Merhaba okurlarımm nasılsınız :)) Yeni bir hikaye ile karşınızda olmak ne akdarda güzell. Yorumlarınız beni çok mutlu etti.Söylemiş olduğum gibi eleştirilere açığım.Yorumlarınız benim için değerli.Bakalım bu bölümde neler olucak.İnşallah beğenirsiniz 10 VOTE olunca 3.bölüm gelir. Uzun bir bölüm sizi bekliyor.
Sizi seviyorum <3
Zeliss :)
Çok sinirlenmiştim. Beni sevmeyen beni sinir etmek isteyen birisi bana böyle bi kötülüğü yapabilirdi. Tabiki aklıma tek kişi geliyordu. Harry olduğu kesin. Andrea Louis 'le çıktığı için belki o p*çin numarası vardır onda. Hemen Andreayı arayıp Harry'nin telefon numarasını ve ev adresini aldım. Eve gittim kapıyı Harry açtı , sandviç yiyordu vede bornozla saçlarıda dağınık dağınık çok tatlı duruyordu ^_^ Ama bana yaptığı affedilemezdi. İçeri girmemi istedi.İçeri girdim ve Harry karşıma geçince ona bi tokat attım. Ama biraz korkuyordum. Üstelik evde yalnızdık. Ya yine bana bişey yapmaya kalkarsa ?!?
Harry üstüme üstüme geliyordu benimde gidecek yerim kalmamıştı. Duvara çarptım beni sıkıştırdı .
-Daha sert vuramazmıydın?!
Dedi , şaşırmıştım ama korkuyordum. Sonra üzerimden çekilip koltuğa oturdu.Ben bağırarak :
-Neden beni pencereden izledin pislik!
Telefonu üzerine fırlattım. Mesajı okumuştu. Kaşlarını çatıp 'Bunu ben yapmadım' dedi. Ben inanmamış bir tavırla:
-Hala utanmadan yalan söylüyorsün pislik !
diye bağırdım koltuktan kalkıp bana doğru geldi ve kolumu tuttu :
-Yapmadım dediysem yapmamışımdır cici kız. Unutma ki şuan evde yalnızız ve kaçıcak biryerin yok. O yüzden laflarına dikkat etsen iyi edrsin !
Peki o yapmadıysa kim yaptı ? Harry ile konuşuyorduk. Üstelik arkadaşcasına ve Harry gerçekten yumuşak davranıyordu. Ona ailemden bahsettim. Ağabeyim hapiste idi. Ona bunu söyledim. Nedenini sormuştu. Cinayet demekten o kadar utanıyordum ki. Ama ısrar edince söylemek zorunda kaldım. Ben cinayet olduğunu ve bu olayın 3 sene kadar önce olduğunu söyleyince benzi soldu.Hiç konuşmadan öylece bana baktı.
'Harry'nin Ağzından'
-Ne ! Kardeşimi öldüren cani kişi onun kardeşimiydi ? Ablamı öldüren ! Kan beynime sıçramıştı. Onun Ağabeyi kardeşime ne yaptıysa aynısını ona yaşatmak ne kadarda güzel olurdu.Kardeşimi çok severdim. 3sene önce öldürüldü. Evet ona yapacaklarımı tahmin bile edemiyecek!
Sonra gülümsedi. Onun bir kardeşi olup olmadığını sordum. Kardeşi olmadığını söyledi.Onunla konuştukça ondan dahada çok hoşlanmaya başlamıştım. Eve döndüm. Andrea'ya olanları anlattım. Ondan uzak durmamı söyledi. Ama yapamam, onu çok seviyorum. Sabah kaldıp Andrea ile kahvaltı yaptık. Andrea çıkıp gitti. Bende etrafı toparladım.Sonra telefonum çaldı.Numara vardı sadece isim yazmıyordu.O pisliğin beni aradığını düşündüm:
-Ne var piç ! Neden konuşmuyorsun. Neden beni gözetledin.!! Seni bulursam doğduğuna pişman edeceğim!!'
-Hey , hey sakin ol cici kız. Ben Harry . Çok sinirlenmişsin galiba bu olaya ? İstersen sana msj atacağım cafede buluşalım.
Dedi ve kalbim yerinden fırlayacak gibi oldu. Hazırlanıp Harry 'nin msj attığı cafeye gittim. Oturup kahve içtik. Bana geçen gün yaptığı şu tokat meselesi yüzünden çok üzgün olduğunu söyledi. Harry'nin evine gidip birşeyler yapabileceğimizi söyledi.Bende kabul ettim. Onu çok seviyordum.Galiba oda benden hoşlanıyorr :) <3
Harry'nin evine gitmiştik birlikte korku filmi izledik korkup Harry'e sarıldım ve aniden geri çekildim.Bana hafif bir gülümsedi birbirimize çok yakındık.Bana doğru yaklaşıyordu.Onunla öpüşmeye başladık.Sonra Harry beni yatak odasına çıkardı. Ama ben yapmak istemediğimi söyledim. Onu çok seviyordum. Onun olmayıda istiyordum. Ama bakire bir kızdım. Üstelik Harry ile daha yeni tanışmıştık.
Sabah uyandığımda karnımda bir ağırlık hissediyordum.Uyandığımda Harry'nin kolunun belimin üstünde olduğunu gördüm.Olamaz yoksa.. Neyseki tahmin ettiğim şey değildi. Harry çok tatlı uyuyordu. Kalkıp eve gittim. Çok mutluydum. Harry ile bugün buluşucaktık. Akşam 9.00 gibi bara gidicektik. Harry'nin barına. Saat 9 olmuştu Andrea beni hazırladı. Umarım Harry beni beğenir.
Barda o kadar içmiştim ki kendimden geçmiştim. Gece Harry beni kendi evine getirdi ve yatağına yatırdı. Öpüşmeye başladık. Onun olmayı istiyordum. O gece birlikte olduk. Sabah uyandığımda saçım başım dağılmış , bar için giydiğim elbise yerdeydi ve üstümde birşey yoktu. Orada Harry'nin gömleği duruyordu.Onu giyip aşağıya indim. Harry kahvaltı hazırlamıştı. Ve arkamdan gelip belime sarıldı.Beni öptü karşılık verdim ve yine seviştik. Artık onun olmuştum. Onu çok seviyordum. Aşağıya inip kahvaltı yaptık ve gezdik.
Sonra Andrea'ya artık Harry ile aynı evde kalacağımı söyledim. Oda Louis ile birlikte kalıyordu.Akşam olunca Harry yine rahat durmadı. Film izledikten sonra ateşli bir gece geçirdik. Sabah olmuştu merdivenlerden aşağıya inecektim. Heyy gözlerim karardı.
-Harryy!! Koşş!
Ve soooonnn :)) Heyecanlı ve Sırlarla dolu bir bölümünde sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı bekliyorum. 10VOTE olduğunda 3.bölümü paylaşacağım tekrar söyleyeyim :))
Sizileri çoook seviyorum <333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat
RomanceBiri canii , biri masum. ◘ Zıt kutuplar birbirini çekermiş. ◘ Peki Harry kötü olmaktan vaz mı geçecek ? Yoksa Amy bu kötü çocuğa katlanacak mı ? Yoksa yeni bir aşk mı başlayacak..