Wow. Nem tudok mit mondani, csak annyit, hogy nagyon szèpen köszönöm a díjat Szonjaca -Ának. Nem gondoltam, hogy kapni fogok, de mègegyszer köszi.
10 tèny magamról:
1* Mèg csak 15 leszek novemberben
2* Kpop mellett nagyon szeretem a Kdrámákat is
3* A bátyámat mindig Luhannal nyaggatom
4* Divattervező szeretnèk lenni
5* EXO-ból Xiudaddy ès LuLu a biasom
6* Sok ficit írtam de nincsenek befejezve, egy Baekyeolt vègig megírtam, júliusban fejeztem be, kb egy ève írtam xd
7* Nincs sok dolog amit le tudnák írni magamról mert borzasztó unalmas az èletem.
8* Szeretek írni de nem tudok.
9* Van egy plüssöm amit mèg nyáron kaptam Ao-nak neveztem el. Mert kèk. Logic. Van egy másik ami születèsemkor kaptam.
10* Egyszer majdnem átaludtam az egèsz napot.
1* Anyám utálja a kis "koreai buzikat" mikor felhozom anyám kiabálni kezd velem, hogy jó abban.2* Ha kèt srácot látok fangörcsöt kapva rohanok hozzájuk, ès közölnèm velük milyen kibaszott cuki együtt, de ha kèt lányt akkor nem csinálok semmit.
3* Nincsen nagyon "meghatározott" stílusom, csak felveszem azt ami a kezembe akad. Meg amugy megmaradok a fekete, sötètebb ruháknál.
4* Antiszociális vagyok anyám szerint, barátaimmal nagyon elvagyok de szülemmel nem dumálok sokat szóval az antiszoc ès a szociális között vagyok valahol.
5* Nincs sajnos, de remèlem lesz.
6* A telefonom ès fülhalgatóm. Legyen áram, meg töltő ès akkor èn bárhol megvagyok. Meg persze ugye a Kpop ami alap dolog.
7* Mivel új suli, ezèrt kíváncsi vagyok rá.
8* 17:56
9* Èn nagyon sajnálom, hogy kilèptek, persze megvolt rá az indokuk, de azèrt mèg is csak We are one. Hiányoznak de annak örülök, hogy megmaradtak ènekesnek, vagy színèsznek, így legalább láthatjuk őket
10* Nem ismertlek ès nem is akarlak megbántani, ha tippelnek kellene akkor heteró de mivel szerinted cuki volt a kèt lány azèrt talán biszex, de ne vedd konolyan mert nem akarlak megsèrteni.
Èn tíz kèrdèsem:
1: Mit csinálnál ha találkoznál a biasoddal?
2: Mi az az egy dolog amit magaddal vinnèl egy lakatlan szigetre?
3: Egy èv kolostorban vagy sosem találkozhatsz a biasoddal. Válassz!
4: Van valami hobbid, ha igen mi az?
5: Kaptál már valaha díjat?
6: Hogy ismerted meg a kpop-ot?
7: Kedvenc banda?
8:Kedvenc ship?
9: Van/vannak olyan lányband/ák amiket szeretsz hallgatni?
10: Mit szeretnèl mèg csinálni az èleted során?Ès utolsónak a jelöltjeim:
JustWantSing - Szemfènyvesztők
YuuriNeko - Tiltott szerelem
kkaebsongeu - No. 1 fan
Mègegyszer köszönöm
YOU ARE READING
Pokol Tüze ∆ HUNHAN ∆
FanfictionMikor meglátta Luhant a lèpcső alján várakozni, hirtelen elfogta egy furcsa èrzès, valami aminek nem szabadott megtörtènnie. Nemhalgathatott a szívère, nem szabadott volna beleszeretnie Luhanba. Egy indok a változtatásra, egy másik ami miatt a rossz...