10.BÖLÜM Herşey Bitti

290 13 5
                                    

Evet nasılsınız :) Kapak nasıl olmuş :)D ilginizi çeksin diye değiştirdim :) Sizleri seviyorum. BAKALIM YENİ BÖLÜM NASIL ?

-Louis bebeğ-

-Amy! Ne oldu!

Kendimi bırakmıştım.Öylece yere yığılıverdim.Sonra gözlerimi hastanede açtım.Harry ve Louis vardı. Birde o şerefsiz Mary kapının orada durmuş kötü kötü bakıyordu. Susuzluktan konuşamıyordum.Zorlukla Louis'e seslendim :

-Su.

Suyu içtikten sonra hastanede olduğumuzu farkettim.Hayır ! Bebeğim! Öldümü. Artık kaldıramam! Louis'in gözlerinin içine bakıyordum. Hafif gülümseyererek Harry'e baktı.

-Bebek iyi. Doktor birazdan açıklama yapacakmış.Biraz daha geç kalsaydım bebeğide senide kaybedebilirdik Amy.

Doktor içeriye geldi. Neler söyleyeceğini sabırsızlıkla bekliyordum.

-Merhabalar Amy hanım. Şu an iyisiniz.Ama çok kan kaybetmişsiniz.Eğer zamanında burda olmasaydınız bebeğide sizide kaybedebilirdik.Büyük bir tehlikenin içindesiniz.Açıkca söylemek istiyorum. Bol bol dinlenmeniz lağzım.Bebek çok zayıf düşmüş.Henüz 1.5 aylık bebek için bunlar çok fazla.Bakın gün içinde fazla hareket etmeyin.İlerleyen aylarda karnınız büyüyecek zor kalkıp oturacaksınız.Ani hareketlerden kaçının.Özelliklede karnınıza darbe almayın.Olanlar karnınıza olan darbeler sonucunda oluşan tehlikeler.

-Teşekkür ederim tavsiyeleriniz için.

-2 hafta sonra kontrole beklerim. Bugün bizim misafirimizsiniz.Yarın taburu olabilirsiniz.

Evet olanlar bebeğim için çok fazla. Banada çok fazla. Nasıl dayanıcam bilmiyorum.Akşam kantine inecektim ama ortalarda kimseler yoktu. Ne Harry ne Louis ne de Mary. Yataktan zorlukla kalktım ama bu bana çok acı veriyordu. Zar zor kapıya kadar yürüdüm. Ama kimseler yoktu. Yatağa dönüpgelmelerini beklesem daha iyi olucak gibime geliyor.

Yarım saat sonra geldiler. Ne yaptıklarını oldukça merak ediyorum doğrusu.

-Louis? Neredesiniz siz?

-Tatlım kantindeydik.

-Beni neden bıraktınız.Ya bebeğimize birşey olsa. Harry zaten umursamıyor.

-Emy.Bana kızma ama o bebek Harry'nin de olabilir.Sonuçta onunla..

-Hayır!Senin bebeğin!

SABAH

Nihayet bu hastaneden kurtuluyorum.Eve geldiğimizde kendime Harry'den ayrı bir oda ayırttım. Artık aynı odada kalamam onunla. Yatağa uzanıp uzun uzun bebeğimle konuştum.İçimden bir ses kız olacağını söylüyor. Ona daha şimdiden bağlandım.Babası gibi güçlü, annesi gibi inatçı bir bebeğim olucak. Doğuma 8 ay kaldı. Nasıl geçicek bu aylar.

Eve geldiğimizde çok halsizdim Louis'in kolundan tutuyordum.İçeri girdiğimizde Harry odaya çıkmamı söyledi.Bana emir veriyordu! Bana! Ben karşı çıktığımda sinirlendi ve üstüme yürüdü.Elini yumruk yapmıştı.Vuracaktı ama Louis önüme geçti.

Niall;

-Harry ne yapıyorsun kıza!

-Sen karışma Niall!

-Kız daha yeni çıktı hastaneden saçmalama! Ona vuracakmısın!

Bi sinirle arkasına dönüp yukarı çıktı.Benimle hiç ilgilenmiyordu. Çünkü beni sevmiyordu.Ama neden böyle benimle birlikteymiş gibi gözükmek istiyordu? Neden bana karnımda bir bebekle acı çektirmek istiyordu:? Birden başım döndü yere düşecektim.Louis tuttu.Niall Zayn bize bakıyordu.Sanki şüphelenmişlerdi.

PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin