♥ Capitolul 2 ♥

53 4 0
                                    


Cassi P.O.V

-Aish...am amorțit...nu am dormit mai rău în toată viața mea😖spune Lissa cu o privire plouată.
- Fruntea sus ,copii! Suntem în Coreea! Am ajuns in sfârșit!Spune Anne cu un zâmbet larg pe față
-Haideti mai repede la apartament...îi dau dreptate Lisei ,am nevoie de odihnă...spun eu punandu-i Lissei mâna prietenește pe umăr.
-Pfff...nu aveți pic de haz...afirma Anne apoi o luam din loc.

Am iesit din aeroport in cautarea unui taxi , pentru a ajunge la viitorul nostru apartament. De ce apartament? Pai e foarte simplu, nu vrem sa stam prea mult departe una de cealalta, asta si faptul ca la camin nu te poti concentra la fel de bine.

Acum, revenind la apartament , acesta se afla intr un complex din districtul Gangnam ..da, da..destul de departe de universitate,dar in perioada asta nu mai gasesti nimic in zona aia.

Anne P.O.V.

Am ajuns in fata complexului. Ne luam bagajele si urcam sus ,pana la etajul 10,noroc cu liftul.
In fata usii suntem intampinate de un barbat care ne pofteste inauntru .

-Heeei! Fetele din Romania!spune bărbatul din fața noastră vorbind o engleza stricată.
-Noi suntem!spun eu zâmbitoare tot în engleză!
-Asa, păpușelelor! Cum apartamentul este spațios și amplasat in cea mai buna zona a orașului ,mobilat modern si nu mai vorbesc de priveliște, apartamentul costa destul de mult! Însă,știu că sunteți studente așa că vă voi face o reducere! 1000 de euro lunar ,toate 3 bineînțeles excluzând utilitățile.
-1000 de euro? Ne mai putem gândi?
-Sigur!dacă aveți un alt loc in care să mergeți!
-Pai...nu avem...
-Deci?
-Acceptam!
-Asa îmi place să fac afaceri! Semnați aici !

Neavand altceva a trebuit sa acceptam comentariile lui si suma destul de piperata pe care ne o cerea. Dupa plecarea proprietarului , am inceput sa impartim camerele .
Normal, Cassi a luat o la fuga pana in dormitorul pentru o singura persoana si se arunca in pat ca o placinta.
Stateam in usa cu Anne si ne uitam la clatita umana care sa rasucea pe toate partile .
După ce stam câteva minute și ne uităm la ea decidem sa împărțim cealaltă cameră așa că plecăm să despachetăm...nu aveam nicio șansă să o mutăm de acolo vreun centimetru.

Lisa P.O.V.

Am lasat-o pe Cassi si ne am dus sa despachetam lucrurile. Stateam si imi scoteam una cate una , hainele din geamantan gandindu-ma la tot ce se intampla. Apartamentul asta ne costa destul mult , pe langa chirie si utilitati mai trebuia sa mancam si sa avem niste bani de buzunar ,cea ce bursele noastre nu ar fi achitat ,chit ca aveam si niste bani de la parinti. Sunt trezita din visare cand dau de fundul geamantanului , semn ca am scos toate hainele .

Dupa ce am reusit sa despachetam tot ,trebuie sa recunosc, a durat cam multicel

Dupa ce am reusit sa despachetam tot ,trebuie sa recunosc, a durat cam multicel

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Cam asa arata camera ), ma duc in bucatarie .... mancarea ma cheama !
M-am dus la frigider ..normal ca nu era nimic. Ugh... nu vreau sa merg la magazin , mai ales ca am un simt al orientarii extraordinar. " Anne , nu te duci tu la magazin "... dar nu primesc nici un raspuns, sigur a adormit si nu puteam sa o trezesc, pentru binele meu si al vecinilor.

Cum cu Anne n-am avut sansa , ma duc la Cassi , ea nu ma refuza niciodata . Bat la usa dar nu raspunde nimeni . Intru in camera si sunt intampinata de inca o Frumoasa Adormita.

 Intru in camera si sunt intampinata de inca o Frumoasa Adormita

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma duc langa patul ei si incep sa o scutur usor . Pitica mormaie la mine si da sa se intoarca pe partea cealalta ,dar nu inainte sa mi lipeasca ..accidental, o palma peste ochi.
Ook ...cum cu frumosul nu merge , trecem la planul B . Ma duc in baie si umplu pahar cu apa . Nici nu apuc sa intru din nou in camera ca aud un "nici macar sa nu te gandesti ".

Cassi P.O.V.

Dialog interior
- Să ies...să nu ies....e așa de frig
-Dar o să mor de foame...iar daca mor eu mori și tu! Îmi reamintește conștiința...
-Si cum facem în cazul asta?
-Te îmbraci și tu mai gros...nu o să mori! Apoi ajungi acasă și faci ramen instant pentru că nu vrem incendiu sau degete lipsă...
-Haha...funny....ok...merg după ramen și poate niste Nutella și ingrediente pentru clătite...o conving eu pe Unnie (așa am înțeles că se spune pe aici ) sa le prepare maine de dimineata .

Cum de am acceptat , nici macar nu stiu unde poate fi un nenorocit de supermarket. Ugh, nici nu mai conteaza acum. Ma schimb in ceva de strada , imi iau telefonul si am plecat.

 Ma schimb in ceva de strada , imi iau telefonul si am plecat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Lisa P.O.V.

M-am trezit mai posomorâtă decât de obicei....eu nu prea sunt așa dar faptul că deja am început viața în Coreea cu stângul nu mă ajută...Avem nevoie de joburi ,limba nu este o problemă.Eu și Anne o știm fluent iar Cammi învață repede ,noroc că știe fluent engleza și se folosește de ea până se pune la punct cu Coreeana.Cum de știm limba? Pai Anne face cursuri de mica...aceasta fiind țara ei natala părinții ei adoptivi s.au gândit că atunci când o să crească o să vrea să își caute părinții...deci limba i-ar fi de ajutor.Cat despre mine...eu știu peste 4 limbi străine la perfecție...printre care și Coreeana ,toate pentru a-i hrăni mamei egoul.... încheind această scurtă paranteza...

Deschid laptopul și încep să caut anunțuri...peste nici 10 minute sau de ceva ce suna chiar bine..."BigHit caută modele,dansatori,actori și cântăreți'' hmmm....oare Anne ce crede...nu mai stau pe gânduri și o strig pe roșcată spunamdu să își miste fundul aici.

-De ce mama unicornilor roz m-ai trezit? Doar ce adormisem....murmură Anne cu parul ciufulit și o perna gigantică in brațe.
-Am găsit o oferta de job...hai sa o vezi!
-De ce nu ai spus așa? Spăl și toalete numai sa nu mă mut la cămin....Spune Anne entuziasmată,nu că era împotriva căminului facultății,însă gălăgia nu ne.ar fi permis să învățăm iar fiind la medicină asta reprezenta clar o problemă...

Ok guys...a venit si capitolul 2 😊
Multumim pt tot suportul vostru!!!😘❤ Ce pot sa mai zic... ne citim si in urmatorul capitol ! Bye , bye ^^

🌸Kookie🌸 & 🍡Mochi🍡

Rascolind Prin Trecut //BTS//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum