Użytkownik Szymon Zieliński założył czat grupowy.
Uzytkownik Szymon Zieliński dodał użytkownika Ola Wysocka.
Użytkownik Szymon Zieliński dodał użytkownika Emilia Drawska-Zapała.
Użytkownik Szymon Zieliński dodał użytkownika Krzysztof Zapała.
Użytkownik Szymon Zieliński dodał użytkownika Jacek Nowak.
Użytkownik Szymon Zieliński dodał użytkownika Mikołaj Białach.
Użytkownik Szymon Zieliński dodał użytkownika Karolina Rachwał.
Użytkownik Szymon Zieliński dodał użytkownika Zosia Drawska.
Szymon Zieliński: Cześć...Musimy wszyscy porządnie pogadać. Chodzi o pewną osobę z naszego towarzystwa.
Jacek Nowak: A konkretnie???????
Szymon Zieliński: Sami musicie się domyślić. Dodam tylko, że ta osoba wprowadziła niezły zamęt na komendzie i w naszym życiu prywatnym.
Karolina Rachwał: Hmmm...Chyba wiem. Czy ktoś może myśli o tym samym co ja?
Krzysztof Zapała: Chyba tak...
Szymon Zieliński: Coś czuję, że chyba wszyscy dobrze wiedzą o kogo chodzi. Tak więc mam do was pewne pytanie: Czy chcecie zaapelować do Jaskowskiej przeciwko tej osobie?Użytkownik Karolina Rachwał jest offline.
Emilia Drawska-Zapała: Tak. Mam serdecznie dość tego osobnika i chętnie na niego "nakabluję".
Krzysztof Zapała: Ja też. Tylko proszę was, żadnych gwałtownych ruchów. Nie chcę tutaj trzeciej wojny światowej.Użytkownik Jacek Nowak jest offline.
Mikołaj Białach: Ja tam zbytnio żadnych osobistych doświadczeń z "tym kimś" nie mam, ale słyszałem co nie co na jej temat. Takie brzydkie rzeczy...
Szymon Zieliński: Dobra. Czyli jutro o 14:00 pod gabinetem Jaskowskiej, ok?Użytkownik Szymon Zieliński jest offline.
Zosia Drawska: Przyłączam się do was.
Ola Wysocka: To ja też. W grupie siła. Nie znoszę tej osoby odkąd pojawiła się u nas na komendzie...Użytkownik Krzysztof Zapała jest offline.
Emilia Drawska-Zapała: Może zrobimy taką listę pod którą będą się podpisywać wszyscy pracujący na komendzie? Lista będzie dotyczyć usunięcia z komendy tej osoby. Jeżeli zdobędziemy przynajmniej połowę podpisów to będzie sukces.
Zosia Drawska: Jestem za. Przecież tak dłużej nie może być, trzeba coś z tym zrobić...Użytkownik Emilia Drawska-Zapała jest offline.
Mikołaj Białach: Najbardziej to się chyba Emilka wkręciła, bo to tak naprawdę Krzysiek ucierpiał pod wpływem "tego kogoś".
Ola Wysocka: Racja. Ale to jest wzór prawdziwej żony :DUżytkownik Zosia Drawska jest offline.
Mikołaj Białach: Dobra, muszę odprowadzić Ankę na trening siatkówki. I przygotować się na naszą jutrzejszą akcję 😁
Ola Wysocka: Racja. To będzie wielka akcja na naszej komendzie ;-)Użytkownik Mikołaj Białach jest offline.
Użytkownik Ola Wysocka jest offline.
***********************************
Hej!
Jak się podoba kolejny czat? Sorry, że taka przerwa ale miałam parę ważnych konkursów przedmiotowych i praktycznie nie mogłam znaleźć czasu na pisanie. Teraz jest przerwa świąteczna i znalazłam chwilkę by napisać ten czat. No i mam pytanko do czatu:
Jak myślicie, o kim mowa w dzisiejszym czacie? Odpowiadajcie w komentarzach!Teraz mam drugie pytanko, ale dotyczy czegoś innego:
Chcielibyście, abym stworzyła nową książkę o jakiejś parze z PiP? Mam parę opcji:
1. Mikołaj i Karolina
2. Emilka i Krzysiek (chociaż nwm bo ostatnio usunęłam książkę właśnie o tej parze i chyba nie chce już o niej pisać )
3. Ola i Borys/ Szymon
4. Zosia i Mariusz/ Jacek
CZYTASZ
Policjantki i Policjanci Messages Czat 📝KONTYNUOWANE
FanfictionCzat pomiędzy policjantami z serialu "Policjantki i Policjanci" * Cover by @Zoka789