Öncelikle Merhabaa Daha yeni hikayeyi yazmaya başladım.Kendi çapımda hikayemi yaymaya çalışacağım , daha çok yeniyim wattpad de . Bu hikayemi beğenen seven okuyan okurlarıma devamını getireceğim. :)) Tek ama tek ricam , eğer hikayeyi beğendiyseniz ve devamını dört gözle bekliyorsanız votea basmanız ve yorum bırakmanız :) Sizi çok seviyorummm <3
Psychopaths (Harry Styles) 1.Bölüm
Daha bugün üniversiteye başlayacağım.Ah ne kadarda heyecanlı.Hemen Andreayı aramalıyım.Beni yalnız bırakmamalı.
-Alo,Andrea okula gidiyoruz değilmi ?
-Evet gidiyoruz Emy Hazırlan ve yola çık.
Telefon konuşmasının ardından hemen evden çıkıp arabama bindim.Okula gelmiştim.O kadar heyecanlıydım ki.Yeni insanlar..Sınıfa geldiğimde gözlerim Andrea'yı aradı ona yanına yer tutmasını söylmiştim.Onu görmüştüm ama yanında sarışın mavi gözlü bir çocuk oturuyordu.Hemen kendime boş bir yer aradım.Koca sınıfta tek boş yer kalmıştı.Kıvırcık saçlı tatlı gamzeleri olan bir çocuğun yanı.Oraya doğru yöneldim.Kalbim hızla çarpıyordu.Ardından cesaretimi toplayıp:
-Merhaba,yanın boşmu? O-oturabilirmiyim?
-Tabikide.
Bütün ders hiç konuşmadan oturduk.Cesaretimi toplayıp onunla konuşamamıştım bile.O kadar sert bir tipi vardı ki.Ve neredeyse bütün sınıf onun her istediğini yapıyordu.Galiba 5 kişilermiş.Louis Harry Naill Liam ve Zayn .Neden onlardan bu kadar çok korkuyorlar.en çokta Harry'den.Ardından Andrea'nin yanına gittim.Ona Harry'i tanıyıp tanımadığını sordum.
-Andrea Harry'i tanıyormusun ?
-Evet tatlım az çok tanıyorum.Psikopat bir tip olduğunu babasınında okulun sahibi olduğunu söylüyorlar.Neden sordun ?
-H-hiç biraz sert bir tipi vardıda.
Ardından koridorda Andrea ile birlikte yürüyoduk.Tam köşeden dönerken biri bana çarptı.Kitaplarımı toplarken yüzümü kaldırıp baktığımda Harry'i gördüm.
-Pardon.İncindin mi ?
-H-hayır teşekkürler.
Adımlarımı hızlandırıp Andrea'ya yetiştim.Aklımda Harry'den başkası yoktu.Galiba ona çok fena kendimi kaptırmıştım.Andrea ile birlikte bir ev tutmuştuk.Orada birlikte yaşıyorduk.Akşam film izleyip yattık.Sabah olduğunda okulun yolunu tuttuk.Bahçe kapısından girerken gözlerim Harry'i arıyordu.Onu arkadaşlarıyla birlikte otururken görmüştüm.Gülüşüyorlardı.Ona yeniden aşık olmuştum.Dona kalmış öylece onu izliyordum.Ah ne kadarda tatlıydı hiç psikopat bir tipi yoktu.Onzumdan birisi çarptı anında dengemi kaybedip yere düştüm.O kadar utanıyordumki.
-Hey,ne dikiliyorsun bahçenin ordasında!Yürüsene!
Öylece yerde dururken gözüm Harry'e kaydı. Alay edercesine bana gülüyordu.Gerçekten o kadar gurur yapmış ve sinirlenmiştimki.Elbisem toz içinde,aniden kalkıp koşar adımlarla Harry'e yöneldim. Ona tokat attıp:
-Neden gülüyorsun piç! Çok mu komik he ?
Bütün okul benim için endişelenircesine Harry ile bana bakıyordu.Harry hızlıca ayağa kalkıp bileğimi tuttu.Çok canım yanıyordu.Ona karşı koymaya çalışıyordum ama çok güçlüydü.
-Ne dedin sen!?!
-Neden gülüyorsun piç dedim!
Kalbim çok hızlı atıyordu.Çok korkuyordum.Harry aniden bir tokat attı ve yere çakıldım.Öylece kalakalmıştım.
-Eğer birdaha denersen seni doğduğuna pişman edeceğim !?1
Andrea koşup geldi.
-Hey,hey ne oldu burada böyle.
Beni yerden kaldırdı.Üstümü çırptım ardından lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım.Yanağım kızarmıştı.Ağlıyordum.
-Ne oldu orada Emy? Neden seni yalnız bırakırım ki ?'!!
-Hiçbirşey olmadı işte olmadı!1
-Emy!!
-Harry bana tokat attı oldumu!!1 (Ağlayarak)
Andrea'ya beni eve götürmesini söyledim.Arabamı o kullandı.Yol boyu ağladım.Sonra eve geldik ve Andrea :
-Sana ona bulaşmamanı söylemiştim Emy böyle olacağı belliydi.
-Ee ben ordayken sen nereye kaybolmuştun?
-E-e ben şeye gitmiştim.Cafeteryaya gitmiştim evet.
-Neden telaş yaptın ,?!!
-Sana anlatıcam.Ben Harry'nin şu 5 grubundan birisi ile çıkıyorum. ♥Sana bunu söylemedim.Çünkü çok yeni ve kimse bilmiyor.Lütfen kimseye söyleme.
-Peki.Mutluluklar Andrea .
Şok olmuştum adeta.Harry bu kadar sert ve kırıcı ise yanındaki arkadaşları nasıl bir tiptir acaba.Andrea'yı üzebilir.
Bugün tatildi.Sabah kalkıp Andrea ile birlikte kahvaltı yaptık.Sonra giyinmeye odama çıktım.Telefonum çaldı.Arayanın ismi yoktu.Açtım ama hiç ses yoktu. ''Hey kimsin sen ??!1'' diye bağırdım.Ama yine ses yoktu.Telefonu kapatım üzerimi giyindim.Sonra telefonuma msj geldi.Yine numara yoktu ama az önce arayan numaraydı.
-''Mm.Güzel bir fiziğe sahipsin çok beğendim ah keşke seni bu gece becerebilsem :) :*''
Evet meleklerim 1. bölümün sonuna geldikkk ::DD Lütfen beğendiyseniz yada beğenmediyseniz yinede yorum bırakın.Benim için bu çoook önemli.2.bölüm 20 vote ve 20 commentsi geçince gelir .Lütfen vote ve yorumlarınızı esirgemeyin. Sizi pek çoook seviyorum <33
Öptüm <3 :))
-Zelis
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat
RomanceBiri canii , biri masum. ◘ Zıt kutuplar birbirini çekermiş. ◘ Peki Harry kötü olmaktan vaz mı geçecek ? Yoksa Amy bu kötü çocuğa katlanacak mı ? Yoksa yeni bir aşk mı başlayacak..