně... heh.
,,Agentko Dennisová," nepatrně zvýšil hlas ,,budu vás muset požádat, aby jste neopouštěla tento mrakodrap."
Protočila jsem oči, teď to byl ten věčně zachmuřený šéf, který měl tomu dohnal. Nemám ráda, když mi na otázku odpovídají otázkou... To asi nikdo, ale co doopravdy nesnáším, je, když mi na otázku vůbec neodpovídají! Takový lidé by se měli stydět! Jo!
,,Neodpověděl jste mi." Naklonila jsem hlavu na stranu a sledovala, každý jeho pohyb.
,,Řekl mi jediné."
,,A to bylo -?"
,,Že to nezastavím."
Jestli jsem byla předtím zmatená, tak nevím jak popsat můj náhlý stav. V mé hlavě šrotovali kolečka jak o život, div že se z ní nekouřilo, ale i přes tu všechnu námahu, se mi povedlo zformulovat jen jediné slovo: ,,Co?"
Fury si povzdechl: ,,Budu vám to muset celé vysvětlit nejspíš od začátku, že?"
O čem to mluvil? Nemám páru, jen jsem vykolejeně přikývla.
,,Tak tedy," nadechl se a s výdechem dosedl na sedačku ,,v roce 1990, spolupracoval Howard Stark s Beccou Dennisovou na projektu: 'Resumption'."
Na chvíli se odmlčel, asi aby mi dal čas na zpracování... Rok 1990, Howard Stark a Becca -!
,,Mamka?!" Vyhrkla jsem nechápavě.
,,Ano, vaše matka byla nadaná nejen na práci v terénu, byla i velmi užitečná v laboratoři." Dal mi za pravdu Fury.
Wow, mami, ty mě nikdy nepřestaneš udivovat. No a pak mi svitlo:
,,Chcete tím říct, že se Starkem pracovala na nějakém laboratorním výzkumu?"
,,Nechte mě to dovysvětlit." Zarazil mě ve chrlení otázek. ,,Jak jsem říkal, Becca a Howard pracovali na jednom projektu -."
ČTEŠ
Avengers; New Life [2]
Fanfiction!!!DRUHÝ DÍL!!! (První - Avengers Age of Hero) ,,No to si ze mě děláte srandu?!'' Zvrčela jsem a ublíženě si sedla do protějšího křesla. ,,Nemyslím si, Vicky.'' Mrkl na mě Clint. ,,Nechápu co s tím máte a vůbec, kde je Steve?'' Přerušila jsem jejich...