Informacja - ZAWIESZAM 😞😔

484 29 17
                                    

Hej!
Niestety z przykrością oznajmiam, że zawieszam czat na czas nieokreślony...
Żeby nie było później pytań w komentarzach typu "Dlaczego?" "Z jakiego powodu" - od razu wyjaśniam.
Otóż może sobie coś uroiłam, ale wątpie.
Popatrzcie , ja się dla was staram, poświęcam dla pisania cały swój wolny czas. Aczkolwiek no zasmuciła mnie aktywność...
Kiedyś było lepiej, dostawałam motywujące komentarze, gwiazdki, odczyty, wiedziałam, że mam dla kogo pisać, i że ktoś czyta moje wypociny...
No teraz doszliśmy naprawdę daleko, bo już 20 czat, ale no słabo, słabo...
Nie myślcie że coś, no ale przy pierwszym czacie było 25 gwiazdek, a teraz ledwo 5-10...
I komy. Przy pierwszych czatach było 7-10 komentarzy (Raz nawet 24!), a teraz ledwo jeden...
Okej, wiem , że może żalę się bez powodu, ale pokażcie, że piszę dla kogoś, nie tylko dla siebie.
W każdym razie liczę, że aktywność się poprawi. Wiem, że robię z tego powodu gównoburzę, ale zależy mi, bo NAPRAWDĘ się staram.

Ale są tacy, co mnie nie zawiedli. W szczególności chciałabym podziękować:
Magic_strawberry3
Lea_Paulo

P.S tak jak pisałam, zawieszam książkę na czas nieokreślony, ale myślę, że do miesiąca powinnam wrócić z nowym czatem.
P.S 2 zapraszam do czytania mojej drugiej książki o Emilce i Krzyśku

Policjantki i Policjanci Messages Czat 📝KONTYNUOWANEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz