♥ Capitolul 3 ♥

47 4 0
                                    

Lisa P.O.V.

-De ce mama unicornilor roz m-ai trezit? Doar ce adormisem....murmură Anne cu parul ciufulit și o perna gigantică in brațe.
-Am găsit o oferta de job...hai sa o vezi!
-De ce nu ai spus așa? Spăl și toalete numai sa nu mă mut la cămin....Spune Anne entuziasmată,nu că era împotriva căminului facultății,însă gălăgia nu ne.ar fi permis să învățăm iar fiind la medicină asta reprezenta clar o problemă...

Cassi P.O.V.

M-am trezit cu putin inaintea lui unnie, mi-am facut un dus, m-am schimbat si am plecat la magazin...de ce ...pai iar ajungeam sa fiu obligata, asa ca mai bine o fac de buna voie . Am intrat in supermarket si am luat toate porcariile posibile...de la suc la biscuiti Oreo ( reclama ascunsa 😂) . Dupa ce am achitat m- am intors repede spre casa.

Dau sa intru in apartament , dar aud de pe partea cealalta urlete ... ori au vazut un paianjen ori a intrat un hot peste ele. Imi iau pozitia de lupta si intru in val vartej in apartament.Ma duc in bucatarie si vad doua nebune care urla tinanduse de maini si sarind in sus precum copiii aia mici de 5 ani care sunt fericiti ca au primit o jucarie noua . Nu spun nimic...trec pe langa nebune si ma duc sa pun cumparaturile la loc , pastrand un pachet de biscuiti cu care ma intorc in bucatarie. Ma asez pe scaun , desfac nonsalanta pachetul asteptand sa primesc niste explicatii pentru toata zarva de mai devreme . Intr-un sfarsit cele doua se potolesc si se aseaza si ele pe scaune de parca nimic nu s-ar fi intamplat. Si au tras pentru cateva secunde sufletele , dupa atat agitatie ma mir ca n-au fac stop cardiac , ma uit la ele ridicand din spranceana si muscand dintr un biscuite,pana cand Lisa incepe sa mi povesteasca ce s-a intamplat. Ok....deci...sa recapitulam ...agentia asta cauta modele , actori dansatori sau cantareti. Era o idee destul de buna...adica am primii un salariu destul de mare... cum cu dansul si cantatul nu ne pricepem asa de bine au mai ramas doua variante ... actorie si modeling. Pai..daca ma straduiesc putin pot sa plang la comanda, dar ma bufneste rasul la fiecare 5 minute..deci nu e o variant😑 asa ca a mai ramas o singura opriune ...modeling. Toate ne incadram in standardele precizate in anunt.

Anne P.O.V.

Deci modelling...nu prea știm cu se mănâncă chestia asta și să fim fraierite e ultimul lucru de care avem nevoie acum.In lipsa de alte surse mai bune dau o căutare rapidă pe net și mă informez puțin ....

După 30 de minute

Ok...nu a fost așa de rapida dar am găsit niște chestii destul de utile...cum ar fi că scheletii sunt la mare căutare deci am face bine să fim galbene și trase la față mâine când mergem la interviu.Cred că nu trebuie să mâncăm nimic până mâine...asta sau ne apucam de fumat,dar o să mai am nevoie de plămâni și cu alta ocazie deci pas...
Ok,simplu de spus greu de făcut.Mai ales din cauza faptului că mirobolantele mele vor protesta,mai ales pentru că draguta de Cassi a lăsat magazinul din colt fara dulciuri,sunt toate in bucătăria noastră...trebuie să scap de ele....dar cum....hmmm...
Merg in bucătărie în stil ninja și iau cele două plase pline cu dulciuri de toate felurile,mă deplasez in cea mai mare liniște până la ușă dar când dau sa o deschid magia de rupe...pentru că eu sunt Anne...și mda....mă împiedic de...ei bine,cred că aer și îmbrățișez ușa ușor întredeschisă.Dar am avut noroc că nu a.au împrăștiat dulciurile și nu era nimeni prin preajma să audă.Asa că mă ridic ,iar că și cum nu s.ar fi întâmplată nimic îmi iau mersul de divă și pornesc spre parc în căutarea unui copil ,ceva să ii dau dulciurile...Ajung în parc și norocul da peste mine....2 copilași drăguți,un băiat și o fetita de vreo 6-7 anișori stăteau pe o băncuță.
Mă apropii de ei și le zâmbesc cât pot eu de drăguț.

Rascolind Prin Trecut //BTS//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum