Użytkownik Julia Mazurek założył czat grupowy
Użytkownik Julia Mazurek dodał użytkownika Karolina Rachwał.
Użytkownik Julia Mazurek dodał użytkownika Jacek Nowak
Użytkownik Julia Mazurek dodał użytkownika Mikołaj Białach
Użytkownik Julia Mazurek dodał użytkownika Ola Wysocka
Użytkownik Julia Mazurek dodał użytkownika Zosia Drawska
Użytkownik Julia Mazurek dodał użytkownika Emilia Drawska-Zapała
Julia Mazurek: Hej. Potrzebuję waszej rady, mam nadzieję że mi pomożecie. Szczególnie ty Emilka ☺.
Emilia Drawska-Zapała: Ale w czym mam ci pomóc Julka???😕.
Julia Mazurek: Potrzebuje pomocy was wszystkich. Otóż, Krzysiek ma pojutrze urodziny, i nie wiem jaki prezent mu kupić. Chciałabym się Ciebie zapytać Emilka, czym Krzysiek się interesuje, bo to może mi ułatwić wybór prezentu.
Zosia Drawska: Hu hu hu...ktoś tu chce zrobić niespodziankę...😈
Julia Mazurek: Zośka, tylko nie wypaplaj nic Krzyśkowi , bo jak sama nazwa wskazuje, to ma być NIESPODZIANKA.
Jacek Nowak: Mi się wydaje że Krzysiek lubi muzykę, szczególnie rock, bo poszłem z nim raz na koncert rocku.Użytkownik Zosia Drawska jest offline.
Emilia Drawska-Zapała: Tak, Krzysiek lubi rock, lubi też siatkówkę, ogólnie sport, i lubi chodzić na siłownię.
Julia Mazurek: Hmm, pomyślmy co by mu tu kupić...
Ola Wysocka: Może piłkę do siatkówki? Skoro Krzysiek tak bardzo lubi siatkówkę.Użytkownik Emilia Drawska-Zapała.
Mikołaj Białach: No piłka byłaby niezłym prezentem. Albo naprzykład najnowszą płytę ulubionego zespołu rocka Krzyśka.
Jacek Nowak: Ulubiony zespół rocka Krzyśka to Czerwone Gitary.Użytkownik Jacek Nowak jest offline.
Karolina Rachwał: Albo naprzykład mogłabyś mu kupić ciężarki, bo Krzysiek przecież lubi chodzić na siłownię. Nie wiem, sama wybierz.
Julia Mazurek: Właśnie się nie mogę zdecydować...😣😣
Mikołaj Białach: Trudny wybór, spoko, rozumiem Cię Julka...Użytkownik Mikołaj Białach jest offline.
Julia Mazurek: Dobra, dajcie mi 10 minut, muszę się zdecydować.
Ola Wysocka: Ok.
Karolina Rachwał: Ok.*Time Skip 10 minut później*
Karolina Rachwał: Zdecydowałaś się już?
Ola Wysocka: No właśnie, zdecydowałaś się już jaki prezent kupisz???
Julia Mazurek: Tak. Zdecydowałam że kupię mu piłkę do siatkówki, płytę zespołu Czerwone Gitary, i ciężarki. Bo nie mogłam się zdecydować na jedną rzecz, więc postanowiłam kupić wszystkie trzy ;).
Ola Wysocka: No widzisz, Krzysiek się ucieszy z trzech rzeczy ☺😊.
Karolina Rachwał : No, sama bym się cieszyła z trzech prezentów na urodziny 👍👍👌💛😀.Użytkownik Karolina Rachwał jest offline.
Użytkownik Julia Mazurek jest offline.
Użytkownik Ola Wysocka jest offline.
***********************************
Hej kochani!
Przybywam z nowym czatem!
Mam nadzieję że się podoba!
Fajne prezenty ten Krzysiek dostanie 😂...A i podoba wam się nowa okładka czatu? Czy lepsza była stara okładka?
Piszcie w komentarzach!JuliaPrzytus 💜💜💙
CZYTASZ
Policjantki i Policjanci Messages Czat 📝KONTYNUOWANE
FanfictionCzat pomiędzy policjantami z serialu "Policjantki i Policjanci" * Cover by @Zoka789