Die Die My Darling \\

170 16 21
                                    

Yoongi kulağına fısıldadı Taehyung'un; "Uyanma vakti sevgilim, üzgünüm dün gece fazlası ile yoruldun ama hatırladığım kadarı ile okula gitmen gerek, derslerini kaçırmak istemezsin" bunun üzerine Taehyung'un dudaklarından kedi gibi bir mırıltı çıktı. "Ahh Yoonyoon uykum var, kendimi hasta hissediyorum ve en önemlisi okula gitmesem de pek bir şey kaybetmem merak etme" Yoongi bunun üzerine iç çekti. Aslında onun okula gitmesi umurunda falan değildi. Sadece dün gece olanlar ve Taehyung'un dedikleri üzerine düşünmeye ihtiyacı vardı, tabiki yalnız bir şekilde. Bu yüzden bir bahane uydurmalıydı. "Taeh, o zaman seni evine bırakmalıyım. Namjoon aradı ve yapmamız gereken bir şeyler var. Sadece hadi giyinde gidelim." Taeh bunun üzerine sinirlendi, gözlerini ovaladı ve hızlı bir şekilde kıyafetlerini giymeye başladı. Yolda giderken uzun süre konuşmadılar. Bunun üzerine Yoongi ona döndü, onu incelemeye başladı. Belki de dün gece dediklerinde haklıydı. Sadece Yoongi bunların zaten farkındaydı ve onun yüzüne vurulmasına ihtiyacı yoktu. O özellikleri taşımaktan mutluydu, kimseye ihtiyacı yoktu. İnsanların üstesinde kolayca gelebiliyordu. Sorun neydi ki?

Taehyung'un evinin önüne geldiler. Taehyung arabadan inecekken Yoongi onu öpmek istedi. Taehyung ise ittirdi onu. Yoongi bu durumu anlamamıştı. Neden böyle bir şey yapmıştı ki şimdi? Dün gece her şey yolundayken bu gün neden değildi. Bu sefer de Taehyung'tan beklenmeyecek bir hareket gerçekleşti, ensesini kavradı Yoongi'nin, burunları birbirine değiyor. Dudakları arasındaki o kısa mesafe ikisini de çıldırtıyordu. Başladı konuşmaya Taehyung, yeniden, dün geceki gibi " Ah sevgilim, sen bana sevgilim diyorsun değil mi? Tek bir kelime çıkmasın ağzından şimdi. Dün geceki gibi tek bir kelime bile etme, yum o şirin gözlerini, sonuçta her zaman görüşeceğiz biz. Seni cehennemde bulacağım. Benim sefilliğim, senin cehennemin olacak. Şimdi dün gece olanları iyi düşün, benim o saçma sevimliliklerimin nedenini düşün, isteyerek mi yapıyorum sanıyorsun bunları? Evet, şu an dediklerimin dün gecekiler ile alakası yok belki ama bakalım hangisi doğru, sen karar ver buna. Ama karar verirken de öl, öl ve öl sevgilim ..."

•••••••

Biliyorum hikâye çok saçma ve anlaşılmaz şekilde ilerliyor ama cidden benim kafamda aslında her şey tam şuan -yani sanırım- eğer bir şey falan aklınıza takıldıysa yazabilirsiniz. Ne kadar okunmasa da ben şuraya bırakayım da şunu, sonra şey hissetmeyeyim ...

sinful • taegiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin