⛤♥Poveste lui Cassidy♥⛤

78 5 0
                                    

HEY PEOPLE! Eu sunt Cassidy Collins si locuiesc in Romania..si acum vine intrebarea: „  de unde si pana unde numele asta?’’ ,dar daca v-as spune ca tatal meu este american iar mama mea romanca, totul ar prinde un contur...nu ?
Si acum  , povestea vietii mele. Cum parintii mei erau plecati foarte des din tara din cauza afacerilor companiei la care lucrau, am fost crescuta mai mult de bunicii mei ce locuiesc in Brasov, unde am studiat pana la terminarea liceului. Am fost extrem de apropiata de ei, dar in mod special de bunicul meu de unde am prins si dragostea pentru arta .
Dupa terminarea liceului si afisarea rezultatelor la bacalaureat , avand o medie buna , m-am hotarat sa dau examenul de admitere la universitatea de medicina din Bucuresti , examen pe care....aparent l-am luat.Ce ? Nu v-am spus ? Sunt pasionata de stiintele precum biologie si chimie, dar imi place si muzica foarte mult, avand in vedere ca am facut 8 ani de pian in scoala generala .
Pe langa tonele de cursuri pe care le aveam de invatat  am cunoscut, mai mult sau mai putin intamplator, doua  nebune care mi-au schimbat viata . Doua nebune pe care nu pot sa le numesc cele mai bune prietene ale mele...mai degraba surorile mele.

Rascolind Prin Trecut //BTS//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum