Whiskey River \\

122 15 15
                                    

Yoongi derin düşüncelere dalarken Taehyung ise bir barda oturmuş viskisini yudumluyordu. İçkiye dayanıklı olmadığını kendisi de çok iyi biliyor fakat sevgilisini, Yoongi'yi kafasından uzaklaştırmak istiyordu. Ya gerçekten Yoongi'ye aşık aptal bir çocuk ise, ne olurdu o zaman? Yoongi'ye dediği gibi bunu hiçbir zaman kabul etmeyecekti. Öyle olsa bile kabul edemezdi. Aslında ne kadar Yoongi'yi unutmak için içse de viski'nin boğazı yakan aroması daha çok hatırlatıyordu Yoongi'yi. Her zaman böyle birisi olmuştu Yoongi işte, acı çektirmek onun için bir kutsal bir görev gibiydi. Kim bilir kaç insanın ölümüne sebep olmuştu şuana kadar? Acaba bundan zevk alıyor muydu? Acaba bu yaptıkları ona Tanrı gibi hissettiriyor muydu? Taehyung bunları düşünürken yanına güzel yüzlü bir çocuk oturdu. Siyah saçlarındaki yağmur damları ona kasvetli bir hava veriyordu. Taehyung onu süzerken çocuk ona döndü ve gözlerinin içine baktı ve "Ah, ilgini çektiğimi bilmiyordum" diyerek gülümsedi. Bir anlık Taehyung Yoongi'yi aldatmanın bir sorun olmayacağını düşündü. Sadece güzel bir gece geçirip eğlenmek istiyordu. Zaten kafası hafif dumanlıydı ama bu eğlence için biraz daha cesarete yani biraz daha içkiye ihtiyacı vardı. Çocuğun ona söylediği sözün üzerinde çok geçmeden ona dönüp "İlgimi çektiğini söylersem bana kaliteli bir içki ısmarlarsın değil mi?" diye bir soru yöneltti. Çocuk bunun üzerine barmen'den bir içki istedi ve içkiyi Taehyung'un önüne doğru sürüp ona ufak bir iltifatta bulundu. "Emin ol seni buraya düşüren kişiden daha iyisini hak ediyorsun bebeğim." Taehyung düşündü, düşündü ve düşündü. O şerefsiz heriften, Yoongi'den daha iyisini hak ediyordu gerçekten de, bunun üzerine sert bir şekilde dudaklarını çocuğun dudaklarına götürdü. İçtikleri içkilerin tatları birbirine karıştı. Daha sonra boynundan kulağına kadar ıslak bir yol çizdi ve kulağına doğru fısıldadı. "Adını bilmediğim biri ile sevişmem ben." Çocuk ise bunun üzerine Taehyung'un aksine sesli bir şekilde başladı cümlesine.imdi viski nehri senin aklını başından alsın, onun hatırası sana işkence etmesin, viski nehri sakın kurumasın, hatıralarla dolu aklımızı birbirimizin ruhunun ıslaklığıyla yıkayalım, kehribar renkli akıntıyı birbirimizde bulalım ve o soğuk kalplerimiz ateş ile yanan bedenlerimiz eşliğinde ısınsın Taehyung. Bu yüzden hiç ama hiç unutma adımı, Jung Hoseok, adım Jung Hoseok ...

•••••••

Ne yaptığım hakkında hiçbir fikrim yok. Bana fikirlerinizi şey ettirin...
Ve umarım medyadaki müzikler ile okuyorsunuzdur ''

sinful • taegiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin