Selam arkadaşlar yeni bir bölümle karşınızdayım. Yorumlarınız çok hoşuma gitti yeniden söylüyorum eleştiriye açığım. :DD Bakalım bu bölümde neler olucak . 10 VOTE de 4.bölüm gelir.
Sizi çok seviyorum... :D :DD
♥ Zelis ♥
Başım çok dönmüştü.Merdivenlerden yuvarlamama çok az karmıştı. Harry koştu ve beni tuttu. Sonra aşağıya indik ve Harry kolanya ile bileklerimi ovdu.
-Ne oldu ?
-Bilmiyorum. Birden gözlerim karardı. Yetişmeseydin ben aşağıya yuvarlanarak inicektim :))
Biraz da olsa gülmüştüm. Harry hastaneye gitmemiz gerektiğini söyledi ama ben kabul etmedim. Yoksa hamilemiydim ? Yok canım değilimdir. Ama Harry yle ilişkilerimizde hiç korunmamıştık. İçimde bir şüphe varmı ama boş yere endişe etmiş olmayayım. Harry'le kahvaltı yaptıktan sonra Harry dışarıya arkadaşlarıyla buluşmya gitti. Bende kızlarla çarşıda buluşacaktım. Arabamla bir kafenin önünden geçerken Harry i gördüm. Arabamı durdurup ona baktım. Yanında bi kız vardı. Harry kolunu onun omzuna atmış.. Kısacası sarılmış. Beni aldatıyorr:!!
Çok sinirlenmiştim.Arabamı durdurup kafeye doğru yürümeye başladım. Yine gözlerim karardı ama bu sefer direndim. Onları izledim bildiğin samimilerdi. -_- Sonra masanın başına gidip :
-Harry ne işin var burda senin !
-A-aşkım arkadaşımla buluştum söylediğim gibi.
Bi sinirle fırlayacaktım ama zor ayakta duruyordum. Elimi masaya koydum.
-Bana bunu neden yaptın!! O kızda olupta bende olmayan neydi pislik.!!!
Harry kolumdan sıkıca tutup beni arabaya bindirdi ve eve geldik. Kapıyı açıp beni içeriye ittirdi. Sonra kavga etmeye başladık.
-Pislik beni kullanıp atacaktın değilmi! Benim buna izin vereceğimimi sandın !ÜStelik daha yeni çıkmaya başladık. Beni kullanıp atabileceğin bi kızmı sandın!
-Bak Emy aşkım , yanlış anladın. Yok öyle bişey . O benim arkadaşım sadece sakin ol!
Biraz sakin olmaya çalıştım. Harry bana yaklaştı. Ona vurmaya başladım. Kollarımdan tutup:
- 'Şşş' sakin ol aşkım tamam sakin. Yok bişey sadece yanlış anladın.
-Çok büyük bi hata yaptın Harry çok büyük. Bunu sana fena ödeticem. Fena.
Sonra yukarı çıkıp eşyalarımı toplamaya başladım. Harry koşup geldi.
- Sen ne yaptığını zannediyorsun ? O sadece arkadaşım bunu çok yanlış şeylere çeviriyorsun Emy.
-O zaman sana arkadaşınla mutluluklar.
Onu çok kıskanmıştım. Ama çokta seviyordum. Burnu sürtülsün istedim. Çekip gittim ve Andrea ile tuttuğumuz eve geldim. Andrea'ya olan biten herşeyi anlattım. Sonra yukarı çıkıp elbiselerimi yerleştirdim. Sürekli Harry arıyordu. Ama burnu sürtülesiye kadar telefonu açmayacağım!
''HARRY'NİN AĞZINDAN''
Kahretsin! Evet gerçektende yanımdaki ortaokuldan bi arkadaşımdı. Emy'e kendimi affetirmem lazım. Başka çaresi yok bu işin. Yoksa bu intikam oyununu devam ettiremem!!
Aradan 1 saat geçmiş olmalıydı. Uyanıp yatakta doğruldum kalkıp aşağıya inecektim ki birden miğdem bulandı lavaboya koştum . Kapıdan Andrea bağırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat
RomanceBiri canii , biri masum. ◘ Zıt kutuplar birbirini çekermiş. ◘ Peki Harry kötü olmaktan vaz mı geçecek ? Yoksa Amy bu kötü çocuğa katlanacak mı ? Yoksa yeni bir aşk mı başlayacak..