♥ Capitolul 4 ♥

47 2 0
                                    

Lissa POV

Imediat după ce am ajuns la apartament eram extenuate, dar cum facultatea nu iartă pe nimeni ne-am pus pe învațat...adică eu și Cassi pentru că Anne terminase de ieri.Ne ducem fiecare în camera noastre să învățăm ...nu de alta dar atunci când o facem ,ne plimbăm ,vorbim,încercam să transformăm în cântece ce avem de învățat , deci să o facem în aceiași camera nu ar fi o opțiune.
După vreo oră de repetat am nevoie la baie așa că deschid ușa și mă îndrept spre ușița albă de vizavi ,însă înainte de asta mă lovește un miros placut de migdale și vanilie ,dar și a aluat copt...schimb traiectoria spre bucătărie și dau peste o Anne care încerca să scoată doua tavi imense de brioșe în același timp.
- Stai sa te ajut!
- Mersi!Voiam să vă fac o surpriza dacă tot am scăpat de fostele dulciuri...acum contractul e semnat deci putem să mai mâncam din când în când și carbohidrați
- Dar brioșele astea arata diferit de cum le făceai tu de obicei
- Da...verișoară mai sănătoasă a rețetei mele clasice.
- Cu migdale?
- Da! Și făină de ovăz,și nuci,și fructe,confiate,și miere in loc de zahăr!
- Suna delicios!
- Ar face bine să fie...nu vreau să mă bată Cassi cu ele în cap
- Da...încă suferă după toată ciocolata aia irosita
- Tocmai de asta îmi e frică să o chem
- O fac eu...oricum ne da cap in cap dacă nu o chemăm cat  mai sunt calde minunățiile astea .

Dupa ce am anuntat-o pe Cassi de briose fata a zbughit-o ,mai ceva ca Speedy Gonzales, in bucatarie . In mai putin de 20 de minute n-a mai ramas nici macar o bucatica ... Anne ar trebui sa-si ispaseasca greselile mai des :)))
Dupa ce toata magia s-a dus ne-am intors in camerele noastre la invatat
Urmatoarele 2 zile au trecut atat de incet.. avand in vedere ca am studiat in majoritatea timpului ... mda... extraordinar ,dar partea buna e ca astazi avem prima noastra zi ca si modele .Chit ca am stat pana tarziu si ghiciti ce ,astazi e sambata, ma ridic din pat pe la ora 5:15 pentru ca la 7:00 trebuia sa fim la agentie. Iau o perna de pe pat si imi lovesc prietena ,CU DRAGOSTE , direct in moaca adormita. Drept raspuns primesc o palma...de ce toata lumea da palme ? Dupa ce o mai cicalesc putin si o vad cum se ridica lenesa din pat , ma duc sa o trezesc si pe Cassy...are usa inchisa...minunat . Bat in usa de parca ar fi depins viata mea de asta , pe cine pacalesc...depinde , nu vreau sa dorm pe o banca in parc impreuna cu vuitorii mei prieteni porumbeii . Dupa 5 minute aud  incuietoarea usii si mormaituri de pe partea cealalta. N- apuc sa spun ceva ca ma trezesc cu o perna in fata. Ok , macar nu mai sunt palme.
Dupa ce toata lumea era spalata si schimbate

Lisa outfit

Anne outfit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Anne outfit

Anne outfit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Rascolind Prin Trecut //BTS//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum