~7~

1.3K 78 9
                                    

Tony

Tanrım seni engellemeyi nasıl unuttum.

Böyle yapma Tony.

Sen gidip Buckyciğinle mutlu olsana. Benim ne önemim var ki?

Tony Buckyle olduğum filan yok.O kaçtı.

Ne bekliyordun Steve.Herkes ben değil seni ölene kadar beklesin.

Seni sevmediğimi zannediyorsan yanlıyorsun.

Kanıtla o zaman.

Tony seni sevdiğimi nasıl kanıtlayabiilirim ki.

İşte bu kadarsın sen Steve.Sevgini kanıtlayamayacak kadar aciz misin?

Değilim Tony.Seni seviyorum.

Dün 'sevdim' diyordun şimdi ne değişti Steve.Bir şeylerin değerini anlaman için kaybetmen mi gerekiyor?

Gözlerim açıldı Tony.Seni gerçekten sevdiğimi anladım.Değmeyecek insanlar için seni üzdüğüm için binlerce kez pişmanım.

Sadece pişman mısın?Pişmansın ve sadece bunu ağzınla mı belirtiyorsun?

..

Bir şeyler söyle Steve.Susarak hiçbir şeyi kanıtlayamazsın.

Haklısın Tony.Seni bırakıp gitmemeliydim.Bunun affedilebilecek hiçbir yanı yok farkındayım ama deneyemez misin?

Kaç kere denedim Steve.Kaç kere.Yoktun yanımda.Kendimi suçladım.Sana daha önce açılmadığım için.Korktum.Beni istemezsin, benden tiksinirsin diye korktum.Pepper gittikten sonra sende gidersin diye korktum.Ve ne anladım biliyor musun?

Ne anladın?

Korkunla yüzleşmedikçe rahat uyuyamıyorsun.Korktuğum başıma geldi ve sen gittin.O herifle gittin Steve.

Onun bana iyi gelebileceğini düşündüm Tony. Seni sevdim derken yalan söylemiyordum. Senden uzak kalarak seni korumaya çalışıyordum.Böylesinin seni daha güvende tutacağını düşündüm.Ama yanılmışım.

Yerimizi öğrenmen için Rossun sana baskı yapacağını biliyorum.Hala da yapıyordur zaten.

Sana bir şey olması düşüncesi beni nefessiz bırakıyor.Sensiz nefes alamıyorum.

Biliyor musun? Şimdiden özledim seni.

O zaman neden gelmiyorsun Steve? Ben seni affetmeye hazırım.

Gelemem Tony.Seni tekrardan tehlikeye atamam.

Peki.Öyle olsun.Ama seni sevdiğimi bil.Her zaman seveceğim.
•°○●•°○●•°○●•°○●•°○●•°○●•°○●•°○●•°○●•

*AFTER CİVİL WAR | STONY♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin