FİNAL

1.3K 42 26
                                    

"Steve, Steeve,Stevee.Uyan hadi kahvaltı hazır."

Steve gözlerini araladı.Perdenin kenarından gelen güneş ışığı gözlerini kamaştırmıştı.Gözlerini birkaç kez kapatıp tekrar açtı.

Kanepeden doğrulurken evinde olduğunu farketti ve içi rahatladı.Derin bir nefes almayıda ihmal etmedi.

Sam kahvaltıyı hazırlamış ve Stevei öyle uyandırmıştı.

Steve hala gördüğü rüyanın etkisindeyken Samin tekrar seslenmesiyle ürktü.

Bu sefer kesin gidecekti ve kimsenin onu engellemesine izin vermeyecekti.

"Yine ağlarken için geçmiş.Koltukta uyuyakalmışsın."

"Üzerimi örttüğün için teşekkürler."

Masaya oturmuş ve çoktan mısır gevreğini yerken konuşmayıda ihmal etmemişti.

"Bir rüya gördüm. Rüyamda Tonye gidiyordum ama Tony Pepperla evleniyordu.Ona telefondan yazarak iyi olup olmadığını anlayamam.Onunla yüzyüze konuşmam gerek."

"Steve..."

"Lütfen Sam. Bu sefer olmaz."

"Tamam Steve.Sana yeterince engel oldum. Artık sende mutlu olmalısın."

Steve aldığı tepkiden dolayı yüzüne bir sırıtma yerleştirmişti.

Telefonunu aldı ve mesaj yazmaya başladı.

"Geliyorum seni tüm acılarından kurtaracağım. Sonunda kavuşuyoruz Tony.Sonunda kokunu içime çekebileceğim. Artık sana seni seviyorum diye bağırabileceğim.Geliyorum Tony.
Sonunda mutlu olup rahat bir uyku çekebiliriz.Özlem dolu günler geride kaldı.Vuslat vakti geride kaldı.Artık kavuşma zamanı."

Sonunda kanıtlıyorsun Rogers.Adresi biliyorsun.Bekliyor olacağım.

------------
Steve otoparka girdi.Bu sefer boştu ve Stevein içi rahatlamıştı.

Otoparktan çıktığı sırada etrafını saran bir sürü siyah üniformalı askerleri farketti ve hepsinin silahının namlusu Steve'e doğru doğrultulmuştu.

Steve şaşkınca olanları izlerken General Ross'un geldiğini farketti.

Askerin biri o sırada dizlerini kırıp oturmasını ve ellerini kaldırıp ensesine koymasını sağlamıştı.

"Bunu bana yapmış olamaz."

"Onun hiçbir şeyden haberi yok Yüzbaşı."

"Yalan söylüyorsun.Ona gönderdiğim mektubun ve telefonun sana ulaşması imkansız."

"Biz uğraşmadık zaten.O da önemsiz olduğunu anlamış olacakki senden gelen kargoyu çöpe atmış.Bizim de elimize geçti.Sen kendin gelip yakalandın Rogers."

"Bunca zamandır konuştuğum sen miydin?"

"Evet bunca zamandır konuştuğun bendim."

"Pepperla evlendi mi?"

"Zaten evlenecekti. Seni sevdiğini falan mı zannettin ah Steve."

Tony penceresinden bakarken aşağıdaki hareketlenmeyi farketmiş olacakki hemen aşağı inmişti.İlk başta gözlerine inanamasada gözleriyle görünce onun Steve olduğuna kanaat getirmişti.

"Onun burda ne işi var?"

"Senin için gelmiş."

"Benim için mi?"

"Evet senin için.Düğününe engel olmak için."

"Neden?"

"Çünkü seni seviyorum."

"Annemin ve babamın katilini saklayan adamın sözlerine artık güveneceğimi sanmıyorsundur heralde."

Stevein gözü Tonynin parmağındaki yüzüğe kaymıştı.Ciğerlerindeki oksijen tekrar çekiliyordu.Kalbinde acı bir sızı oluşmaya başlamıştı.
Tekrar gözü doldu.

"Hayır şu an hiç sırası değil.Hayır olmaz."[İçses]

Ross Stevein saçından tutup kafasını yukarı doğru kaldırdı.

Gözlerinin dolduğunu farketmişti.Yüzüne çarpık bir gülümseme yerleştirdi.

"Ne o ağlıyor musun yoksa?"

"Kör müsün?"

Ross Stevein kafasını sertçe itti.Stevein canı acımış olacakki yüzünde acı bir ifade vardı.

"Görmek istiyorum.Mesajları."

Ross cebinden çıkardığı telefonun kapağını kaldırdı ve mesajlar kısmına girdi.

"Bunlar benim konuşma tarzıma çok benziyor.Bunu neden yaptın Ross?"

"Çünkü senin bir şey yapacağın yoktu. "

"Oda bir insan ve onunda duyguları var."

"Ne o aşık mısın yoksa?"

"Saçmalama.Artık evli bir adam olduğumu biliyorsun.Ama benim adımı kullanıp böyle bir işe kalkışman çok alçakça."

"Sana sorsak yapacak mıydın sanki?"

"Asla."

"Tamam götürün artık beni.Bu adamın suratını görmek istemiyorum."

"Kusura bakma Yüzbaşı.Bu günahlarının bedeli."

                                S O N

Selam arkadaşlar.Bir kitap daha bitti.Darısı diğerlerine.Dediğim gibi bölümlerin altına sorular sorabilirsiniz.Katılım çok olursa özel bölüm yapıp sorularımıza cevap veririm.Bana buraya kadar katlandığınız için teşekkür ederim.iyi okumalar.

*AFTER CİVİL WAR | STONY♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin