Tanışma

3.8K 190 10
                                    

Çok yorgun olduğum için biraz uyudum. Uyandığımda Sophie evdeydi. Hemen sarıldık birbirimize. O kadar çok özlemiştim ki....

"Görmeyeli ne kadar güzelleşmişsin."

Uykulu gözlerimle Sophie'ye bakıyordum. İmalı bir şekilde: "Bende seni özledim Sophie" dedim.

"Ne yaptın orada? Yakışıklı çocuklar var mıydı?"

"Görüşmeyeli kaç yıl olmuş ve bana sorduğun ilk soru bu mu cidden?"

Gülerek şaka yaptığını söyledikten sonra İngiltere'deki 4 yılımı özetlemeye başladım.

—————

Bugün Sophie, ben ve Harrison buluşacaktık. Hemen hazırlanmaya başladık. Altıma şort üstüme de klasik bir tişört giydim. 20 dakika sonra hazırdık ve evden çıktık. Buluşacağımız yere vardığımızda direkt gözüme Harrison ve Tom takıldı. Belli etmesem de Tom'dan çok hoşlanıyordum. Ben İngiltere'deyken aklımdan çoğu zaman çıkmamıştı. Oturdukları yere doğru gittik. Harrison hemen bana sarıldı.

"Seni görmeyeli uzun zaman oldu. Konuşacağımız çok şey var."

Yemeklerimizi sipariş ederken Harrison konuyu açmıştı.

"Ee naptın İngiltere'de nasıldı üniversite?

"Üniversite güzeldi ama alışamadım bir türlü burayı çok özledim."

Yemeklerimiz gelince herkes sustu. Harrison'un telefonu çaldı.

"Efendim?"
"Şuan arkadaşlarımla yemekteyim gelemem."
"Ne zaman gidiyor?"
"Tamam geliyorum, tamam."

Galiba işi çıkmıştı. Böylelikle Tom'u görme sürecim de bitmişti.

"Babam bugün iş için seyehate gidiyormuş gitmem lazım. Yarın seninle buluşuruz Tessa. Tom sizi eve bırakır. Kusura bakmayın."

Vedalaştıktan sonra biz de çok oturmadık. Arabaya bindik. Yol boyunca kimse konuşmadı. 15 dakika içinde evin önüne geldik.

"Bıraktığın için teşekkürler."

Arabadan inmeden Tom'a teşekkür etmeyi unutmamıştım.

"Ne demek, rica ederim."

Yüzümde kocaman bir gülümsemeyle eve girdim.

You and Me || Tom HollandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin