Użytkownik Karolina Rachwał założyła czat grupowy.
Użytkownik Karolina Rachwał dodała użytkownika Mikołaj Białach.
Użytkownik Karolina Rachwał dodała użytkownika Krzysztof Zapała.
Użytkownik Karolina Rachwał dodała użytkownika Emilia Drawska-Zapała.
Użytkownik Karolina Rachwał dodała użytkownika Alicja Morawska.
Użytkownik Karolina Rachwał dodała użytkownika Szymon Zieliński.
Karolina Rachwał: Czeeść co tam u was??::))
Krzysztof Zapała: Ja i Emilka jemy śniadanie, a mianowicie (przedstawię w emoji) my 🍳 i ☕ , Tosiek 🍳 i 🍶, a Gaja 🍪 i 🍼
Mikołaj Białach: Ale pyszne śniadanko, Jajka sadzone mmm.
Emilia Drawska-Zapała: Krzysiu chyba nie wiesz co twoja córka je na śniadanie 😕.
Krzysztof Zapała: Czemu "Nie wiem"??
Emilia Drawska-Zapała: Nie zauważyłeś że daję jej jabłko?🍎
Alicja Morawska: Spokojnie Emilka, jak Krzysiek z nami czatuje to nie wie co je Gajka😉Użytkownik Emilia Drawska-Zapała jest offline.
Karolina Rachwał: Ja na śniadanie mam 🍩 (oponka)
Mikołaj Białach: Karolinka czemu Ty mi się tu niezdrowo odżywiasz? ! Ja na śniAdanie mam 🍞 (tosty).
Alicja Morawska: Ja na śniadanie miałam 🍱 (zestaw sushi)Użytkownik Karolina Rachwał jest offline.
Użytkownik Krzysztof Zapała jest offline.
Szymon Zieliński: A co powiecie na mnie? Ja WGL nie jadłem śniadania! !!!
Alicja Morawska: Zatrzymaj się na stacji benzynowej i kup ☕ i hot doga.
Szymon Zieliński: Przez te wasze emoji to ja wcale nie zjem żadnego śniadania!
Mikołaj Białach: Ale to Krzysiek zaczął z tym emoji!Użytkownik Szymon Zieliński jest offline.
Alicja Morawska: No to się Białach porobiło...
Mikołaj Białach: A żeby się więcej nie porobiło, to lepiej spadajmy.Użytkownik Mikołaj Białach jest offline.
Użytkownik Alicja Morawska jest offline.
CZYTASZ
Policjantki i Policjanci Messages Czat 📝KONTYNUOWANE
FanficCzat pomiędzy policjantami z serialu "Policjantki i Policjanci" * Cover by @Zoka789