Şimdi ise düşünme sırası ondaydı, süslü sözler söyleyemezdi belki Taehyung gibi ama düşünürken ve neyin doğru olduğuna karar verirken ölüyor gibi hissettiği kesindi. Taehyung boşuna cümleler kurmazdı ve bunu bir kere daha kanıtlamıştı Yoongi'ye. Pek ince düşünen de birisi değildi Yoongi aslında hatta düşünmesini söyleyen kişi Taehyung olmasa düşünmezdi bile. Ama sevgilisinin etkisi fazlaydı Yoongi'nin üstünde. Sevgilisiydi değil mi? Bu da başlı başına bir soruydu zaten. O, güzeldi. Taehyung onun için fazla güzeldi. Zaten onunla birlikte olma nedeni bu diye düşünüyordu Yoongi. Fakat zaman geçtikte bağlandı ona. Bu ikisi içinde olmaması gereken bir olaydı. Yoongi özgürlüğünden ödün vermek istemiyordu işte. Bir insana bağlandığında başına gelecekleri deneyimlemişti daha önce ve birisinin intiharına sebep olmak pek hoş değildi. Hoseok'a çok yalvarmıştı gitmemesi için, günün birinde dürüst bir adam olacağını söylemiş. Elinden ne geldiyse yapmıştı belki de. Gün doğumundan gün batımına kadar her zaman sevmişti Hoseok'u. Fakat biliyordu, Hoseok'ta her insan gibi koca bir aptaldı işte. Zaten aptal olmayan birisi ona yaklaşmazdı. Hoseok gerçek bir aptaldı, Yoongi'yi sevebilecek kadar aptal olan aptaldı. O gitme diye yalvarmalardan önce kaç defa demişti ki Yoongi ona "Yanıma gelme mutsuz olursun" diye. Şuan bunların Taehyung ile alakası olmasa bile bunlar geçiyordu aklından Yoongi'nin. Hikâyenin sonu Hoseok'un mutsuz bir şekilde intihar etmesi ile bitmişti. Belki de hikâyenin Taehyung ile alakası onun da sonunun böyle biteceğindendi. Sadece Yoongi'nin bu konuda tek bildiği bir daha birisinin katili olmak istemeyişiydi. O her zaman kendine birisini bulur ve kullanırdı ama bunları isteyerek yapmıyordu hiçbir zaman. Taehyung kendisi gibi acı içinde olmadığını söylemişti ama asıl acı çekenin kim olduğunu biliyordu Yoongi. Geceyi yırtan umutsuz çığlıkların sahibi Taehyung değildi. Hoseok'u mahveden aşk Yoongi'yi umutsuzlukla doldurmuştu. Bu sefer ise Hoseok adına yemin edecekti Yoongi. Şuan ne kadar tam anlamı ile düşünmemiş olsa bile Taehyung'un katili olmayacaktı, onun ölmesine izin vermeyecekti ...
•••••••
Sanırım bir yola girdim ne yapacağım hiç emin değilim.......
Ve yine kısa oldu sanırım ama affedin böyle gelince direk yazıyorum çünkü bekletince sinirlerim bozuluyor bilmiyorum yine takmayın pek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sinful • taegi
FanfictionNe yaptığın önemli değil Yoongi Benim deyişimle günahkarsın Bana söylediğin her söz için Bana attığın her yalan için Her şekilde, günahkarsın sen