Arkadaşlar merhaba yoğun istek üzerine 5. Bölümü yazdım. Diğer bölümde +10 Vote 'de yeni bölüm gelir :)) Sizleri :D Çok seviyorummm :DD Süper bir bölüm sizi bekliyorr iyi okumalar :)
-♥Zelis♥
-Bebeğinizin cinsiyeti erkek. Tebrik ederim. Gayette sağlıklı görünüyor. :)
Harry bana parlayan yeşil gözleriyle bakarak :
-Biliyordum Amy, biliyordum.
Bende oğlumuz olacağına çok sevinmiştim. Eğer kızım olsa idi Harry eminim o çocuk doğana kaar burnumdan getirirdi. Yavaşca kalkıp evin yolunu tuttuk. Eve gelince Harry ile yukarı çıktıp film izledik.
AKŞAM
Akşam olmuştu yemeğe indiğimizde masada Niall 'ın yanında bir kız gördüm . Yemek masasına oturduğumuzda sürekli Harry'i inceliyordu. Tabi bu dikkatimden kaçmamıştı. Giyim tarzıylada oldukca dikkat çektiği söylenebilir. Niall birden söze girdi :
-Evet arkadadaşlar. Bu yeni manitam Mary :) Onunla iyi anlaşacağınızı umuyorum. Artık bizimle.
Herkez Mary ile tanıştı. Yemekten sonra hep beraber salona geçtik. Mary'i hiç gözüm tutmamıştı ama bunu ne Harry'e ne de başka birisine söylemiştim. Andrea'nın Kulağına fısıldayarak :
-Tatlım şu Mary denen kızı hiç görmüş müydün ? Hiç gözüm tutmadı.
-Bence iyi bir kıza benziyor. Hiç görmedim ama Niall ile iyi anlaşıyorlar.
Ah Andrea! Neden sadece bana değişik göründü bu kız! Ne tesadüf ki kız mutfaktan gelip Harry ile Niall!ın ortasına oturmuştu. Kıskançlıktan deliriyorum galiba.!'!1 Mutfağa gittiğimde arkamdan Mary'de geldi.
-Merhaba Amy :)
-Merhaba Niall ile çok çabuk tanışmışısınız sana alışmamız zor olucak!
-Yerine göre iyi biriyimdir. İyi anlaşacağımıza eminim.
Tanrım! Mary'i görmemek için yukarı banyoya çıktım. Banyoda elimi yüzümü yıkadıktan sonra merdivenlere doğru ilerleyecektim ki kapını aralığından Mary'i ve Harry'i gördüm.
-Ah Hary çok şirinsin biliyorsun değilmi ?
-Çok pardon ama ne demeye çalışıyorsun sürtük'!
-H..
Kapıdan hızlıca çıkıp geldim.
-Harry!! Ne yapıyorsunuz burada!
-A-aşkım sadece konuşuyorduk. Bende şimdi gidiyordum zaten.
Harry aşağıya inince Mary'e sertce:
- Ne yapmaya çalışıyorsun sürtük! Salonda Harry'e bakışlarınıda gördüm!
-Birşey yapmaya çalıştığım falan yok. Ondan hoşlandım.!
-O benim sevgilim kar-
Onun yüzüne Harry'den bir oğlum olacağını söyleyeceğim anda Niall geldi. Mary ile aşağıya indiler. Çok sinirlenmiştim. Sitres bebeğim için çok zararlıydı sadece bebeğim için olanlara katlanıyorum. Sadece oğlum için ! Yatağa uzanıp uyumaya çalıştım. Kalktığımda gecenin 3 üydü ve Harry yanımda yoktu. Odadan çıktığımda banyodan inleme sesleri geliyordu. Banyoya baktığımda Mary ile Harry sevişiyordu ! Kahretsin! Bu bir rüya olmalı . Mary beni görmüştü ve bana sinsice gülüyordu.
Ağlayarak Mary 'e bakıyordum. O kadar üzülmüştüm ve hayal kırıklığına uğramıştım ki! Artık Harry'i affedemezdim. Ağlayarak odama gittim. Harry odaya bornozla gelmişti. Gözlerim kıpkırmızı olmuştu ağlamaktan. Kalkıp Harry'e tokat attım.
-Pislik! Nasıl yaptın bana bunu! Nasıl !* Gözlerimle onunla sex yaptığını gördüm! Bebeğimizden utan !
-Hey hey Amy sakin ol! Yok öyle birşey!
-Dokunma bana! Nasıl yok. Gözlerimle gördüm herşeyi.1!! Pislik! Şerefsiz!
-Amy kes artık! Evet seviştim. Çünkü bir kadına ihtiyacım vardı.! Anladın mı beni!
-Ben ?! Ben neydim! Tabi ben kimim ki! Senin sex kölen!
Harry susmuştu. O an sanki karnıma birisi bıçak saplamıştı. Ama o gördüklerimden sonra bu acı bir hiçti. Elimi kanrıma koyarak :
-Bu bebeği haketmiyorsun Harry' Hemde hiç!
-Amy kes artık sesini! Yoksa elimden bir kaza çıkıcak!
-Yap! Hadi döv söv istediğini yap! Yapmadığın şeymi!
Bana doğru yürüdü. Kolumu tutmuştu. Çok canım yanıyordu. Mary orospusuda bizi kapını aralığından izliyordu.
-O karnındakine dua et tatlım! O olmasaydı seni sabaha kadar becerirdim!
Sonra beni yatağa itti. Harry uyuduktan sonra Mary 'nin yanına gittim.
-Orospu! Sevgilimi ayarttın. Üstelik karnımda onun çocuğunu taşırken!
-Eeee! Kes be sesini. Ezik! Hary seni sex kölesi olarak kullanıyor. Ben ise gerçek aşkıyım onun. Niall ile ilgim alakam da yok zaten. Harry ile bayağıdır görüşüyoruz. Yani sen onun için bir hiçsin!
Onun bu sözleri kulağımda çınlıyordu. 'SEN BİR HİÇSİN! EZİK^ Mary aşağıya inerken kahkaha atıyordu. Ben ise arkasından öylece bakakalmıştım. Arkamdan Harry geldi.
-Ne yapıyorsun burda sen hadi odamıza gidelim seni özledim.
-Hayır ! Ben seni özlemedim anladın mı beni!
Kolumdan tutup beni odaya götürdü. Yatağa fırlatıp:
-Bu gece benimsin.
Ona karşı koyuyordum. İstemiyordum. Mary 'den sonra beni becerecekti. Ne iğrenç!
-İstemiyorum! Üzerimden çekil!
Karnıma üzerindeydi. Bu bana çok acı veriyordu.
-Bebeğime zarar veriyorsun çekil!
-Şşş! Sakin ol ve sessiz.
Bebeğim için ona katlanıyordum. Oğlum için Ama bana bu kadar üzüntü fazlaydı! Sabah sancıyla uyandım. Kanamam vardı. Bbeğim ölücek! Öyle bir çığlık atmıştım ki Harry fırlayıp :
-Ne oldu ?
-Bebeğim ! Kan !!
Hastaneye gittiğimizde artık çok geçti. Bbeğim yaşamıyordu. Bir hafta sonra hastaneden çıktım. Ağlamaktan gözlerim şişmişti. Bbeğimi benden , içimden almış götürmüşlerdi! Ve bu Harry ve o orospunun suçuydu. Onu öldüreceğim!
Eve gittiğimizde Harry yatağın başına geldi. Ona çok kızgındım.
-Ne işin var burda! Eserini görmeye mi geldin! Atık bebeğim yok! Yokk!
-Sana onu korumanı söylemiştim Amy. Şimdi burnundan fitil fitil getireceğim!!
-Bu senin suçun benim değil! Anladınmı!
Bağırmaktan dikişlerim patlayacaktı. Harry beni kaldırıp:
-Seni sürtük!
Diye bağırarak beni geri yatağa attı. Bu bana acı veriyordu.! Artık benim yaşama sebebim kalmamıştı. Harry ona beslediğim sevgiyi haketmiyordu. Ve oğlumuzuda hiçbir zaman haketmemişti. Banyoya girip aynaya elimi vurdum. Kırılan parçalar ayaklarıma batıyordu. Yerden bir parça alıp bilekelrimi kesmeye başladım. Hiç acımıyordu evet bu acıların ardından bu acı bir hiç!
Evet meleklerim bir bölümünde sonuna geldik :)) Nasıl beğendinizmi ? Umarım beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı bekliyorum. Sizi çooook seviyorumm ♥♥ :DD 10 VOTE olunca yeni bölümü paylaşacağım canlarım :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat
Любовные романыBiri canii , biri masum. ◘ Zıt kutuplar birbirini çekermiş. ◘ Peki Harry kötü olmaktan vaz mı geçecek ? Yoksa Amy bu kötü çocuğa katlanacak mı ? Yoksa yeni bir aşk mı başlayacak..