~15~

886 44 5
                                    

BU BÖLÜM __ceren__StarkA İTHAF EDİLMİŞTİR.

Sana bu kadar güvendiğim için kendime binlerce kez lanet ediyorum.

Tony yine mi içtin?

Gelmedin Steve.Bekledim ama gelmedin.Bir ümitle bekledim lanet herif.Gelmedin.Asla gelmeyeceksin değil mi?

Tony gelemezdim bunu sende biliyorsun.

Hiç mi önemsemedin beni?Hiç mi sevmedin?Hiç mi umurunda olmadım söyle bana Steve.

Hala seviyorum.Hiçbir şey değişmedi.Sana olan sevgim hiçbir zaman azalmadı.Beni anlamak istemiyorsun Tony.

Bugün o nişan yüzüğünü ağlaya ağlaya taktım Rogers.Kimseye belli etmemek için en mutlu olması gereken günümde başım eğik gezdim.Bekledim.Belki gelirsin diye.Ama benim duygularımın bir önemi yokmuş.

Hayır her zaman vardı.

Ne değişti peki?

Sen Tony.

Ben değiştim öyle mi?Bir kerede o lanet çeneni beni sevdiğini kanıtlamak için aç ne olur ki?

*Medya

Tony Stevein attığı resme yaklaşık yarım saat bakakalmıştı.Steve koluna bir tür dövme yaptırmıştı.Tonynin ismi yazıyordu ama Stevein derisi oyularak yazılmıştı.Telefona bir damla yaş düştü.

Benim yüzünden canının yandığı düşüncesi ciğerlerimdeki oksijeni tüketiyor Stark.Daha kanıtlamamı ister misin?

Bunu kendine neden yaptın?

Canının yandığında gördükçe bir harf kazıdım. Ortaya ismin ve soyismin çıktı.Ismimin yanında en çok taşımak istediğim soyismin.Seni seviyorum Stark.Hep sevdim.Ben senin mutlu olmanı istiyorum.O kadın seni mutlu ediyorsa onunla ol.Ben seni haketmiyorum.

Yapma.Her şeyi yap.İstediğin kadar canımı yak ama bunu bana sakın yapma.Beni mutlu edebilecek tek kişi sensin göremiyor musun? Ne kadar canımı yakarsan yak vazgeçemiyorum senden.Ben seni istiyorum Rogers.Çok şey mi istiyorum?

Bende seni istiyorum ama tanrı bir arada olmamızı istemiyor sanki.

Ah Steve.Bendeki şu yerini bir bilsen
Nerde kaldığını bilsem bir saniye bile durmam koşar gelirim yanına.Sarılırım sana.İçime çekerim kokunu ama izin vermiyorsun Rogers.Ne geliyorsun ne de gelmeme izin veriyorsun.

Sesini çok özledim.Kokunu çok özledim.Seni çok özledim Stark.Geleceğim bütün acılarına son vereceğim.Mutlu olacağız.

*AFTER CİVİL WAR | STONY♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin