8.BÖLÜM GERÇEKLER

327 14 2
                                    

Evet güzel bir bölüm sizi bekliyor.Votelerinizi eksik etmeyin :))

Sizi seviyorum.

♥Zelis♥

-Çünkü o benim en yakın dostum.Ve sen bunu ona yapamazsın Harry.

-Dostun öyle mi! O benim sevgilim Louis. Bizim yaşadıklarımız seni dertlemiyor.!

LOUİS'İN AĞZINDAN

O an Harry'nin suratına yumruk atabilirdim.Ama benim yakın arkadaşımdı. Canımdı. Üstelik sadece bu değil.Emy'nin ısrarları üzerine susuyorum.Yoksa gerçekten kıyameti koparıcam!

-Louis aşkım iyi misin? Nereye gitin!Biliyorum Harry'e değilmi!

-Evet gittim!Ve o seni sahiplenmiş bir durumda! Birşey diyemedim Amy!Orada herşeyi açıklayacak vaziyete gelmiştim.

Tam konuşurken telefonumun sesini duydum.Arayan Harry'di.

-Kapıya çık Amy!Hemen!

O ülpertici sesinden korkmuştum.Louis'e aşağıya inmem gerektiğini söyledim.Dudaklarımı dudaklarına bastırarak aşağıya indim. Kapıyı açar açmaz Harry bana kurnaz bkışlarını attı.

-Gidiyoruz!

-N-nasıl gidiyoruz!

-Evet sanırım tatil bizim için bitti!

-Daha yeni geldik!

Kolumdan kopartırcasına tutarak beni arabaya bindirdi.Kapıyı açmaya çalıştım ama bacağımdan bastırdı.O çok güçlüydü.Karşı çıkmak mümkün değildi.

--Canımı yakıyorsun!Yeter! 

-Sende düzgünce dur küçük hanım! Gidiyoruz. 

-Ben senin karın bile değilim! Neden böyle yapıyorsun!Ben özgür biriyim sen beni yönetemezsin!

Elini koltuğun kenarına attı ve bir evlilik cüzdanı çıkarttı.Ağzım açık Harry'e bakıyordum.

-Emin misin tatlı şey!

-Se-sen bunu nasıl yapabilirsin! Kahretsin Harry!Kahretsin!

-Evet yaptım cici şey artık evliyiz .

Yanağımdan bir makas aldı.Ama bu nasıl olur.Nasıl!Doğru yapamiyacağı şey yoktur Harry'nin.Arabayla havaalanına gittik.Koluma girdi.Kaçmamı istemiyodu.Uçağa bindik.

2 SAAT SONRA

Artık Londra'ya gelmiştik. Çocuklar herkez otelde kalmıştı.En çok içimi acıtanda Louis'ti. Onu nasıl bırakıp geldim! Eve geldiğimizde kapıdan girecekken gözlerim karardı sonrasını hatırlamıyordum.Gözlerimi açtığımda başımda Harry vardı. Doktor Tate kapıdan girdi.Gözlerim bulanık bulanık Harry'e bakıyordum.Sonra buğuk bir sesle:

-Ne oldu Harry?

-Bayıldın Amy. Tate söylermisin nesi varmış?

T: Öncelikle Emy hanım regl döneminiz düzenlimi bunu sormak istiyorum.Henüz test yapmadık.

-G-galiba düzenli değil!

-Peki o zaman Harry bey izin verirse test yapmak istiyorum.Hamile olabilrsiniz:)

-Peki Tate.Ne testi yapılacaksa yaptıralım.

Hayır , hayır! Bu mümkün olamaz! Hayır! Hayır! Harry'nin gözlerine bakıyordum.

PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin