Selamm Vote 10 olmadı ama ben yinede bu bölümü paylaştım. Diğer bölümde 10 vote olmadan paylaşmayacağım :)) Bakalım bu bölümde neler olucak?
Sizleri seviyorumm ♥
♥Zelis♥
-Harry! Bebeğim!
Dayanamıyacaktım artık. Harry kalkıp beni kucağına aldı. Arabaya binip hastaneye geldik. Bebeğimi kaybetmekten çok korkuyordum. Harry'nin elinden tutmuştum. Bana bakıyordu.Ardından ağzından şu cümleler döküldü.
-Özür dilerim. Böyle olsun istemezdim.
Onun bu sözleri benide duygulandırmıştı. Ama bebeğime acımamıştı. Bebeğime.
-Merhabalar, Harry bey nasılsınız ?
-İyiyim teşekkür ederim. Oğlum nasıl ?
-Beğinizin şu anki durumu gayet iyi. Biraz daha geç kalsaydınız bebeği kaybedebilirdik.
-Peki neden böyle olmuş ? Yani sağlıklı değilmi ?
-Yok, gayet sağlıklı. Ama aşırı sert darbeler almış. Bebek daha çok küçük. Birdahaki düşük tehlikesine dayanamaz. Amy hanıma söyledim. Ağır kaldırmamalı ,sürekli yatmalı, cinsel ilişki konusuna gelelim. Aşırı olmayacak şekilde dozunda ilişkiler yaşayın.
-Peki teşekkürler Teat.İyi günler.
Harry yanıma geldi. Elimi tuttu.
-Herşey benim yüzümden. Dün gece sana yaptığım şeyden oldu. O bebeğe dikkat et Amy! Eğer ona birşey olursa seni doğduğuna pişman ederim biliyorsun değilmi ?
Bu bebeği korumam lazımdı. Yoksa Harry beni öldürür. Harry'le bir bebeğimiz olacağı için çok mutluydum. Elini karnıma koyup.:
-Bak. Bebeğimiz kurtuldu. Ona çok iyi bakacağım. Ama sende yanımda olacaksın. Okulumada devam edeceğim.
-Okula gideceksin Amy ama bebeğimiz 5-6 aylık olduğu zaman evde bebeğimize bakacaksın. Okula devam etmeyeceksin.
Üzülüyordum ama belli etmiyodum. Doktor çıkış yapabileceğimiz söylemiş. Eve gidince Harry beni elleriyle yatağa yatırdı. Bu olanlar beni mutlu ediyordu. Yarın okula başlayacaktım.
SABAH
-Harry aşkım çıkmıyormuyuz!
-Geliyorum !
Okula el ele girmiştik. Herkez bize bakıyordu. Bende elimi karnıma koyup yürüyordum. Buda herkesin kafasında soru işareti bırakmış olabilir. :)) Sınıfta Andrea'yı gördüm. Koşarak geldi ve beni kucakladı. Bu beni sarsmıştı. Harry'de kızgın bir şekilde.:
-Andrea!! Biraz dikkatli ol. Canını yaktın. Birdaha görmeyeceğim.
-Andrea. Arkadaşım ne kadarda özlemişim seni böyle. Nasılsın.?
-Ben iyiyimde ne olyor böyle. ? Bayağıdır Harry bey seni kendinden başkasıyla görüştürmediği için.
-Andrea ben hamileyim.
-Nee! Çok sevindim..
Çığlık atmıştı. Harry de ters ters bana bakıyordu. Bunu kimseye söylemesini söyledim Andrea'ya . Sonra Harry'nin yanına yavaşta oturdum. Dudaklarıma bakıyordu.
-Harry! Birşey mi söyliyeceksin ? :D
-Yok hayır. Biraz özledim seninle öpüşmeyi. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat
RomanceBiri canii , biri masum. ◘ Zıt kutuplar birbirini çekermiş. ◘ Peki Harry kötü olmaktan vaz mı geçecek ? Yoksa Amy bu kötü çocuğa katlanacak mı ? Yoksa yeni bir aşk mı başlayacak..