Użytkownik Tosiek Zapała założył czat grupowy.
Użytkownik Tosiek Zapała dodał użytkownika Krzysztof Zapała
Użytkownik Tosiek Zapała dodał użytkownika Emilia Drawska-Zapała
Użytkownik Tosiek Zapała dodał użytkownika Zosia Drawska.
Użytkownik Tosiek Zapała dodał użytkownika Alicja Morawska
Użytkownik Tosiek Zapała dodał użytkownika Jacek Nowak.
Użytkownik Tosiek Zapała dodał użytkownika Ola Wysocka.
Tosiek Zapała: Elo !!!
Krzysztof Zapała: Tosiek skąd Ty wiesz na jakim czacie my piszemy?!?!?!?
Tosiek Zapała: Bo jetem sprytniejszy niż ci się wydaje tato 😋.
Alicja Morawska: Krzysiek, Ty nawet o tym nie wiesz ale Tosiek ograł nawet Profosa w szachy 😀.
Emilia Drawska-Zapała : No i widzicie jakiego ja mam zdolnego pasierba.
Tosiek Zapała: Emilka zapiszesz mnie na szachy??? Proszę !!!
Krzysztof Zapała: Oh no już dobrze Tosiek jak ograłeś Profosa to Cię zapiszemy.Użytkownik Krzysztof Zapała jest offline.
Alicja Morawska: Tosiek Ty to normalnie wymiatasz.
Zosia Drawska: Nie wiem czy wiecie ale on jak do mnie przyszedł to nie miał co robić. No to dałam mu kartkę żeby se porysowal. Kiedy wróciłam za 3 minuty to cała kartka była opisana po kolei wzorami chemicznymi, których nawet ja nie znałam 😅.
Jacek Nowak: Podobnie było ze mną. Kiedy młody przyszedł do mnie do pokoju dyżurnego, zawiesił mi się akurat komputer. No to on zaoferował mi pomoc. Ja go wyśmiałem że co to mały chłopiec nic nie wskóra. A potem...
Alicja Morawska: A co potem?
Jacek Nowak: A potem polazlem po kawę do stołówki. Kiedy wróciłam komputer był naprawiony... Podziwiam Cię młody, podziwiam.Użytkownik Emilia Drawska-Zapała jest offline.
Tosiek Zapała: Widzicie, jestem sprytniejszy od was wszystkich 😋😋😋.
Użytkownik Alicja Morawska jest offline.
Ola Wysocka: Nie wiem czy wiecie ale raz moim zadaniem było popilnowanie Tośka. Zrobiłam mu budyń czekoladowy.
Zosia Drawska: I co było dalej?
Ola Wysocka: No i Tosiek powiedział że jak zmiesza ten budyń z waniliowym i truskawkowym to wyjdzie pomarańczowy. Ja oczywiście myślałam że to bujda bo jak z waniliowego , czekoladowego i truskawkowego ma wyjść pomarańczowy. No ale w końcu się zgodziłam. Wróciłam do kuchni po paru minutach, i sami zobaczcie co było w pucharkach (zdjecie )BBudyń pomarańczowy!
Jacek Nowak: Wow Tosiek my musimy się złożyć dla Ciebie na jakiś prezent za te wszystkie rzeczy.Użytkownik Zosia Drawska jest offline.
Użytkownik Jacek Nowak jest offline.
Ola Wysocka: Tak to prawda trzeba ci kupić jakąś nagrodę.
Użytkownik Ola Wysocka jest offline.
Tosiek Zapała: No i tak właśnie przekupuje się dorosłych 😂😂.
Użytkownik Tosiek Zapała jest offline.
CZYTASZ
Policjantki i Policjanci Messages Czat 📝KONTYNUOWANE
FanfictionCzat pomiędzy policjantami z serialu "Policjantki i Policjanci" * Cover by @Zoka789