Lisa P.O.V.
Am cam mers peste tot pe unde se poate, dar n-am ajuns inca pe acoperis... Ok ...nu cred ca se supara nimeni daca arunc o privire. Urc scarile ce duc pana acolo, inainte de a apasa pe clanta usii , o mana ma prinde de talie iar eu... mata fricoasa dau sa tip, dar cealalta mana imi acopera gura. Ma intorc sa vad cine naiba are chef de glume proaste cu noapte in cap si il vad pe.... Namjoon care se abtinea cu greu sa nu rada.
- Ce crezi că faci?
-Ma distrez! Tu?Inainte sa i raspund la intrebare ma apuca de mana si ma trage dincolo de usa metalica ce ne despartea de exteriorul cladirii.
Tot ce puteam face in momentul ala era sa admir privelistea Seulului, chiar daca era inca dimineata. M am apropiat de balustrada metalica .
Namjoon P.O.V.
Am luat o de mana si am iesit cu ea pe acoperisul cladirii. Statea si se uita in stamga si dreapta la fiecare mic detaliu pe care il vedea in zare. S a indepartat de mine , ajungand pana la bara metalica avand in continuare pe chip curiozitatea si interesul pentru orice. Nu puteam sa fac nimic altceva decat sa o privesc din spate. Era atat de draguta. Ma apropii de ea lasandu mi greutatea spatelui pe bara , uitandu ma mai indeaproape la ea.
-Frumoasa priveliște! Spune ea parcă vrăjită...ah...e așa frumoasă
-Chiar este!
-De ce m-ai adus aici?
-Am crezut că ți-ar plăcea!
-E minunat! Dar de unde ai știut?
-Am banuit! E locul meu preferat!
-Chiar așa?spune ea privind în continuare spre orizont
-Acum îmi place mult mai mult...spun eu dar sunt întrerupt de soneria telefonului eiLisa P.O.V.
Aveam si eu odata in viata o conversatie draguta cu un baiat si trebuia sa mi o strice Anne care imi trimise se mesaj cum ca trebuie sa ma intorc repede. Il iau din impuls de mana pe Namjoon si coboram scarile in graba . In capatul lor ma opresc , dandu mi seama de gestul nepoliticos pe care l am facut. Ma intorc spre el si il vad zambind... ok....
-Imi pare rău...și pentru asta și pe trup faptul că trebuie neapărat să plec....spun eu fugind pe scări nelasandu-l să mai spună ceva
Odata intrata in sala dau peste trei fete nervoase care se uitau la mine.
Prietenele mele impreuna cu stilista ma omorau din priviri. Dupa ce am fost mustrata de Cassi pentru ca am disparut ,Yoona stilista noastra, m a scos din ghearele fetei care abia mai putea de nervi, sub pretextul ca trebuie sa se pregateasca .Cassi P.O.V.
Dupa ce Yoona a terminat cu mine , s a dat un pas in spate ,dand satisfacuta din cap. Ma intorc spre oglinda ce se afla in spatele ...chiar aratam bine..pe cine pacalesc ... foarte bine (eh..modestia asta)
Dupa ce am fost gata, am coborat pana in fata agentiei unde ne astepta Bang si acritura 😑.
CITEȘTI
Rascolind Prin Trecut //BTS//
FanfictionAtunci când nu știi nimic despre despre trecutul tau lucrurile din jur devin frustrante,dorința de aflare a necunoscutului crescând cu fiecare zi.Dar dacă împreună cu cele mai bune prietene plecați la capătul pământului pentru aflarea adevărului pr...