Czat 13

788 50 7
                                    

Użytkownik Mikołaj Białach dodał użytkownika Krzysztof Zapała

Użytkownik Mikołaj Białach dodał użytkownika Emilia Drawska-Zapała

Użytkownik Mikołaj Białach dodał użytkownika Alicja Morawska

Użytkownik Mikołaj Białach dodał użytkownika Zosia Drawska

Użytkownik Mikołaj Białach dodał użytkownika Jacek Nowak

Użytkownik Mikołaj Białach dodał użytkownika Monika Kownacka

Mikołaj Białach: Na początek pytanie do dziewczyn : Słuchajcie Anka chce zacząć się malować, i kazała mi kupić kosmetyki. Co ja mam jej kupić? Doradzi ktoś ?
Alicja Morawska: Jeżeli będzie to jej pierwszy makijaż to radziłabym ci kupić maskarę do rzęs, błyszczyk lub lekką szminkę np. W kolorze pudrowego różu, cienie do powiek no i jak chcesz to podkład korektorowy. No i pędzle do malowania.
Monika Kownacka: Tak, tyle że jeżeli będziesz kupował jej podkład to typ 1, bo 2,3 i 4 to większe wydatki, a poza tym 2, 3 i 4 są bardziej dla tych kobiet które wiedzą już co nie co o malowaniu i są doświadczone.
Mikołaj Białach: Czyli maskara, błyszczyk lub lekka szminka , cienie i podkład ?
Emilia Drawska-Zapała : Tak 👍.

Użytkownik Alicja Morawska jest offline.

~Time skip 45 minut później~

Krzysztof Zapała : Białach, kupiłeś już? ?
Zosia Drawska: Bo ja pisałam do Ani, ona bardzo chce już wyjść na miasto w swoim pierwszym "dorosłym" makijażu 😃.
Mikołaj Białach: Słuchajcie byłem w drogerii i kupiłem to co kazaliście, już czytam etykietę: Hmm... Zalotka do rzęs, , pomadka ochronna, krem z filtrem i... odżywka do paznokci. Straszny był tam tłum więc musiałem szybko i po omacku wybierać.
Jacek Nowak: A masz paragon? Ale wtopa,  co Ty kupiłeś? Miałeś kupić maskarę, błyszczyk,  i tak dalej, do makijażu , a nie jakieś pierdoły.
Emilia Drawska-Zapała: Ja Cię Białach właśnie miałeś kupić błyszczyk, podkład korektorowy , cień do powiek i maskarę do rzęs!

Użytkownik Zosia Drawska jest offline.

Monika Kownacka: Widzisz, nawet Jacek jest chłopakiem a zna się lepiej od Ciebie! Radzę Ci oddać wszystko do sklepu zanim będzie za późno.
Mikołaj Białach: No ale ja nie mam paragonu!

Użytkownik Emilia Drawska-Zapała jest offline.

Krzysztof Zapała: Wiesz co, Tosiek ma jutro przedstawienie w szkole to możesz się pomalować swoimi zakupami , przebrać za klauna i wziąść dodatkową rolę 😂
Mikołaj Białach: No ale słuchajcie to nie jest śmieszne, co ja mam teraz z tym zrobić wydałem na to stówę!

Użytkownik Monika Kownacka jest offline.

Jacek Nowak: Nwm może daj Karolinie czy komuś niech się nie zmarnują te kosmetyki 😂
Mikołaj Białach: No dobra, ale ja jeszcze raz będę musiał kupić odpowiednie kosmetyki dla Anki, to już dwie stówy pójdą!

Użytkownik Krzysztof Zapała jest offline.

Jacek Nowak: Właśnie po to masz notatkę w telefonie...
Mikołaj Białach: ... O ja ale ja głupi nie zapisałem tych nazw kosmetyków w notatce tylko wyszlem na idiotę... Dobra jest jeden plus: przekonałem się przynajmniej ze telefon nie służy tylko do dzwonienia, pisania i czatowania :]
Jacek Nowak: Brawo Białach , brawo. Głowa ruszyła. To teraz marsz do drogerii, i kupuj te kosmetyki. Tylko tym razem prawidłowe 😉 i nie zapomnij o zapisaniu w notatce!

Użytkownik Mikołaj Białach jest offline .
Użytkownik Jacek Nowak jest offline.

Policjantki i Policjanci Messages Czat 📝KONTYNUOWANEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz